Jaquote:Op maandag 19 januari 2026 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
de_boswachter die het over zijn vriendin heeft is teveel voor je
De volgende is ook waarschijnlijk van het alpineskiėn! Dus minstens nog tot 4 uur wachten.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:00 schreef Pino112 het volgende:
Het is echt half uur eentje
Alice Padilha nu.
Met dit tempo wordt het 17:00, precies op tijd voor het avondeten! Toch beter dan op een lege maag.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pa woodu moet wel erg lang wachten met ontkurken van champagnefles
Dan maar wat jenever shotjes tussendoorquote:Op maandag 19 januari 2026 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pa woodu moet wel erg lang wachten met ontkurken van champagnefles
https://www.instagram.com/brasilnaneve/quote:Op maandag 19 januari 2026 15:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wara kijken jullie op? Ik denk dat ik een verkeerde volg of zo. Ik zie alleen nog maar de aankondiging van Burgerner
Misschien refreshen? Gewoon op de link van @franklopquote:Op maandag 19 januari 2026 15:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wara kijken jullie op? Ik denk dat ik een verkeerde volg of zo. Ik zie alleen nog maar de aankondiging van Burgerner
Dank uquote:Op maandag 19 januari 2026 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/brasilnaneve/
Ik denk dat de volgende aankondiging om 15:30 komt.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:15 schreef Pino112 het volgende:
En in de app kan je een belletje aanzetten bij een nieuwe post/story, scheelt verversen
Dikke piek vanuit Nederlandquote:Op maandag 19 januari 2026 15:22 schreef raptorix het volgende:
De social media manager heeft de dag van zijn leven
Braathen in ieder geval nogquote:Op maandag 19 januari 2026 15:31 schreef franklop het volgende:
Denk dat ze maar 2 alpineskiėrs hebben?
Dan zou nu bijv bobslee ook noet aan de beurt kunnen zijn om 16u
Eerst langlaufen van de berg!quote:Op maandag 19 januari 2026 15:29 schreef franklop het volgende:
Zitten we kaar voor de volgende?
En weer geen Bruna!
Hopelijk hebben ze geen ijshockeyteam!quote:Op maandag 19 januari 2026 15:31 schreef franklop het volgende:
Denk dat ze maar 2 alpineskiėrs hebben?
Dan zou nu bijv bobslee ook noet aan de beurt kunnen zijn om 16u
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |