We maken ons eigen LNG! O wacht, dat wilden we niet:quote:Op maandag 19 januari 2026 16:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu nog geen cent meer aan de VS geven en je bent heel goed op weg.
LNG hoeven we niet te maken nee, dat is enkel voor transport dus beetje onnodig als we het hier willen gebruiken. Hadden hier al lang een kerncentrale moeten hebben. Maar ja, het was handiger om decennia lang te roepen dat het zo lang duurt om te bouwenquote:Op maandag 19 januari 2026 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We maken ons eigen LNG! O wacht, dat wilden we niet:
https://milieudefensie.nl(...)rect-in-te-trekken-1
Terecht overigens, maar wat is het alternatief? Ik zeg kolencentrales, maar dat willen ze ook niet.
De discussie over kerncentrales duurt al langer dan de bouwtijd, en die is al langquote:Op maandag 19 januari 2026 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
LNG hoeven we niet te maken nee, dat is enkel voor transport dus beetje onnodig als we het hier willen gebruiken. Hadden hier al lang een kerncentrale moeten hebben. Maar ja, het was handiger om decennia lang te roepen dat het zo lang duurt om te bouwen
Onze energie is wel een dingetje inderdaad. Daar zal onze klimaatlobby toch een toontje lager moeten gaan zingen.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We maken ons eigen LNG! O wacht, dat wilden we niet:
https://milieudefensie.nl(...)rect-in-te-trekken-1
Terecht overigens, maar wat is het alternatief? Ik zeg kolencentrales, maar dat willen ze ook niet.
De afgelopen tijd zie ik steeds afbeeldingen waarbij de mond van Trump naar links hangt. Heeft deze man een hersenbloeding gehad, of is er iets anders aan de hand?quote:
Daar hoef je geen dokter voor te zijnquote:Op maandag 19 januari 2026 16:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De afgelopen tijd zie ik steeds afbeeldingen waarbij de mond van Trump naar links hangt. Heeft deze man een hersenbloeding gehad, of is er iets anders aan de hand?
De 'doctoren' op fok kunnen er vast wat over zeggen.
Vooral omdat UA best een goed getraind leger en veel gevechtservaring heeft (ja ok, die is sarcastisch).quote:
We vergeten het wel eens te zeggen maar: soms heb je wel een goed idee.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:37 schreef epicbeardman het volgende:
Ik zie mensen met Groenland usericon's.
Is this the new "Current" thing?
Van yes i'm vaxxed icons, naar BLM, naar UA, naar Palestina of Israel, naar Venezuela en nu naar de vlag van Groenland als usericon.
Hiphiphipperde hip. Doe mee met de wave.
Hij heeft er wel de risicofactoren voor, gezien z'n hoge doseringen aspirine om 'dun' bloed te hebben.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De afgelopen tijd zie ik steeds afbeeldingen waarbij de mond van Trump naar links hangt. Heeft deze man een hersenbloeding gehad, of is er iets anders aan de hand?
De 'doctoren' op fok kunnen er vast wat over zeggen.
En dan denken dat Noorwegen als land daar verantwoordelijk voor is.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:49 schreef June. het volgende:
Het is toch echt te triest voor woorden, die brief. Echt net een klein kind die z'n zin niet krijgt.
"JULLIE GEVEN ME DE NOBELPRIJS NIET DUS NU MAG IK GEWOON OORLOGEN BEGINNEN"
![]()
![]()
Het land zelf niet, maar de Nobelprijsvoordevredecomite zetelt wel in Noorwegen.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dan denken dat Noorwegen als land daar verantwoordelijk voor is.
Nee het comite staat los van de Noorse overheid, hij lijkt te denken van nietquote:Op maandag 19 januari 2026 17:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor de Nobel Vredesprijs wel ja
Zie editquote:Op maandag 19 januari 2026 17:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee het comite staat los van de Noorse overheid, hij lijkt te denken van niet
Te laat makkerquote:
Zou echt niemand om hem heen (durven) vertellen dat Noorwegen daar niet over gaat?quote:Op maandag 19 januari 2026 17:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dan denken dat Noorwegen als land daar verantwoordelijk voor is.
Waarom zouden ze. Ze creëren gewoon een alternatieve werkelijkheid die door de magaclowns gewoon geslikt wordt.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou echt niemand om hem heen (durven) vertellen dat Noorwegen daar niet over gaat?
Of luistert Trump gewoon niet naar feiten die hem niet aanstaan en creëert hij zijn eigen werkelijkheid?
Het kost teveel tijd om Donald uit te leggen hoe ingewikkeld dit is. Inmiddels heb ik even opgezocht dat Noorwegen het beheer van het comite heeft afgegeven in een tijd dat Nazi sympatisant Quisling aan de macht was en de neutraliteit ervan dus in het geding was. Zweden was in WO2 neutraal dus dat was niet zo'n probleem.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou echt niemand om hem heen (durven) vertellen dat Noorwegen daar niet over gaat?
Of luistert Trump gewoon niet naar feiten die hem niet aanstaan en creëert hij zijn eigen werkelijkheid?
Je begint er toch wel een beetje alleen voor te staan zo he. Of heb je het ambitieuze streven om het laatste overgebleven Nederlandse Maga cultlid te worden?quote:Op maandag 19 januari 2026 16:37 schreef epicbeardman het volgende:
Ik zie mensen met Groenland usericon's.
Is this the new "Current" thing?
Van yes i'm vaxxed icons, naar BLM, naar UA, naar Palestina of Israel, naar Venezuela en nu naar de vlag van Groenland als usericon.
Hiphiphipperde hip. Doe mee met de wave.
Zijn electorale achterban en inmiddels ook zijn sponsors pikken de acties van Trump steeds minder.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze. Ze creëren gewoon een alternatieve werkelijkheid die door de magaclowns gewoon geslikt wordt.
Weinig toe te voegen aan het topic zelf.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het land zelf niet, maar de Nobelprijsvoordevredecomite zetelt wel in Noorwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |