Aah.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga me gewoon even distantiëren van SHO. Het het is blijkbaar geen goede combinatie met mijn slechte dag.
Alleen al bij Romeo & Brooklyn valt te merken (als ik het zo mag lezen) dat ze geen flauw idee hebben van wat ze willen. Nu is dat niet zo bijzonder want ik heb dat ook niet,quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:48 schreef maily het volgende:
Wie is wie in de Beckhamsoap; keiharde zakenman Nelson Peltz heeft van alles meer dan David Beckham
[..]
Filmpje in de nieuwslink
Aan de andere kant, hoeveel niet-celebrity tieners en twintigers hebben hun carrière al helemaal uitgestippeld? Dat is toch voor iedereen wel een periode waarin je vaak nog zoekende bent naar jouw plek in de wereld? Dat hun zoektocht er anders uitziet dan de onze, is verder niet zo vreemd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alleen al bij Romeo & Brooklyn valt te merken (als ik het zo mag lezen) dat ze geen flauw idee hebben van wat ze willen. Nu is dat niet zo bijzonder want ik heb dat ook niet,maar dit stuk geeft mij gewoon het gevoel dat het echt het zoeken naar een ‘doel’ is of persoonlijkheid, etc. En ze zich momenteel vooral binnen het comfortabele, of wat ze kennen, bewegen.
Romeo: voetballer of tennisser (aka: sporter net als papa) en model (net als papa) en nu dj (aka: zo ongeveer het populairste beroep onder tieners en iets wat bij rijke jongeren zo ongeveer de standaard is).
Brooklyn: fotograaf of kok (beetje de standaarddingen van rijke kinderen die niet echt meer iets ‘hoeven’ te bereiken. Komen vaak op iets ‘creatiefs’ uit waar ze niet eens per se goed in zijn).
Harper: aldus dit stuk is ze nog niets. Mogelijk stijlicoon (aka: mama).
Het voelt allemaal erg, uhm, als missende persoonlijkheden. Wie zijn zij zelf? Wellicht dat Brooklyn (als oudste) zich nu meer probeert te leren kennen als wie hij is zónder alles wat vasthangt aan z’n ouders.
Fotograaf willen is één ding, maar om nu gelijk een compleet fotoboek uit te brengen met mokerslechte foto'squote:Op woensdag 21 januari 2026 20:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoeveel niet-celebrity tieners en twintigers hebben hun carrière al helemaal uitgestippeld? Dat is toch voor iedereen wel een periode waarin je vaak nog zoekende bent naar jouw plek in de wereld? Dat hun zoektocht er anders uitziet dan de onze, is verder niet zo vreemd.
Dat is wat ik zeg ook in het begin van mijn post: het is niet zo vreemd. Máár deze mensen hebben geen carrière om uit te stippelen want ze hoeven niets te doen om hun leven rijkelijk te leven. Dat zorgt voor een doelloos bestaan, of althans: dat kan het. Je hebt niets meer om naar te streven, geen doel, niets. Dat maakt het extra lastig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoeveel niet-celebrity tieners en twintigers hebben hun carrière al helemaal uitgestippeld? Dat is toch voor iedereen wel een periode waarin je vaak nog zoekende bent naar jouw plek in de wereld? Dat hun zoektocht er anders uitziet dan de onze, is verder niet zo vreemd.
Het zou mij dus ook niet verbazen als zijn broers/zus dit gedrag ook gaan vertonen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg ook in het begin van mijn post: het is niet zo vreemd. Máár deze mensen hebben geen carrière om uit te stippelen want ze hoeven niets te doen om hun leven rijkelijk te leven. Dat zorgt voor een doelloos bestaan, of althans: dat kan het. Je hebt niets meer om naar te streven, geen doel, niets. Dat maakt het extra lastig.
Wat ik uit het verhaal met de uitleg van de kinderen haal, is dat zij wel heel erg hetzelfde leven proberen als dat van hun ouders. Je zou verwachten dat je toch wel een beetje je eigen ‘zelf’ probeert te zoeken, los van je ouders. Ik laat hierbij Harper even buiten beschouwing want zij is (blijkbaar) slechts 14 jaar. Het artikel noemt haar verder ook weinig dus dat spreekt voor zich.
Edit: het zou me dus niet verbazen als Brooklyn hier al langere tijd mee worstelt. Wie ben je zonder je beroemde en perfect uitgestippelde ouders? Combineer dat met serieuzer gezeik met je ouders en je bent al snel helemaal klaar met ze.
Maar ze zien er toch allen uit als doorgefokt en lelijk trailer trash, ook dat wicht!?@quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dacht dat ze allang volwassen was. Vandaar dat ik zei ‘vrouw’. Het moge duidelijk zijn dat ik dus niet doelde op een tiener,. Blijkbaar is ze dat, wist ik veel. Ik heb haar overigens ook niet lelijk of iets genoemd. Dat is ze immers ook niet.
Perfecte foto voor dit topicquote:Op woensdag 21 januari 2026 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar ze zien er toch allen uit als doorgefokt en lelijk trailer trash, ook dat wicht!?@![]()
Gelukkig maken ze een hoop goed met hun kledingkeuzes![]()
Vooral hier in deze pic, ohmaaigod
[ afbeelding ]
luv me wifequote:Op woensdag 21 januari 2026 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar ze zien er toch allen uit als doorgefokt en lelijk trailer trash, ook dat wicht!?@![]()
Gelukkig maken ze een hoop goed met hun kledingkeuzes![]()
Vooral hier in deze pic, ohmaaigod
[ afbeelding ]
Zoietsquote:Op woensdag 21 januari 2026 23:29 schreef tjoptjop het volgende:
luv me wife
luv me footy
'ate me inlaws
De mama heeft vreemde sokken aanquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:51 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Sterk opiniestuk in The Guardian vandaag.
David and Victoria Beckham learned the hard way – modern kids go ‘no contact’ with no guilt or stigma at all
https://www.theguardian.c(...)nts-child-no-contact
Er wordt dieper ingegaan op de breuk![]()
En een wetenschappelijke benadering![]()
Aardig wat linkjes naar spin-off drama's
En leerzaam, wellicht, voor hunnie die nog kinderen grootbrengen. Pas op!![]()
And while there aren’t many examples of families driven apart by a business model premised on parental oversharing – to take Brooklyn’s rationale at face value – the Beckhams are, in other ways, typical: the damage inflicted by attention-addicted control freaks is a very common theme.
Elsewhere, there are early indications that accused parents are fighting back. Doormat Mom is a social media account set up by 59-year-old Laura Wellington after her daughter failed to invite her to her wedding and which now has 140,000 followers across various platforms. “Were you a really good parent who did the best they could and yet your child has decided to be an ungrateful little bastard as an adult?”
[ afbeelding ]
typo
Hoiquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
De mama heeft vreemde sokken aan
en wat een witte baby #onderste foto
omgquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi.
Doormat mom?Of dat scharminkel in die bovenste foto?
Ja, spierwitTerwijl je zou verwachten dat Becks en Vicky(
![]()
ook op hem snelbruiner zouden smeren toen en de vroegert.
Kwam toevallig eerder al een 'prachtfoto' tegen van dat joch met net zo'n wit lijf als de baby-pic, maar nu met plakplaten en wat buikspek/ Dit is toch wat je noemt "white trash", mag ik dat zeggen van de SHO-pliesie
![]()
Als ik zo lilluk was geworden, zou ik ook m'n ouders verstoten![]()
[ afbeelding ]
Kwam deze pica ook nog tegenquote:
Verhip, zie het nu pas.. Er staat 'gewoon' "Beenham" op z'n buikquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi.
Doormat mom?Of dat scharminkel in die bovenste foto?
Ja, spierwitTerwijl je zou verwachten dat Becks en Vicky(
![]()
ook op hem snelbruiner zouden smeren toen en de vroegert.
Kwam toevallig eerder al een 'prachtfoto' tegen van dat joch met net zo'n wit lijf als de baby-pic, maar nu met plakplaten en wat buikspek/ Dit is toch wat je noemt "white trash", mag ik dat zeggen van de SHO-pliesie
![]()
Als ik zo lilluk was geworden, zou ik ook m'n ouders verstoten![]()
En die Peltz daarboven lijkt wel zo'n prison tattoo, zelf geprikt met een paperclip of zo.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Verhip, zie het nu pas.. Er staat 'gewoon' "Beenham" op z'n buik
Je kunt dan bijna niet anders dan gaan rebelleren om jezelf te ontdekken. Zo puberen de mensen zonder fortuinen ook.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg ook in het begin van mijn post: het is niet zo vreemd. Máár deze mensen hebben geen carrière om uit te stippelen want ze hoeven niets te doen om hun leven rijkelijk te leven. Dat zorgt voor een doelloos bestaan, of althans: dat kan het. Je hebt niets meer om naar te streven, geen doel, niets. Dat maakt het extra lastig.
Wat ik uit het verhaal met de uitleg van de kinderen haal, is dat zij wel heel erg hetzelfde leven proberen als dat van hun ouders. Je zou verwachten dat je toch wel een beetje je eigen ‘zelf’ probeert te zoeken, los van je ouders. Ik laat hierbij Harper even buiten beschouwing want zij is (blijkbaar) slechts 14 jaar. Het artikel noemt haar verder ook weinig dus dat spreekt voor zich.
Edit: het zou me dus niet verbazen als Brooklyn hier al langere tijd mee worstelt. Wie ben je zonder je beroemde en perfect uitgestippelde ouders? Combineer dat met serieuzer gezeik met je ouders en je bent al snel helemaal klaar met ze.
quote:The Beckham family has made its first joint public appearance since an Instagram post from Brooklyn Beckham confirmed a rift in the family.
Last week, Brooklyn said in a statement he had no wish to reconcile with his family and accused his parents of attacking him and his wife in the press.
On Monday, Sir David and Lady Beckham were joined by three of their four children - Romeo, Cruz and Harper - during an appearance at Haute Couture Fashion Week in Paris.
The appearance came as Lady Beckham received a new accolade by becoming a Knight of the Order of Arts and Letters.
Posting on her Instagram after receiving her award, Lady Beckham said: "I'm so honoured to be named a Chevalière de l'Ordre des Arts et des Lettres by the French Ministry of Culture.
"I have always deeply admired the French aesthetic and the seriousness with which it treats fashion: as a form of art.
"So to be recognised here and embraced in this way, is a profound privilege - one that reflects decades of commitment and dedication. My sincere thanks to the French Minister of Culture, Rachida Dati, for this honour.
"Thank you also to business partners who believed in me, my family, and especially David - my husband, and original investor.
"I couldn't be more grateful, you are my everything."
The honour is awarded by the French Ministry of Culture, and recognises individual contributions of artists, writers, and cultural figures to the arts and literature.
It has previously been given to actresses Zoe Saldaña and Selena Gomez, director Denis Villeneuve and actor Jude Law, among others.
Getty Images Victoria Beckham is seen during the Haute Couture Spring Summer 2026 as part of Paris Fashion Week on January 26, 2026 in Paris, France. Getty Images
Getty Images Victoria Beckham and David Beckham and family leaving their hotel during Haute Couture Spring Summer 2026 as part of Paris Fashion Week on January 26, 2026 in Paris, France. Getty Images
Although this is the Beckhams' first appearance as a family since Brooklyn's Instagram statement, several of them have been pictured individually in recent days.
Lady Beckham attended her bandmate Emma Bunton's 50th birthday over the weekend, while Sir David appeared at the World Economic Forum in Davos last week.
Meanwhile, Romeo appeared at US designer Willy Chavarria's show in Paris, while Cruz announced a mini-tour with his band in the UK and Europe.
In his Instagram post, Brooklyn Peltz Beckham said he does not want to "reconcile" with his family and accused his parents of "attacking" him and his wife Nicola Peltz Beckham in the press.
Brooklyn, the Beckhams' eldest child, alleged his parents tried "endlessly to ruin" his relationship, and accused his mother Victoria of hijacking their first wedding dance.
The Beckhams have not commented on the row, but Sir David, speaking generally about social media in Davos on Tuesday, said that children are "allowed to make mistakes".
https://www.bbc.com/news/articles/cn9zqwvnx9ro
Mogen wel wat plaatjes bijquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:36 schreef tjoptjop het volgende:
Heerlijke timing, je kunt het wel aan de Fransen over laten om wat te stoken als het om Britten gaat
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |