Ik begrijp hieruit dat je geen inhoudelijke reactie hebt?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:14 schreef Ludachrist het volgende:
4 zinnen, 3x 'natuurlijk'. Even aan je stopwoordjes werken, @:HowardRoark.
Waar moet ik op reageren? Je geeft zelf antwoord op je eigen vragen, dan hoef ik dat toch niet ook nog te doen.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je geen inhoudelijke reactie hebt?
Zo trolt domrechts.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar moet ik op reageren? Je geeft zelf antwoord op je eigen vragen, dan hoef ik dat toch niet ook nog te doen.
Goed om te zien dat je mijn analyse onderschrijft.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar moet ik op reageren? Je geeft zelf antwoord op je eigen vragen, dan hoef ik dat toch niet ook nog te doen.
Trollen?quote:
Ach, moet meneer weer over het Christendom beginnen hoor. De haat zit wat dat betreft vooral bij jouzelf, gericht jegens alles dat Westers en Christelijk of Joods is.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:09 schreef ems. het volgende:
Alsof het wat uitmaakt dat het de luier-president is die dit doet
Domrechts tribalisme ten top. Gemixt met een flinke dosis christelijke haat en angst. Het is gewoon projecteren.
Integendeel. Ook aan moslims heb ik een broertje aan dood, hoewel dat natuurlijk een error geeft in je social media brein. En het westen is ook superieur. Vooral als we afscheid zouden kunnen nemen van primitieve gebruiken zoals geloven in domme dingen.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, moet meneer weer over het Christendom beginnen hoor. De haat zit wat dat betreft vooral bij jouzelf, gericht jegens alles dat Westers en Christelijk of Joods is.
Nee hoor, ik ga simpelweg af op jouw pohi en daaruit blijkt voornamelijk een sterke antipathie jegens de Christelijk-Joodse grondslag van het Westen. De Islam en moslims ben je een stuk milder over. En je hebt het over geloven in 'domme dingen', kun je dat wat meer onderbouwen?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Integendeel. Ook aan moslims heb ik een broertje aan dood, hoewel dat natuurlijk een error geeft in je social media brein. En het westen is ook superieur. Vooral als we afscheid zouden kunnen nemen van primitieve gebruiken zoals geloven in domme dingen.
Niets mis met christenen en joden etc verder trouwens, ik heb zelf ook bepaalde hobby's die ongetwijfeld niet door iedereen begrepen worden. De amerikaanse vorm met name daarentegen is er een van haat en afgunst en het controleren van iedereen die anders denkt. Hopelijk komt er ooit nog een president die al dat ongewenste volk
En ik was vorig jaar nog op een ontzettend leuke joodse bruiloft in Washington! Hoe rijmt dat allemaal precies?
Dan ben je behalve domrechts ook niet bijster goed in lezen. Maar dat valt te verwachten van iemand met dergelijke wereldbeelden.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga simpelweg af op jouw pohi en daaruit blijkt voornamelijk een sterke antipathie jegens de Christelijk-Joodse grondslag van het Westen. De Islam en moslims ben je een stuk milder over. En je hebt het over geloven in 'domme dingen', kun je dat wat meer onderbouwen?
Geen onderbouwing dus. Tja, het is natuurlijk makkelijk om dingen als 'dom' weg te zetten die je niet bevallen, maar als je vervolgens niet kunt onderbouwen waarom deze volgens jouw 'dom' zouden zijn, zou ik mij eens afvragen of het gebrek aan intelligentie niet bij jouzelf zit.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan ben je behalve domrechts ook niet bijster goed in lezen. Maar dat valt te verwachten van iemand met dergelijke wereldbeelden.
En tuurlijk. De domme dingen zoals de bijbel, koran en andere maffe propaganda boekjes.
Dat zijn grote woorden voor een knaapje die in post history van internetrandoms aan het graven is om te tellen hoevaak ze bepaalde woordjes hebben gebruikt.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen onderbouwing dus. Tja, het is natuurlijk makkelijk om dingen als 'dom' weg te zetten die je niet bevallen, maar als je vervolgens niet kunt onderbouwen waarom deze volgens jouw 'dom' zouden zijn, zou ik mij eens afvragen of het gebrek aan intelligentie niet bij jouzelf zit.
Ems, sorry maar.. vergeleken met Howard ben je maar gewoon een simpel trolletje. Howard is velen malen intelligenter en qua communicatie way above your head. Misschien begrijp je hem daarom niet altijd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zijn grote woorden voor een knaapje die in post history van internetrandoms aan het graven is om te tellen hoevaak ze bepaalde woordjes hebben gebruikt.
Maar mensen verzinnen een verhaaltje mensen gebruiken dat om haat en angst te zaaien. Ik begrijp dat ik niet te maken heb met een groot intellect maar moet ik dat echt in kleutertaal verder toelichten?
No one is above the law...quote:Op zondag 18 januari 2026 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Geef ze de Steve Bannon behandeling!
Er lopen miljoenen mensen rond die al een rolberoerte krijgen als ze de naam Trump zien.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, dit kan natuurlijk echt niet, maar goed, ik zag elders alweer dat men in de te verwachten kringen aan schuimbekken is over de speech van Trump, dat is natuurlijk veel waard.
[ twitter ]
Dat laat ook zien hoe hoog het sommigen zit en makkelijk beïnvloedbaar zulke mensen zijn met wat propaganda.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er lopen miljoenen mensen rond die al een rolberoerte krijgen als ze de naam Trump zien.
Het probleem is dat er in feite 2 partijen zijn die de dienst uitmaken.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Integendeel. Ook aan moslims heb ik een broertje aan dood, hoewel dat natuurlijk een error geeft in je social media brein. En het westen is ook superieur. Vooral als we afscheid zouden kunnen nemen van primitieve gebruiken zoals geloven in domme dingen.
Niets mis met christenen en joden etc verder trouwens, ik heb zelf ook bepaalde hobby's die ongetwijfeld niet door iedereen begrepen worden. De amerikaanse vorm met name daarentegen is er een van haat en afgunst en het controleren van iedereen die anders denkt. Hopelijk komt er ooit nog een president die al dat ongewenste volk
En ik was vorig jaar nog op een ontzettend leuke joodse bruiloft in Washington! Hoe rijmt dat allemaal precies?
Alleen als ik zijn kop zie en hij zijn muil los trekt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er lopen miljoenen mensen rond die al een rolberoerte krijgen als ze de naam Trump zien.
Ah, Newsom "rent-free" heeft een foto en de angstige en jaloerse onderlaag van de samenleving is meteen in alle staten van paniek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, soms zie je dingen.
Onze gelpot Newsom, destijds met zijn vrouw Kimberly Guilfoyle die nu full on MAGA is![]()
Ook foto'tje op niveau van "they'r not like us"
Onze nepobaby Newsom verdiend een eigen topic, zeker omdat hij uit de Getty familie komt en neefje is van Pelosi.
[ afbeelding ]
Heel California wordt al jaren gerund door 4 families. Tis een corrupte Mafiabende!
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, Newsom "rent-free" heeft een foto en de angstige en jaloerse onderlaag van de samenleving is meteen in alle staten van paniek.
Ook grappig om te zien hoe diaper Don als de dood is voor iemand die wel coherente zinnen kan vormen en het verschil tussen IJsland en Groenland weet.
Opmerkelijk dat meteen weer een Democraat verdedigt dient te worden. Waar komt de drang toch altijd vandaan om voor die partij in de bres te springen?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, Newsom "rent-free" heeft een foto en de angstige en jaloerse onderlaag van de samenleving is meteen in alle staten van paniek.
Ook grappig om te zien hoe diaper Don als de dood is voor iemand die wel coherente zinnen kan vormen en het verschil tussen IJsland en Groenland weet.
Het zit sommigen inderdaad énorm hoog, dat is wel duidelijk. Gelukkig weten we ook wat voor soort mens dit meestal betreft. In de praktijk vaak individuen die helemaal niet zo gelukkig zijn en daarom hun woede/frustratie op deze manier moeten uiten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:44 schreef epicbeardman het volgende:
Holy shit zeg, ik had niet verwacht dat Trump zo veel emotie ooit nog zou oproepen. Het is gewoon een genot om Reddit te openen en bepaalde topics hier.
De waanillusies, de woede, de angst, het onbegrip, de machteloosheid, de hersenkronkels.. nooit had ik dit durven te dromen dat 2026 zo zou starten.
Reddit staat letterlijk BOMvol met alleen maar dingen over Trump of zijn administratie, Elon of wie dan ook die Trump steunt. Feiten worden verdraaid, bot upvotes, propaganda posts. Het feestje is letterlijk losgebarsten.
Aan de ene kant is het ook best beangstigend om te zien dat zulke massale groepen zo beïnvloedbaar zijn door tekst en video's op hen schermpje. Maar het klopt wel wat je zegt, groot deel is natuurlijk gewoon erg ontevreden met het leven zelf en voelen zich beter wanneer ze zich kunnen mengen in gelijkgestemden. Zo voelen ze zich toch nog beetje gehoord en geliefd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zit sommigen inderdaad énorm hoog, dat is wel duidelijk. Gelukkig weten we ook wat voor soort mens dit meestal betreft. In de praktijk vaak individuen die helemaal niet zo gelukkig zijn en daarom hun woede/frustratie op deze manier moeten uiten.
Zeker op een website als Reddit vindt je er daar genoeg van terug. Je vraagt je ook af in wat voor thuissituatie zulke mensen zijn opgevoed, de kans is aanwezig dat er daar nooit grenzen zijn getrokken of het goede voorbeeld is gegeven.
Jij hebt het de hele tijd over hem. De obsessie druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet wel dat je post eigenlijk over jezelf gaat he, maar dan met Trump. Wantietje.
Newsom heeft daar helemaal niets te zoeken, want hij is geen officiele delegatie van Amerika. Zal hij ook nooit worden.
Waar verdedig ik hem dan? Ik constateer feitelijk dat Newsom, ondanks dat hij relatief irrelevant is, ontzettend spannend is voor extreem rechts Amerika en dat Donnie het verschil niet weet tussen IJsland en het land dat hij wil annexeren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat meteen weer een Democraat verdedigt dient te worden. Waar komt de drang toch altijd vandaan om voor die partij in de bres te springen?
Dat jij nog niet door hebt dat Newsom voor een Presidentiële run gaat kan ik weinig aan doen. Daarom is hij interessant, ook zijn mafia familie banden, nepo baby, de enorme teleurgang van California onder zijn bewind, het falen bij het ingrijpen van de California fires, de healthcare die hij aan illegalen geeft, het verstrekken van rijbewijzen aan illegalen wat voor meerdere doden zorgt op snelwegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij hebt het de hele tijd over hem. De obsessie druipt er vanaf.
[..]
Waar verdedig ik hem dan? Ik constateer feitelijk dat Newsom, ondanks dat hij relatief irrelevant is, ontzettend spannend is voor extreem rechts Amerika en dat Donnie het verschil niet weet tussen IJsland en het land dat hij wil annexeren.
Maar dat jij er meteen weer bovenop springt illustreert de angst en de wanhoop dan weer wel direct. Snowflake-rechts strikes again.
https://www.reddit.com/r/USCIS/comments/1qhgs32/n400_denied/quote:My case got denied guys I need help and advice please...
I got registered to vote unlawfully back in 2020 at the DMV during a DL appointment. I went to my Naturalization interview last year and found out about the registration..
I can appeal but I don't know if it will be worth it..
Please help me..
Zelfs daarin is het ook maar een kleine club, maar ze schreeuwen het hardst.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het ook best beangstigend om te zien dat zulke massale groepen zo beïnvloedbaar zijn door tekst en video's op hen schermpje. Maar het klopt wel wat je zegt, groot deel is natuurlijk gewoon erg ontevreden met het leven zelf en voelen zich beter wanneer ze zich kunnen mengen in gelijkgestemden. Zo voelen ze zich toch nog beetje gehoord en geliefd.
Het is ook een groepje dat we zien/horen dat eigenlijk heel klein is, maar een enorm grote mond heeft, beetje hetzelfde als de LGQBTI/Trans community wat velen malen groter lijkt te zijn online dan natuurlijk realiteit is.
Ik weet nog wel dat Reddit volstond met dat Kamala zou gaan winnen, en dit ook geamplificeerd werd hier. Ze hebben zelf ook niet door dat ze full on conspiracytheorists zijn geworden. Over Charlie Kirk en Erika, over Trump, over weet ik het wat niet allemaal.
Ze leven in hen eigen online oorlog ofzo. De ene is nog extremer dan de andere. Als ik nu naar www.reddit.com/r/nederlands ga of thenetherlands (overigens gewoon 1,4mil subs) kom ik om de 2 posts iets tegen over Trump.
Het domste is nog wel dat ze denken dat al dat gebral daadwerkelijk impact heeft of iets veranderd, de circlejerk is enorm en maar iets afwijkende mening krijg je bans.
Maar Reddit is sowieso cooked met hen upvote systeem, waardoor mensen neigen naar populaire meningen over te nemen. Om zo karma te farmen en zichzelf een "online" dopemine shot te krijgen ofzo. Zitten ook vast veel van die mods zijn die helemaal trots zijn dat ze een subreddit moderen (no offense fok mods)
Tja, dit begint ook wel een oud verhaal te worden wat mij betreft.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat jij nog niet door hebt dat Newsom voor een Presidentiële run gaat kan ik weinig aan doen. Daarom is hij interessant, ook zijn mafia familie banden, nepo baby, de enorme teleurgang van California onder zijn bewind, het falen bij het ingrijpen van de California fires, de healthcare die hij aan illegalen geeft, het verstrekken van rijbewijzen aan illegalen wat voor meerdere doden zorgt op snelwegen.
En dan ben ik nog niet eens toegekomen dat hij een soros puppet is.
[ x ]
Maarja, de hele DNC is gekocht door Soros.
[ afbeelding ]
Probleem met de militante LGBTQ activisten is dat velen niet eens zelf binnen die categorieën vallen maar de beweging hebben gekaapt voor politieke doeleinden. De regenboogvlag is men gaan zien als een symbool voor radicaal links en progressieve politiek, dat is het helaas ook geworden en een reden waarom ik er niets mee te maken wil hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het ook best beangstigend om te zien dat zulke massale groepen zo beïnvloedbaar zijn door tekst en video's op hen schermpje. Maar het klopt wel wat je zegt, groot deel is natuurlijk gewoon erg ontevreden met het leven zelf en voelen zich beter wanneer ze zich kunnen mengen in gelijkgestemden. Zo voelen ze zich toch nog beetje gehoord en geliefd.
Het is ook een groepje dat we zien/horen dat eigenlijk heel klein is, maar een enorm grote mond heeft, beetje hetzelfde als de LGQBTI/Trans community wat velen malen groter lijkt te zijn online dan natuurlijk realiteit is.
Ik weet nog wel dat Reddit volstond met dat Kamala zou gaan winnen, en dit ook geamplificeerd werd hier. Ze hebben zelf ook niet door dat ze full on conspiracytheorists zijn geworden. Over Charlie Kirk en Erika, over Trump, over weet ik het wat niet allemaal.
Ze leven in hen eigen online oorlog ofzo. De ene is nog extremer dan de andere. Als ik nu naar www.reddit.com/r/nederlands ga of thenetherlands (overigens gewoon 1,4mil subs) kom ik om de 2 posts iets tegen over Trump.
Het domste is nog wel dat ze denken dat al dat gebral daadwerkelijk impact heeft of iets veranderd, de circlejerk is enorm en maar iets afwijkende mening krijg je bans.
Maar Reddit is sowieso cooked met hen upvote systeem, waardoor mensen neigen naar populaire meningen over te nemen. Om zo karma te farmen en zichzelf een "online" dopemine shot te krijgen ofzo. Zitten ook vast veel van die mods zijn die helemaal trots zijn dat ze een subreddit moderen (no offense fok mods)
Trump gaat de ICE nog veel meer versterken tot iedere DEM state aan zijn voeten ligt en hij de verkiezingen kan cancellenquote:Op zondag 25 januari 2026 19:56 schreef HowardRoark het volgende:
[
Verder eens met dat de groep maar klein is, maar men weet al wel weer alle media te beïnvloeden met de berichtgeving. De hysterische berichtgeving over Trump is niet aan te slepen.
quote:Witte Huis gaat door met ICE-beleid, eist politiemedewerking
Danny 26-01-2026 07:59 print
Het Witte Huis wil zijn immigratiekoers voortzetten. Volgens een hoge functionaris overweegt president Trump zelfs om in Minneapolis de Insurrection Act in te zetten. Dat is een wet die het mogelijk maakt om federale troepen in te zetten in een staat. Hij spreekt daarover doorlopend met zijn adviseurs.
Trump wil lokale autoriteiten nog sterker "dwingen" om samen te werken met federale diensten. De functionaris zegt dat de president de afgelopen dagen al om meer medewerking vroeg, maar dat hij die druk verder wil opvoeren. Volgens Trump ontstaat het huidige geweld en de onrust vooral doordat lokale bestuurders weigeren met de federale overheid samen te werken en zelfs verzet aanmoedigen. Daardoor zouden agenten volgens hem veel lastiger kunnen werken. Ook zijn er meer agenten nodig om een arrestatie uit te voeren. Bij een 'normale' arrestatie zijn doorgaans twee agenten nodig, bij verzet door burgers en politie zijn dat er acht tot tien.
De functionaris benadrukt dat dit volgens het Witte Huis "niet gebeurt in staten als Florida of Texas". Daar zijn Republikeinse gouverneurs aan de macht en lopen al langer intensieve immigratieacties
Er komen helemaal geen elections meer in de USA, helemaaal nooit meerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:44 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ik denk dat de democraten met voter-ID wellicht niet eens aan de 50 miljoen komen qua stemmen in een election.
quote:Op maandag 26 januari 2026 10:28 schreef michaelmoore het volgende:
ICE is hetzelfde als de Sicherheidsdienst van Hitler
[..]
Trump gaat de ICE nog veel meer versterken tot iedere DEM state aan zijn voeten ligt en hij de verkiezingen kan cancellen
DE verkiezingsregisters heeft ie dus hij kan ze straks allemaal zo op gaan halen
we gaan naar de zomer toe nog veel meer ellende zien
[..]
Was of piss of citroensap gok ik!quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:56 schreef epicbeardman het volgende:
Ilhanneke is gisteravond "aangevallen" met een spuit met onbekend middel of iets, maar de beelden zijn allerminst frappant te noemen.
Ze loopt op diegene af die substantie spuit, ze gaat gewoon door en komt geen hazmat team of iets controleren wat er uberhaupt op haar gespoten was (no pun intended) en iedereen mag blijven zitten.
Die vent riep nog net niet "THIS IS MAGA COUNTRY!!!!" (C) Jussie Smollet
quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was of piss of citroensap gok ik!
quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ x ]
Denk gewoon water
Dus jij denkt echt dat de moordenaar van Kirk een republikein was? Lijkt mij juist dat die gast rebelleerde tegen alles en ook zijn ouders die wel republikeins geregistreerd waren.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeft niet perse te zijn dat HIJ geen republikein is, kijk maar naar de Moordenaar van Kirk.
de inhoud was geel van kleur!
btw, binnen no time tig AI plaatjes verspreid, dus lastig te bepalen of die plaatjes uberhaupt echt zijn.
Doordat het een mix is van meerdere is dit lastig te bepalen!
Dat zeg ik niet die gast was zo links als het maar kan, maar de reden waarom hij zo extreem was is omdat zijn ouders op Trump hadden gestemd, Althans dit werd duidelijk na verschillende ondervragingen van hem en die vriend(in)quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat de moordenaar van Kirk een republikein was? Lijkt mij juist dat die gast rebelleerde tegen alles en ook zijn ouders die wel republikeins geregistreerd waren.
Het was toch een furry transgender? denk eerder dat hij een anti-Trumper was. Een pro-Trumper is nl. al snel fan van Charlie Kirk.
Obama genaamd Barry Soetoro, is een puppet met een discutabele *kuch* vrouw is zeker een belangrijke spil geweest. Van het bespioneren van Merkel tot aan de Ukraine coup waardoor we nu in een "oorlog" zitten.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:55 schreef ems. het volgende:
Vinden alleen een groepje schuimbekkende social media gekkies.
Bondi en Patel, minions van Trump, ondermijnen de rechtsstaat. Er komt dus meer Epstein nieuws aan, want je kan er de klok op gelijk zetten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |