Bij een eerste ronde gedoog ik dat nog wel, het is niet de bedoeling dat kandidaten er dan al uit liggen. Dat merk je bij elke categorie.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 00:58 schreef wimderon het volgende:
Niveautje weer bij SPT![]()
Die vraag over schaatsrecords ook helemaal verprutst door er foto's bij te doen.
Maar zonder foto's was het alsnog een prima eerste ronde-vraag geweest. Toch zeker om er 5 goed te hebben, waarbij mevrouw ook nog een schaatskenner leek (wat ze ongetwijfeld wisten). Nu hebben we eigenlijk geen enkele omschrijving gehoord omdat ze logischerwijs elke schaatser herkende.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een eerste ronde gedoog ik dat nog wel, het is niet de bedoeling dat kandidaten er dan al uit liggen. Dat merk je bij elke categorie.
Foto's zouden bij sport sowieso zonder kleding van club of land moeten, tenzij er geen omschrijving bij zit. Dat welquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar zonder foto's was het alsnog een prima eerste ronde-vraag geweest. Toch zeker om er 5 goed te hebben, waarbij mevrouw ook nog een schaatskenner leek (wat ze ongetwijfeld wisten). Nu hebben we eigenlijk geen enkele omschrijving gehoord omdat ze logischerwijs elke schaatser herkende.
Het kan ook weer eigelijk echt nietquote:
Nu dus welquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:10 schreef Remco het volgende:
[..]
Het kan ook weer eigelijk echt niet
Ik bedacht me laatst dat vroeger met Kees Driehuis je regelmatig halverwege de aflevering een nieuwe kandidaat had, dat is echt nooit meer zo, misschien dat Dijkstra wel wordt gevraagd te helpen anders komt de uitzending niet vol.
Hij deed nog wel even zijn best met 'nog een keer tellen?'quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:12 schreef Szura het volgende:
Zelfs de kut jakhals kon haar niet meer redden
Ik was daar helemaal kapot gegaan, ik wist er 3quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:15 schreef Remco het volgende:
Dit had ik dan wel een lastige vraag gevonden.
Eens en de eerste was ook iets té simpelquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:14 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is echt te makkelijk voor een laatste vraag
Ze begint wel twijfelachtig vandaag. Een vierde ronde gaat lastig worden denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:53 schreef TLC het volgende:
Die vrouw zou moeten eindigen met een klokje aangezien die topografie vraag
Was niet echt zijn vraag neequote:
Die vlaggenvraag stelde al niks voor, troonopvolgers kon je zo invullen, bestuurders was op een enkele na basiskennis en de muziekvraag was ook niveau nul.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:42 schreef StevenHyde het volgende:
Laatste ronde met die muziek was veels te makkelijk
Heel knapquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kunst en cultuur meisje is echt goed
Ik vond de skivraag pittig, maar de rest was heel makkelijk te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:14 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een verschil tussen de derde ronde vragen van beide categorieën. Iedereen die een beetje sport volgt is dit zo makkelijk.
Klopt en die namen van die awards/prijzen had ik er denk ik ook meer dan 2 omgewisseld.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond de skivraag pittig, maar de rest was heel makkelijk te doen
Lekker neerbuigend 'meisje', OMFGquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kunst en cultuur meisje is echt goed
Ze was 20, dan is vrouw ook wat overdreven waarschijnlijk niet zo bedoeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:19 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Lekker neerbuigend 'meisje', OMFG
Nou nou nou. Volgens mij complimenteerde ik haar juist. Sympathiek en heel erg slim.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:19 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Lekker neerbuigend 'meisje', OMFG
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |