Klopt. Hey kreeg minder televote punten maar het liedje wordt al een stuk meer geluisterd dan de vorige twee doorsnee powerballads.quote:Op woensdag 20 mei 2026 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, al doet Michelle het wel beter relatief gezien dan de liedjes van 24 en 25
Dus mensen die naar de liedjes van Israël luisteren doen dat als enige heel anders dan anderenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:33 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Waarom zou je naar streamingsdiensten gaan als je gewoon de video's op Youtube kan downloaden? Ik heb nog nooit een streamingsdienst gebruikt. Ik download gewoon de Youtube video's met Ant Downloader en op mijn android apparaten met Tubemate. Ik heb op mijn PC zo'n 50 video's van ESF optredens die ik mooi vond. Ook drie gehele uitzendingen van 1969; 1975 en 2019. Die streamingsdiensten zeggen dus heel weinig.
Dat zegt echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:35 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Hetgeen dus niet blijkt uit de jury punten vs televotes. Vorig jaar niet en dit jaar niet
Youtube is ook een streamingsdienst. Jij gebruikt het alleen niet om te streamen, maar om te downloaden. Daar zul je redelijk uniek in zijn. Samen met alle andere fans van Israël blijkbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:33 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Waarom zou je naar streamingsdiensten gaan als je gewoon de video's op Youtube kan downloaden? Ik heb nog nooit een streamingsdienst gebruikt. Ik download gewoon de Youtube video's met Ant Downloader en op mijn android apparaten met Tubemate. Ik heb op mijn PC zo'n 50 video's van ESF optredens die ik mooi vond. Ook drie gehele uitzendingen van 1969; 1975 en 2019. Die streamingsdiensten zeggen dus heel weinig.
Nee, natuurlijk niet. Mensen die Songfestival liedjes willen hebben downloaden gewoon van Youtube, Gratis en dan heb je ook meteen de video.Veel leuker. Dat jij en anderen op dit forum dat niet doen kan ik niet helpen he? Ik heb zo'n 50 ESF videoclips op mijn PC en Tablet. Slechts twee van Israel, maar ook bijvoorbeeld Vicky Leandros, Katrina and the Waves, Joelle Ursull, Sopho, Oliva Lewis, Helena Paparizou en anderen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 06:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus mensen die naar de liedjes van Israël luisteren doen dat als enige heel anders dan anderen![]()
Ik heb veel onzin gehoord hoor, maar dit scoort toch wel hoog
Dus wel. Als het volk Israel niet mot dan stemmen ze er niet op.quote:
Ik denk eerder dat het tamelijk bijzonder is dat een aantal songfestival fans op dit forum dat niet doen. Een mp4 is toch veel leuker dan een mp3?quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Youtube is ook een streamingsdienst. Jij gebruikt het alleen niet om te streamen, maar om te downloaden. Daar zul je redelijk uniek in zijn. Samen met alle andere fans van Israël blijkbaar![]()
Ik download m'n mp3's altijd van Napster.quote:Op donderdag 21 mei 2026 04:08 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het tamelijk bijzonder is dat een aantal songfestival fans op dit forum dat niet doen. Een mp4 is toch veel leuker dan een mp3?
Ik luister het ESF altijd op de radio, zodat ik de liedjes kan opnemen met mijn casetterecorder.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik download m'n mp3's altijd van Napster.
Deze opmerking heeft wel een heel hoog boomer gehalte hoor. Want waarom zou je een mp4 verkiezen boven mp3 om muziek te luisteren. Bovendien is het voor iedereen onder de 30 veel te veel werk om muziek van Youtube te gaan downloaden. Die slingeren veel liever Spotify of een andere dienst aan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 04:08 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het tamelijk bijzonder is dat een aantal songfestival fans op dit forum dat niet doen. Een mp4 is toch veel leuker dan een mp3?
Nee het zegt werkelijk niks. Sowieso zullen er nog heel veel mensen zijn die zo min mogelijk bezig zijn met nieuws en dus helemaal niet voor of tegen Israël zijn of juist het tegenovergestelde. Die stemmen dan waarop ze willen. Daarnaast kijken er weliswaar veel mensen naar het ESF, maar is dat in veel landen nog steeds niet een hoog aantal t.o.v. het aantal bewoners. Waarbij er ook nog maar een zeer klein daarvan stemt. Dus hoezeer zegt dat wat over of er veel of weinig mensen pro-Israël zijn? Nog even los ervan dat in diverse landen het stemmen heel erg vanuit de lobby komt (zaterdagmiddag zijn daarvan een aantal voorbeelden genoemd).quote:Op donderdag 21 mei 2026 04:03 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Dus wel. Als het volk Israel niet mot dan stemmen ze er niet op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |