Na de 3e klas heb ik Latijn gráág laten vallen. Grieks is veel eenduidiger, dat paste beter bij mij.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het juist ontzettend interessant om bij oude talen dit soort dingen uit te pluizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, vol met paracetamol 2 werkdagen voor de klas doorgekomen. Ik voelde het wel toen ik in een fysiek incident moest ingrijpen. Maar deze 'k*tjuf' () heeft nu mooi weekend.
Op alle administratie na die dus nog moet gebeuren. Maar nu crash ik eerst in bed. De rest komt later.
Er is vast wel ergens iets te sporten om die tijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:00 schreef F_r het volgende:
Ik heb vanmorgen ook gesport al jaren op zaterdagochtend van 09:00 tot 10:00 waarschijnlijk gaat de les stoppen en daar baal ik wel van
Ik ben door mijn schouder wel beperkt. In de 8 jaar dat ik er nu kom zijn er al veel lessen die ik volgde gestopt helaas.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens iets te sporten om die tijd.
Komt goed.
Ik vond hier vandaag bij het opruimen het geboortekaartjes van jouw oudste!
En ook een gehaakt kerstkaartje van @:Ynske
Te grappig dat ik die nog had!
Met elkaar bedoel je? Of algemeen of je veel vrienden hebt buiten het forum?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:49 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie (veel) contact buiten het fórum om?
Dat vraag je denk ik nav de post van @oh-oh waarin ze het heeft over kaartjes?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:49 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie (veel) contact buiten het fórum om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt gewoon als nog ziek hoorquote:Op zondag 25 januari 2026 08:51 schreef Hupje het volgende:
Pff ik heb een behoorlijk nasty griep te pakken deze week. Ik ben eigenlijk beter, maar mijn holtes doen nog zo'n zeer dat ik er hoofdpijn, oorpijn en kiespijn van heb. En het vervelendste is dat ik vriend ook aangestoken heb![]()
Maar die verslagen voor het werk moeten nog. Dus eerst maar stomen onder de douche en dan toch maar de laptop open.
Met elkaar jaquote:Op zondag 25 januari 2026 10:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Met elkaar bedoel je? Of algemeen of je veel vrienden hebt buiten het forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |