https://www.telegraaf.nl/(...)trump/124742780.htmlquote:Rusland zou het voorstel nog bestuderen. Eerder werd al bekend dat onder andere de voormalige Britse premier Tony Blair en voormalig D66-voorvrouw Sigrid Kaag deel zullen worden van de vredesraad. De vredesraad moet toezicht houden over de wederopbouw van de Palestijnse kustenclave.
Hahahahahahaha.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:03 schreef phpmystyle het volgende:
Opmerkelijk.
Wel goed natuurlijk dat er leiders met ervaring en kunde als het gaat om diplomatie en conflicten samen gaan optrekken hoe er vrede bewerkstelligd kan worden.
Toch vindt men het een goed idee om ook hun visie te horen.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.
Want Poetin en Trump blinken uit in het zoeken naar vrede![]()
![]()
Orban is ook van de partij, daar heb jij vast ook wel iets over te zeggen, toch?quote:
Hun visie?quote:Op maandag 19 januari 2026 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch vindt men het een goed idee om ook hun visie te horen.
We leven nu eenmaal in een multipolaire wereldorde.
Ah, kom je weer met je gehaat.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:15 schreef HowardRoark het volgende:
Op z'n minst apart gezien het wegkijken van het Palestijnse terrorisme door Rusland.
De is de visie van de Palestijnen, al sinds begin de 20e eeuw. En dan het liefst ook nog 'Judenfrei'.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hun visie?
ALLES is van mij, geef mij ALLES.
Een supermacht dat geen deuk in een pakje boter slaat in Oekraïne.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het vooral goed dat Rusland weer wordt aangehaakt bij mondiale vraagstukken. Het blijft immers een supermacht.
Israël pleegt geen terreur.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, kom je weer met je gehaat.
Het wegkijken van de constante en dagelijkse terrorisme door Israel door bijna alle Westerse landen geef je natuurlijk niet om.
Wat een gezelschapquote:De Russische president Vladimir Poetin is uitgenodigd om toe te treden tot de vredesraad voor Gaza van de Amerikaanse president Donald Trump. Dat maakte het Kremlin bekend. Rusland zou het voorstel nog bestuderen.
Naast Poetin zijn ook tal van andere leiders gevraagd. Het gaat onder meer om de Hongaarse premier Viktor Orbán, de Jordaanse koning Abdullah, de Argentijnse president Javier Milei en de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.
Het enige dat Rusland dat ook nog enige relevantie geeft is de enorme lading aan kernwapens die ze hebben liggen en natuurlijk alle grondstoffen. Als men dit niet had dan stelde het land eigenlijk niets meer voor.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:22 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Een supermacht dat geen deuk in een pakje boter slaat in Oekraïne.
Bommetje erop en de wereld is een stuk leukerquote:
Waar kies ik de kant van Iran?quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël pleegt geen terreur.
En het is ook vreemd dat je hier komt afgeven op Trump (en Poetin) maar zelf de kant van kwaadwillende partijen zoals de Palestijnen of Iran kiest. Dit strookt niet met elkaar, dat mag duidelijk zijn.
Putin zal wel een uitzondering krijgenquote:Op maandag 19 januari 2026 11:08 schreef Starhopper het volgende:
Moet hij niet eerst een miljard lappen?
Schurken united.quote:
Dat zal.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het vooral goed dat Rusland weer wordt aangehaakt bij mondiale vraagstukken. Het blijft immers een supermacht.
Misschien moeten we Faber, Wiersma en Yesilgoz ook sturen ter handreikingquote:Op maandag 19 januari 2026 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schurken united.
Het zou wel héél vervelend zijn mocht daar iets naars in de koffie terechtkomen. Misschien ook nog even Netanyahu uitnodigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |