Het zou wel eens zo kunnen zijn dat het zo werkt. Het is bekend dat mensen meer waardering ergens voor hebben als ze er meer moeite voor hebben moeten doen of meer geld aan hebben moeten besteden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
En veroveren van hun partner, want dan is het een overwinning en voel je extra trots. Ook ben je dan meer geneigd om moeite te doen voor jouw partner, omdat het een soort prijs is die je hebt gewonnen.
True story.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij neemt overal topics over en je verteld je verhaal opnieuw en opnieuw en opnieuw.
Op een bepaald moment is het genoeg geweest.
@Kip_Frites_Appelmoes is een bedrieger.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zou wel eens zo kunnen zijn dat het zo werkt. Het is bekend dat mensen meer waardering ergens voor hebben als ze er meer moeite voor hebben moeten doen of meer geld aan hebben moeten besteden.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:Kip_Frites_Appelmoes is een bedrieger.
Stem op @:Kip_Frites_Appelmoes .
Intrinsieke drijfveer komt niet van iets afpakken van een ander of pochen met verzonnen rijkdom. Be gone!quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
So what?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik geef keer op keer te snel vertrouwen en word genaaid.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:04 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan reageer je niet. Jij zeikt opnieuw en opnieuw.
User moet gewoon weg eigenlijkquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Reageer er toch niet op, de tering.
Elk topic waarin ze reageert word verkloot omdat met goedbedoelde adviezen toch niks gedaan wordt en alles altijd aan een ander ligt.
Nou ja, niet allemaal. Er zijn vrouwen die wel degelijk liever een traditionele rol vervullen met een man die dat ook doet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Vrouwen willen geen man die weigert om zich aan te passen aan de moderne tijd.
Er zijn genoeg lieve mannen in NL die lief, zorgzaam, kinderlievend en betrouwbaar zijn. Alleen die zal jij niet tegenkomen. Die zullen wegrennen bij vrouwen zoals jij want die zoeken ze zelf gewoonweg niet. Door jouw gedrag en instelling die je hier al de hele maand laat zien, vis je enkel in de vijver van hufters en zul je alleen de hufters vinden. Immers is het gewoon een natuurlijke wet dat 'soort zoekt soort'.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat honden niet te vertrouwen zijn en dat je moet doen waar je zelf zin in hebt met overtuigende air.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:22 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Wat leren ze op kattenfora dan?
Dat laatste is logisch, maar waarom wordt dat steeds zo benoemd bij mannen? Alsof luie varkens gendergerelateerd is…quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou ja, niet allemaal. Er zijn vrouwen die wel degelijk liever een traditionele rol vervullen met een man die dat ook doet.
Maar de tendens is wel dat als vrouwen iets te kiezen hebben, ze niet veel heil zien in mannen die hun steentje niet bijdragen op gelijkwaardige basis.
Omdat blijkbaar mannen nu in grotere mate een probleem ervaren, namelijk die eenzaamheids-epidemie. Dan schrijft een mevrouw een stukje over een van de mogelijke oorzaken, namelijk dat een hoop jonge vrouwen bedanken en liever single blijven dan mama 2.0 te spelen voor een bepaald soort man en dan krijg je dit: een hoop mensen die over elkaar heen buitelen om te wijzen naar elkaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste is logisch, maar waarom wordt dat steeds zo benoemd bij mannen? Alsof luie varkens gendergerelateerd is…
...
Ik geloof ook niet dat dit voor de overgrote meerderheid geldt, meer een kleine groep die wordt opgeblazen in sommige discussies (qua grootte, nee niet op die manier...)quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar mannen nu in grotere mate een probleem ervaren, namelijk die eenzaamheids-epidemie. Dan schrijft een mevrouw een stukje over een van de mogelijke oorzaken, namelijk dat een hoop jonge vrouwen bedanken en liever single blijven dan mama 2.0 te spelen voor een bepaald soort man en dan krijg je dit: een hoop mensen die over elkaar heen buitelen om te wijzen naar elkaar.
Net zoals de vorige bewegingen in de rollenpatronen gaat de overgrote meerderheid gewoon prima mee kunnen komen en dan krijg je inderdaad dat vaders niet meer alleen het vlees komen snijden gelukkig.
En de rest trekt bij of blijft over.
Ik denk bepaald niet dat tikgeit Debby haar stukje schreef indachtig het probleem van jongemannen. Enerzijds omdat ze een mannenhater pur sang is en derhalve dat probleem geen probleem zal vinden. Anderzijds omdat de eenzaamheidsepidemie hele andere oorzaken kent.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar mannen nu in grotere mate een probleem ervaren, namelijk die eenzaamheids-epidemie. Dan schrijft een mevrouw een stukje over een van de mogelijke oorzaken, namelijk dat een hoop jonge vrouwen bedanken en liever single blijven dan mama 2.0 te spelen voor een bepaald soort man en dan krijg je dit: een hoop mensen die over elkaar heen buitelen om te wijzen naar elkaar.
Net zoals de vorige bewegingen in de rollenpatronen gaat de overgrote meerderheid gewoon prima mee kunnen komen en dan krijg je inderdaad dat vaders niet meer alleen het vlees komen snijden gelukkig.
En de rest trekt bij of blijft over.
Oh, wat dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk bepaald niet dat tikgeit Debby haar stukje schreef indachtig het probleem van jongemannen. Enerzijds omdat ze een mannenhater pur sang is en derhalve dat probleem geen probleem zal vinden. Anderzijds omdat de eenzaamheidsepidemie hele andere oorzaken kent.
...
Enerzijds vanwege het ontbreken van sociale skills zoals het aanspreken van vrouwen, omdat men begraven zit in de telefoon (zelfs bellen wordt als eng ervaren door deze generatie).quote:
Bellen kan soms ook behoorlijk storend zijn. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat de nieuwe generatie liever instant messaging gebruikt dan belt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
(zelfs bellen wordt als eng ervaren door deze generatie)
Dus de oorzaak is niet dat vrouwen bedanken maar dat ze niet aangesproken worden en bedanken?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Enerzijds vanwege het ontbreken van sociale skills zoals het aanspreken van vrouwen, omdat men begraven zit in de telefoon (zelfs bellen wordt als eng ervaren door deze generatie).
Anderzijds doordat vrouwen in hun leeftijdscategorie gemiddeld beter opgeleid zijn en meer verdienen, terwijl vrouwen in zijn algemeenheid iemand zoeken die minstens hetzelfde niveau opleiding en inkomen heeft, wat maakt dat de overlap bij een venndiagram vraag en aanbod ineens een stuk kleiner is.
Totale gebrek aan sociale skills noem ik dat liever.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bellen kan soms ook behoorlijk storend zijn. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat de nieuwe generatie liever instant messaging gebruikt dan belt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |