Waarschijnlijk levenslang onder invloed van een dominante moeder (of ouders) geweest. Ga je wel raar van uit je ogen kijken, denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:04 schreef Mrmime het volgende:
Ik bedoel dit oprecht niet lullig, maar die jongen die kijkt niet helemaal gezond uit zn ogen. Lijkt alsof ie wat mankeert, of altijd van iets onder invloed is.
zijn broer met de kettingen kijkt ook raarquote:Op zondag 1 februari 2026 11:04 schreef Mrmime het volgende:
Ik bedoel dit oprecht niet lullig, maar die jongen die kijkt niet helemaal gezond uit zn ogen. Lijkt alsof ie wat mankeert, of altijd van iets onder invloed is.
Zelfde mams, vast dezelfde schrikbeeldenquote:Op zondag 1 februari 2026 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
zijn broer met de kettingen kijkt ook raar
Dat doen de jongens uit het gezin allemaal. Harper heeft meer het gezicht, de ogen in ieder geval, van Victoria en kijkt dus niet zo. Waarmee ik niet wil zeggen dat David raar uit z’n ogen kijkt, maar zijn jongens wel en die hebben allen niet de typische Vicky ogen imo.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:04 schreef Mrmime het volgende:
Romeo is gewoon compleet Victoria.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat doen de jongens uit het gezin allemaal. Harper heeft meer het gezicht, de ogen in ieder geval, van Victoria en kijkt dus niet zo. Waarmee ik niet wil zeggen dat David raar uit z’n ogen kijkt, maar zijn jongens wel en die hebben allen niet de typische Vicky ogen imo.
Ik doelde eigenlijk wat meer op de ogen, al heb ik dat niet heel duidelijk gemaakt dus mea culpa. Alle jongens vind ik altijd wat gaar uit de ogen kijken. Bij Harper vind ik dat dan juist weer niet. Haar ogen vind ik dan ook weer iets meer bij Victoria passen,quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Romeo is gewoon compleet Victoria.
[ afbeelding ]
Jongste zoon mix van allebei.
Harper heeft juist het gezicht van David. Brooklyn ook dat blonde van David. En die poseert imo gewoon een beetje met die dichtgeknepen ogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |