Wat een teringslimme opmerking!quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:43 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was meer om zonder veel moeite te tonen hoe kansloos dat selectieve wijzen is. Denken dat je meer pedos vindt in Georgia dan Californië is gewoon teringdom. Ik herhaal maar eens wat in al vaker heb gezegd: alle politici in het westen, stuk voor stuk, allemaal horen in de gevangenis.
Komt van de MAGA clan. Als je een leugen vaak genoeg herhaalt gaan mensen het uiteindelijk geloven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:38 schreef Momo het volgende:
Waar komt trouwens vandaan dat de VS alles zou betalen in Europa? Volgens allerlei MAGA figuren draait zo wat de gehele Europese economie op Amerikaanse giften en donaties (foto van mooie brug/flat etc. oh zal wel door ons betaald zijn) maar ze weten dan weer niet dat Europese landen hun staatsschulden beheren.
Het treurige is juist dat het allemaal 'vergeten' gaat worden. We onthouden hem hoogstens als de clown die hij is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:56 schreef recidivist het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen buitenlandse oorlog voor nodig hoor. Daarnaast gaat een invasie van Groenland geen conventionele oorlog worden omdat Europa niet actief gaat terugvechten in militaire zin. Het zal dus een vrij snelle inname/invasie worden a-la militaire operatie en klaar. Voor een noodtoestand situatie heeft hij genoeg interne middelen nog om bijv richting de verkiezingen die kaart uit te spelen. En hij heeft er al op gezinspeeld welke opties dat zijn. Hij wil gewoon Groenland hebben en snel ook. Voor zijn legacy. De man zet op elk gebouw zijn naam, hij wil de geschiedenis in. Een inname van een bevriend natolid (of eiland ervan) met de grootte van Groenland helpt daar wel bij. Dat zal niet snel vergeten worden.
Het zal ons economisch ook hard treffen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom ben je daar 'bang' voor? bedoel, het is dan vooral Amerika die met de shit zit. Kan Europa zich eindelijk focussen op belangrijke zaken, zit Amerika met guerrilla oorlogsvoering. Veel plezier !
Dan heb je ook meteen een conflict binnen je eigen grenzen, er wonen miljoenen Mexicanen in de VS.quote:
Kan jij niet gewoon beter naar Rusland of Paraguay verkassen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:43 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was meer om zonder veel moeite te tonen hoe kansloos dat selectieve wijzen is. Denken dat je meer pedos vindt in Georgia dan Californië is gewoon teringdom. Ik herhaal maar eens wat in al vaker heb gezegd: alle politici in het westen, stuk voor stuk, allemaal horen in de gevangenis.
Die invasie is helemaal niet zo eenvoudig, heb video al 2 keer gepost waarom dat zo is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:56 schreef recidivist het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen buitenlandse oorlog voor nodig hoor. Daarnaast gaat een invasie van Groenland geen conventionele oorlog worden omdat Europa niet actief gaat terugvechten in militaire zin. Het zal dus een vrij snelle inname/invasie worden a-la militaire operatie en klaar. Voor een noodtoestand situatie heeft hij genoeg interne middelen nog om bijv richting de verkiezingen die kaart uit te spelen. En hij heeft er al op gezinspeeld welke opties dat zijn. Hij wil gewoon Groenland hebben en snel ook. Voor zijn legacy. De man zet op elk gebouw zijn naam, hij wil de geschiedenis in. Een inname van een bevriend natolid (of eiland ervan) met de grootte van Groenland helpt daar wel bij. Dat zal niet snel vergeten worden.
Dat is een pijn die ik wel wil lijden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal ons economisch ook hard treffen.
Waarom? Jij kan die Utrechtse bouwput van je ook gewoon van binnenuit dichtmetselen. Knapt het land ook van op.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon beter naar Paraguay verkassen?
Ik ook, hou er wel rekening mee dat we dan naar een werkloosheid van rond de 25% gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is een pijn die ik wel wil lijden.
Biedt ook kansen voor nieuwe banen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ook, hou er wel rekening mee dat we dan naar een werkloosheid van rond de 25% gaan.
Dat lijkt me evident: je wil toch niet leven in een land dat geregeerd wordt door schurken die in het gevang thuishoren?quote:
Waarom?quote:Jij kan die Utrechtse bouwput van je ook gewoon van binnenuit dichtmetselen. Knapt het land ook van op.
En vrouwen die weer kindjes gaan barenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Biedt ook kansen voor nieuwe banen.
Het is pas niet eenvoudig als Europese landen besluiten voordat de invasie wordt ingezet zich actief militair te verschansen in Groenland. Dus dat er nu zeer snel van elk Europees land allerlei militairen en vervolgens materiaal naar Groenland gaat om de lat/prijs extreem hoog te leggen voor Amerikaanse beleidsbepalers om tot een invasie over te gaan. Puur vanwege het feit dat er dan al van 10+ Europese landen militairen zitten en je dus in direct gevecht met hun besluit over te gaan. Maar daar zullen Europese landen niet aan durven te beginnen. En dan is de conclusie dat Groenland gewoon vrij makkelijk van de VS gaat worden binnen afzienbare tijd. En als je besluit je niet militair te verzetten tegen een invasie Groenland eigenlijk al van de VS is. Formaliteit is slechts nog een kwestie van tijd; daadwerkelijke inname. Zeker omdat we weten dat Trump er bloedserieus over is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:02 schreef raptorix het volgende:
Die invasie is helemaal niet zo eenvoudig, heb video al 2 keer gepost waarom dat zo is.
Ja ik denk dat het met werkloosheid wel mee zal vallen. De arbeidsmarkt zal idd wel flink verschuiven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Biedt ook kansen voor nieuwe banen.
Dat is al de huidige strategie, als de Europese landen hun mensen sturen is het 7 tegen 1 voor Europa, daarnaast ook qua materiaal. Het is daar het grootste deel van het jaar zo koud dat het meeste materieel er niet eens zal starten. Daarnaast heb je er nauweljks havens waar hun schepen kunnen landen, nog een wegen netwerk.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:10 schreef recidivist het volgende:
[..]
Het is pas niet eenvoudig als Europese landen besluiten voordat de invasie wordt ingezet zich actief militair te verschansen in Groenland. Dus dat er nu zeer snel van elk Europees land allerlei militairen en vervolgens materiaal naar Groenland gaat om de lat/prijs extreem hoog te leggen voor Amerikaanse beleidsbepalers om tot een invasie over te gaan. Puur vanwege het feit dat er dan al van 10+ Europese landen militairen zitten en je dus in direct gevecht met hun besluit over te gaan. Maar daar zullen Europese landen niet aan durven te beginnen. En dan is de conclusie dat Groenland gewoon vrij makkelijk van de VS gaat worden binnen afzienbare tijd.
Dat vluchtgedrag, heb je daar vaker last van?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident: je wil toch niet leven in een land dat geregeerd wordt door schurken die in het gevang thuishoren?
[..]
Waarom?
Ja je ziet ze voor de rest niet draaien en spinnen maar opeens is pedofilie niet meer erg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus misbruik boeit niet, als er maar genoeg daders zijn...
Interessant...
En reken maar op een hoge inflatie die niet gecompenseers zal worden in loon.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het met werkloosheid wel mee zal vallen. De arbeidsmarkt zal idd wel flink verschuiven.
Ik vermoed dat we weer een Jantje Lach gaan zien waar hij in 1 keer de hand uitreikt om het samen met Europa te doen en samen de Grondstoffen te gaan delven en de boel defensief op te toppen, read my lips.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:15 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zichzelf nog weer weet te overtreffen wat betreft zijn onbeschaamde zelfbevlekking.
Can't have your cake and eat it too.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
En reken maar op een hoge inflatie die niet gecompenseers zal worden in loon.
Het is altijd hetzelfde. Trump zegt iets totaal debiels - krijgt van andere te horen dat het debiel is - moet nog even volharden in die debiliteit - zoekt naar een moment dat hij stilletjes zijn debiliteit terug kan nemen - komt ineens met een voorstel waarvan je denkt: 'goh, dit is nog een soort van redelijk'.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we weer een Jantje Lach gaan zien waar hij in 1 keer de hand uitreikt om het samen met Europa te doen en samen de Grondstoffen te gaan delven en de boel defensief op te toppen, read my lips.
Daarom dat Trump zo tripte toen hij zag dat er militairen naartoe gingen. Ookal was het wel vooraf overlegd met Amerikaanse functionarissen omdat het zogenaamd in het kader van NAVO verkenning was. Neemt niet weg dat er gewoon zsm (veel) meer troepen naartoe zullen moeten van veel meer landen dan alleen Denemarken. En de US zal dat echt wel monitoren en niet lijdzaam toekijken hoe dat gebeurd. De schrikreactie van Trump bewijst dat hij die paar militairen die naar Groenland gingen interpreteerde als reactie op zijn herhaalde mening dat Groenland links of rechtsom bij de VS gaat behoren en desnoods met militaire middelen.quote:
Als.....ik zie het niet gebeuren. Men maakt de calculatie dat we het (zwaar) afleggen tegen de VS in een directe militaire confrontatie op dit moment dus sowieso een enorm domme zet zou zijn. En daarnaast hebben we nog de Oekraine-Rusland oorlog aan onze grens. Lijkt me dus niet realistisch dat Europese landen opeens het actieve risico nemen op een confrontatie met de VS doordat meerdere landen echt militairen gaan sturen naar Groenland.quote:als de Europese landen hun mensen sturen is het 7 tegen 1 voor Europa, daarnaast ook qua materiaal. Het is daar het grootste deel van het jaar zo koud dat het meeste materieel er niet eens zal starten. Daarnaast heb je er nauweljks havens waar hun schepen kunnen landen, nog een wegen netwerk.
De Denen hebben ook overal geheime stashes in het geval dat dat nodig is.
Nooit. Ik ben niet zo snel bang.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:13 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Dat vluchtgedrag, heb je daar vaker last van?
Zou mooi zijn als hij inhaakt op Carney's speech en vertelt dat de oude wereldorde inderdaad voorbij is. En dat hijzelf de nieuwe wereldorde is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we weer een Jantje Lach gaan zien waar hij in 1 keer de hand uitreikt om het samen met Europa te doen en samen de Grondstoffen te gaan delven en de boel defensief op te toppen, read my lips.
Een sort bad cop good cop gespeelt door 1 persoon.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Trump zegt iets totaal debiels - krijgt van andere te horen dat het debiel is - moet nog even volharden in die debiliteit - zoekt naar een moment dat hij stilletjes zijn debiliteit terug kan nemen - komt ineens met een voorstel waarvan je denkt: 'goh, dit is nog een soort van redelijk'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |