🤔quote:Natuurlijk bestaan er ook vrouwelijke pedofielen. Zie de vrouw van Macron.
Ja ik zocht het ff op. lol. Wilde stuff.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Afgezien van de grappen over dat die tranny is was ze wel zijn docent...
Goor wijfquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik zocht het ff op. lol. Wilde stuff.
Ik denk dat het een eunuch is.quote:
Echte liefde is onverwoestbaar.quote:
Ik denk dat jij de definitie van pedofilie niet juist hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:24 schreef Ansa het volgende:
De eerste seksuele opmerkingen van docenten kwamen pas in de brugklas, en die kwamen van een mannelijke gymdocent. Niet tegen mij, maar tegen een klasgenoot die al verder ontwikkeld was.
Mooi gesproken makker.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echte liefde is onverwoestbaar.
zelfs pedos moeten niks van TS hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:24 schreef Ansa het volgende:
De eerste seksuele opmerkingen van docenten kwamen pas in de brugklas, en die kwamen van een mannelijke gymdocent. Niet tegen mij, maar tegen een klasgenoot die al verder ontwikkeld was. Daar is uiteindelijk ook een klacht over ingediend en volgens mij is hij ontslagen.
Nou, er zijn genoeg voorbeelden van Amerikaanse docentes.....quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:24 schreef Ansa het volgende:
Maar over het algemeen is het toch vaker een man.
pedofiele is net als gayquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zelfs pedos moeten niks van TS hebben
Huilen dat eem 50-er met kalende kop mii niet wil😭quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zelfs pedos moeten niks van TS hebben
Klopt ook. Maar in NL hoor ik het nooit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg voorbeelden van Amerikaanse docentes.....
(en niet de lelijkste).
Je kan mierenneuken over efebofilie maar minderjarigen neuken is gewoon ziek.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de definitie van pedofilie niet juist hebt.
Ik mierenneuk niet. Ik wijs je louter op gebruik van verkeerde termen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je kan mierenneuken over efebofilie maar minderjarigen neuken is gewoon ziek.
Nu vraag ik me af wat de term is als je mieren neuktquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mierenneuk niet. Ik wijs je louter op gebruik van verkeerde termen.
Jonge meiden vinden het ook wel geil toch, als een oudere man hen neemt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:35 schreef bianconeri het volgende:
Er zijn ongetwijfeld vrouwelijke pedofielen.
Alleen die jonge kerels vinden het veel te leuk om te doen en melden dus niets.
Ik zou een homo sneller vertrouwen dan een hetero in de opvang.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:47 schreef Kottnauer het volgende:
Volledig eens met OP. Ik heb vijf kinderen en die hebben alle scholen doorlopen. Een mannelijke begeleider was voor mij het sein om extra waakzaam te zijn. Om die reden heb ik wel een paar kinderdagverblijven uitgesloten van de selectie. Bij twijfel niet oversteken. Maar er was ook een BSO met een jongeman in dienst die ik heb “goedgekeurd”. Gewoon zelf kijken en praten. Bleek gewoon een hetero te zijn met een vakantiebaan. Bij een homo zou het een ander verhaal worden. Misschien onterecht, maar ik wilde geen risico’s.
Zeker nog nooit van de Amsterdamse zedenzaak gehoord?quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zou een homo sneller vertrouwen dan een hetero in de opvang.
Ja, maar Robert M was een uitzondering.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:10 schreef KvanG het volgende:
[..]
Zeker nog nooit van de Amsterdamse zedenzaak gehoord?
Ok Peterson.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Een potpourri aan autistisch gebral. (3/10)
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, maar Robert M was een uitzondering.
Dit. Bij die Olav A uit Utrecht hebben leerlingen petities gestart omdat ze zich onveilig voelden. Niks mee gedaanquote:Op woensdag 21 januari 2026 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat mannen een grondiger onderzoek krijgen dan vrouwen wanneer er met kinderen wordt gewerkt. Dit schiet totaal niet op.
bron?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat de meeste pedo's kleine meisjes verkrachten.
Wat ben jij een doodvermoeiend en vooral moker achterlijk wijf lolquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat de meeste pedo's kleine meisjes verkrachten.
Ze zouden mij kunnen inhuren tegen, voor mij, gunstige arbeidsvoorwaarden (lees: een Cupra Ateca leasebak, 40 vakantiedagen per jaar, 32-urige werkweek en een riant salaris). Ik kan namelijk gedachtenlezen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat mannen een grondiger onderzoek krijgen dan vrouwen wanneer er met kinderen wordt gewerkt. Dit schiet totaal niet op.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
Op scholen werkenvolgens Andrew Tate is dat niks. Een man hoort geld te verdienen niet die paar stuivers.
Doodvermoeiend edoch vermakelijk.quote:
Achterlijk is betreffend persoon, man of vrouw of whatever, zeker niet.quote:
Deze term laat ik aan jou. Iemand aanspreken met deze term vind ik niet kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij een doodvermoeiend en vooral moker achterlijk wijf lol
Altijd weer die agressie. Direct op de man spelen. @Doug_Heffernan deze man heeft anger management nodig wil jij dit oppakken? We bespreken hem op de volgende gedragsvisite.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij een doodvermoeiend en vooral moker achterlijk wijf lol
Ach, kans is aanwezig dat het gewoon een vent aan het trollen isquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Deze term laat ik aan jou. Iemand aanspreken met deze term vind ik niet kunnen.
Ik snap ‘m niet?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze zouden mij kunnen inhuren tegen, voor mij, gunstige arbeidsvoorwaarden (lees: een Cupra Ateca leasebak, 40 vakantiedagen per jaar, 32-urige werkweek en een riant salaris). Ik kan namelijk gedachtenlezen.
Ik zou de betreffende mannen kunnen screenen als een soort leugendetector.quote:
Wat mij betreft zou iedereen jou moeten aannemen. Jij hebt tenminste door hoe het zit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou de betreffende mannen kunnen screenen als een soort leugendetector.
Klopt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, kans is aanwezig dat het gewoon een vent aan het trollen is
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
betreffend persoon, man of vrouw of whatever
Daarom.quote:
Dan neem ik jou en @Ansa mee als mijn management assistenten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:47 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou iedereen jou moeten aannemen. Jij hebt tenminste door hoe het zit.
Denk je dat er een Ateca voor ons alle drie inzit?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan neem ik jou en @:ansa mee als mijn management assistenten.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:46 schreef Hetekip het volgende:
We bespreken hem op de volgende gedragsvisite.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |