Ik kende een van die Patricks niet!quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef Faraday01 het volgende:
Eerste ronde sport, gaat helemaal nergens over
Wel met Patlef
Redelijk wat vragen over sporten die wel in zijn straatje passen. Met wat vragen over Amerikaanse sporten en over de vraag in de sportschool.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:20 schreef Remco het volgende:
Ik vind dat deze sport speler moeilijke vragen krijgt als je het vergelijkt met de normaal gemiddelde sport vragen.
Volgens mij houdt hij vooral van Amerikaanse sport, motorsport etc zodoende veel in zijn straatje. Ik vond ronde 4 veel simpelerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:20 schreef Remco het volgende:
Ik vind dat deze sport speler moeilijke vragen krijgt als je het vergelijkt met de normaal gemiddelde sport vragen.
Dit was echt belachelijk ja.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:05 schreef TLC het volgende:
Teveel gemazzeld, laat em maar een klokje krijgen na ronde 2
29 seconden is wel heel weinig.quote:
Ik heb me al tig keer aangemeld zonder uitgenodigd te worden, dus een gebrek aan aanbod is het meestal niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:58 schreef Szura het volgende:
Zitten ze krap in de kandidaten ofzo? Wat een slechte spelers, die dus door de ballotage zijn gekomen.
Lijkt me welquote:Op maandag 6 april 2026 21:11 schreef Szura het volgende:
Wat een ontzettende prutspeler, hopelijk morgen een klokje voor m
Deze vraag ging wel goed.quote:
Advocaat strafrechtquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:21 schreef Felagund het volgende:
Was dit een professor, aangezien ze het over een Toga hadden?
En bij elke vraag doen alsof het een ontzettend moeilijke vraag was. Zeer vermoeiende act.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:13 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat deze prutser met geld naar huis gaat
Deze muziekvraag was ook heel simpelquote:Op donderdag 9 april 2026 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dit de makkelijkste kunst en cultuur vraag ooit?
Vond het al heel wat dat die acteurs niet met foto's was.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso een hele simpele eerste ronde
Ik merkte niks (vanuit Geldrop). Mijn broer werd wel wakkerquote:Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef TLC het volgende:
Ik werd in 1992 letterlijk wakker geschud in mijn bed
Maar ik zat dan ook heel dicht bij het episch centrumquote:Op maandag 13 april 2026 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik merkte niks (vanuit Geldrop). Mijn broer werd wel wakker
Ja. best jammerquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze niet 1 vierde ronde speler bij geschiedenis? Jeetje.
Grotendeels voor hun tijd al mag je minimaal Fame, Rawhide, The Sopranos en Borgen wel wetenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die laatste vraag ging bij beide totaal verkeerd
Fame en Rawhide zegt mij ook niets.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grotendeels voor hun tijd al mag je minimaal Fame, Rawhide, The Sopranos en Borgen wel weten
Tune van Fame is wel heel bekend natuurlijk, enorme hit. Van Rawhide ook wel, maar dat is wel antiek dus daar is nog iets te gedogen.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fame en Rawhide zegt mij ook niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |