Nu haal je 2 dingen door elkaar heen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een EU leger. Als het er echt om zou gaan zou EU direct een witte vlag omhoog houden.
Niemand maar ook niemand heeft zin om voor Von der Leyen en Brussel te gaan vechten, de autochtonen al niet eens, laat staan de new wave of "jongeren" in Europa.
Er was laatst ook een peiling, als er oorlog uitbrak in Marokko dan gaan alle Marokkanen terug om daar te vechten voor hen land, maar hier? nee die zullen nooit voor de EU vechten.
Rechtse mensen waar je het normaal van moet hebben in het leger, echte alpha mannen zoals ik. Die hebben helemaal geen zin in een woke leger te ondersteunen.
Probleem is dat er geen internet is, en Starlink word geblokkeerd ook heeft het regime aangegeven dat de internet blokkade een paar weken aan gaat houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:07 schreef tjoptjop het volgende:
Ik begin nu toch wel te vrezen dat het momentum weg is
Ja, zolang het leger en politie op de hand van Khamenei blijft zul je als demonstrant elke dag naar een slachthuis lopen zonder dat er hoop is op verandering.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Probleem is dat er geen internet is, en Starlink word geblokkeerd ook heeft het regime aangegeven dat de internet blokkade een paar weken aan gaat houden.
We zien of horen niks tot weinig meer.
Ik heb zo het idee dat ze letterlijk iedereen overhoop knallen die maar wat verkeerd doet ( wat de overheid beschouwd als verkeerd)
Het is niet zo dat het volk nbiet wil, maar hopeloos overhoop geknalt worden is ook niet echt een optie als je weinig terug kan doen!
Hahahahah prachtig!quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Rechtse mensen waar je het normaal van moet hebben in het leger, echte alpha mannen zoals ik. Die hebben helemaal geen zin in een woke leger te ondersteunen.
Kwam omdat Amerika al hun spul in de omgeving van Venezuela had zitten en dus vanuit militair en logistiek oogpunt helemaal niet klaar/goed voorbereid was om zo snel Iran aan te vallen. Tot een week ervoor was er een maandenlange opbouw van troepen en verzamelen van vloten in de Caribbean. Dat heb je niet in een weekje naar het Midden Oosten verhuisd. Dat is ook wat het leger of de legertop naar Trump heeft gecommuniceerd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:53 schreef Basp1 het volgende:
Dat Iran na de protesten nog niet gebombardeerd is door de vs kwam toch door Israël en wat midden Oosten land die hem konden overtuigen het toch niet te doen.
quote:The number of people reported killed in Iran’s protest crackdown has surged as rights groups continue to verify suspected fatalities, with the United Nations warning the total could be more than 20,000.
Typhoon is toch een Nederlandse rappert?quote:
Wanneer zou dat Amerikaanse vliegdekschip arriveren daar?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat het vannacht los zal gaan.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nee ze gebruiken het vooralsnog denk ik als drukmiddel. Beetje het Venezuela-draaiboek.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En dan binnen een paar jaar al die Trumpfans hier weer boos als weer een stroom vluchtelingen uit het MO onze kant uitkomt na de zoveelste destabiliserende actie van Amerikanen.quote:
Nahh, ik vermoed dat veel Iraniërs juist terug zullen gaan naar Iran. En zoveel vluchtelingen komen er op dit moment al niet uit Iran.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan binnen een paar jaar al die Trumpfans hier weer boos als weer een stroom vluchtelingen uit het MO onze kant uitkomt na de zoveelste destabiliserende actie van Amerikanen.
Nee maar gezien hoe naïef en makkelijk wij hier extremisten faciliteren zou Nederland wel degelijk een logische haven zijn voor voorstanders van het huidige regime als vluchteling.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:34 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nahh, ik vermoed dat veel Iraniërs juist terug zullen gaan naar Iran. En zoveel vluchtelingen komen er op dit moment al niet uit Iran.
Ik ben helemaal voorstander voor het omverwerpen van dit regime, maar zou er heel erg op tegen zijn om hier in te grijpen. Het is beter voor het volk dat ze zelf hun onderdrukkers verdrijven, net zoals oost europa deed met de sovjet unie of Oekraine deed met de maydan en yellow revoluties.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:46 schreef TheJanitor het volgende:
Ook daar laten we het afweten, net als Oekraine. We kunnen nu echt een verschil maken maar we doen niets. Ik wil nooit meer wat over het regime horen, we hadden de kans om ervanaf te zijn, maar blijkbaar vinden we het niet zo nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |