Neeeeee, we moeten wel carpoolen. Jullie mogen wel af en toe rijden in die prachtige Cupra Ateca.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Denk je dat er een Ateca voor ons alle drie inzit?
Ohh, lijken me geen leuke gedachten die je leest…quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou de betreffende mannen kunnen screenen als een soort leugendetector.
Je leert er mee om te gaan. Je moest eens weten hoe vaak men negatief over mij denktquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohh, lijken me geen leuke gedachten die je leest…
Ik denk dat dat heel erg meevalt!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je leert er mee om te gaan. Je moest eens weten hoe vaak men negatief over mij denkt
Gedachten zijn niet altijd representatief voor de werkelijkheid. Iedereen heeft weleens vluchtige gedachtes.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel erg meevalt!
Dat is zo.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gedachten zijn niet altijd representatief voor de werkelijkheid. Iedereen heeft weleens vluchtige gedachtes.
Maar als iemand liegt is het wel handig om dat te kunnen checken middels iemand van psycorps.
Dat is onzin. LB12 1 fte zit je op 5200 brutoquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best prima lijkt me
Ligt eraan of je er een jongen of een meisje naar toe brengt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zou een homo sneller vertrouwen dan een hetero in de opvang.
Truequote:Op woensdag 21 januari 2026 21:09 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ligt eraan of je er een jongen of een meisje naar toe brengt.
Bestialiteitquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af wat de term is als je mieren neukt?
Te oudquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zelfs pedos moeten niks van TS hebben
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |