Ik begrijp hieruit dat je geen inhoudelijke reactie hebt?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:14 schreef Ludachrist het volgende:
4 zinnen, 3x 'natuurlijk'. Even aan je stopwoordjes werken, @:HowardRoark.
Waar moet ik op reageren? Je geeft zelf antwoord op je eigen vragen, dan hoef ik dat toch niet ook nog te doen.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je geen inhoudelijke reactie hebt?
Zo trolt domrechts.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar moet ik op reageren? Je geeft zelf antwoord op je eigen vragen, dan hoef ik dat toch niet ook nog te doen.
Goed om te zien dat je mijn analyse onderschrijft.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar moet ik op reageren? Je geeft zelf antwoord op je eigen vragen, dan hoef ik dat toch niet ook nog te doen.
Trollen?quote:
Ach, moet meneer weer over het Christendom beginnen hoor. De haat zit wat dat betreft vooral bij jouzelf, gericht jegens alles dat Westers en Christelijk of Joods is.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:09 schreef ems. het volgende:
Alsof het wat uitmaakt dat het de luier-president is die dit doet
Domrechts tribalisme ten top. Gemixt met een flinke dosis christelijke haat en angst. Het is gewoon projecteren.
Integendeel. Ook aan moslims heb ik een broertje aan dood, hoewel dat natuurlijk een error geeft in je social media brein. En het westen is ook superieur. Vooral als we afscheid zouden kunnen nemen van primitieve gebruiken zoals geloven in domme dingen.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, moet meneer weer over het Christendom beginnen hoor. De haat zit wat dat betreft vooral bij jouzelf, gericht jegens alles dat Westers en Christelijk of Joods is.
Nee hoor, ik ga simpelweg af op jouw pohi en daaruit blijkt voornamelijk een sterke antipathie jegens de Christelijk-Joodse grondslag van het Westen. De Islam en moslims ben je een stuk milder over. En je hebt het over geloven in 'domme dingen', kun je dat wat meer onderbouwen?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Integendeel. Ook aan moslims heb ik een broertje aan dood, hoewel dat natuurlijk een error geeft in je social media brein. En het westen is ook superieur. Vooral als we afscheid zouden kunnen nemen van primitieve gebruiken zoals geloven in domme dingen.
Niets mis met christenen en joden etc verder trouwens, ik heb zelf ook bepaalde hobby's die ongetwijfeld niet door iedereen begrepen worden. De amerikaanse vorm met name daarentegen is er een van haat en afgunst en het controleren van iedereen die anders denkt. Hopelijk komt er ooit nog een president die al dat ongewenste volk
En ik was vorig jaar nog op een ontzettend leuke joodse bruiloft in Washington! Hoe rijmt dat allemaal precies?
Dan ben je behalve domrechts ook niet bijster goed in lezen. Maar dat valt te verwachten van iemand met dergelijke wereldbeelden.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga simpelweg af op jouw pohi en daaruit blijkt voornamelijk een sterke antipathie jegens de Christelijk-Joodse grondslag van het Westen. De Islam en moslims ben je een stuk milder over. En je hebt het over geloven in 'domme dingen', kun je dat wat meer onderbouwen?
Geen onderbouwing dus. Tja, het is natuurlijk makkelijk om dingen als 'dom' weg te zetten die je niet bevallen, maar als je vervolgens niet kunt onderbouwen waarom deze volgens jouw 'dom' zouden zijn, zou ik mij eens afvragen of het gebrek aan intelligentie niet bij jouzelf zit.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan ben je behalve domrechts ook niet bijster goed in lezen. Maar dat valt te verwachten van iemand met dergelijke wereldbeelden.
En tuurlijk. De domme dingen zoals de bijbel, koran en andere maffe propaganda boekjes.
Dat zijn grote woorden voor een knaapje die in post history van internetrandoms aan het graven is om te tellen hoevaak ze bepaalde woordjes hebben gebruikt.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen onderbouwing dus. Tja, het is natuurlijk makkelijk om dingen als 'dom' weg te zetten die je niet bevallen, maar als je vervolgens niet kunt onderbouwen waarom deze volgens jouw 'dom' zouden zijn, zou ik mij eens afvragen of het gebrek aan intelligentie niet bij jouzelf zit.
Ems, sorry maar.. vergeleken met Howard ben je maar gewoon een simpel trolletje. Howard is velen malen intelligenter en qua communicatie way above your head. Misschien begrijp je hem daarom niet altijd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zijn grote woorden voor een knaapje die in post history van internetrandoms aan het graven is om te tellen hoevaak ze bepaalde woordjes hebben gebruikt.
Maar mensen verzinnen een verhaaltje mensen gebruiken dat om haat en angst te zaaien. Ik begrijp dat ik niet te maken heb met een groot intellect maar moet ik dat echt in kleutertaal verder toelichten?
No one is above the law...quote:Op zondag 18 januari 2026 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Geef ze de Steve Bannon behandeling!
Er lopen miljoenen mensen rond die al een rolberoerte krijgen als ze de naam Trump zien.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, dit kan natuurlijk echt niet, maar goed, ik zag elders alweer dat men in de te verwachten kringen aan schuimbekken is over de speech van Trump, dat is natuurlijk veel waard.
[ twitter ]
Dat laat ook zien hoe hoog het sommigen zit en makkelijk beïnvloedbaar zulke mensen zijn met wat propaganda.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er lopen miljoenen mensen rond die al een rolberoerte krijgen als ze de naam Trump zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |