Bij een eerste ronde gedoog ik dat nog wel, het is niet de bedoeling dat kandidaten er dan al uit liggen. Dat merk je bij elke categorie.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 00:58 schreef wimderon het volgende:
Niveautje weer bij SPT![]()
Die vraag over schaatsrecords ook helemaal verprutst door er foto's bij te doen.
Maar zonder foto's was het alsnog een prima eerste ronde-vraag geweest. Toch zeker om er 5 goed te hebben, waarbij mevrouw ook nog een schaatskenner leek (wat ze ongetwijfeld wisten). Nu hebben we eigenlijk geen enkele omschrijving gehoord omdat ze logischerwijs elke schaatser herkende.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een eerste ronde gedoog ik dat nog wel, het is niet de bedoeling dat kandidaten er dan al uit liggen. Dat merk je bij elke categorie.
Foto's zouden bij sport sowieso zonder kleding van club of land moeten, tenzij er geen omschrijving bij zit. Dat welquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar zonder foto's was het alsnog een prima eerste ronde-vraag geweest. Toch zeker om er 5 goed te hebben, waarbij mevrouw ook nog een schaatskenner leek (wat ze ongetwijfeld wisten). Nu hebben we eigenlijk geen enkele omschrijving gehoord omdat ze logischerwijs elke schaatser herkende.
Het kan ook weer eigelijk echt nietquote:
Nu dus welquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:10 schreef Remco het volgende:
[..]
Het kan ook weer eigelijk echt niet
Ik bedacht me laatst dat vroeger met Kees Driehuis je regelmatig halverwege de aflevering een nieuwe kandidaat had, dat is echt nooit meer zo, misschien dat Dijkstra wel wordt gevraagd te helpen anders komt de uitzending niet vol.
Hij deed nog wel even zijn best met 'nog een keer tellen?'quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:12 schreef Szura het volgende:
Zelfs de kut jakhals kon haar niet meer redden
Ik was daar helemaal kapot gegaan, ik wist er 3quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:15 schreef Remco het volgende:
Dit had ik dan wel een lastige vraag gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |