Mijn reactie is toch een inhoudelijk reactie op jouw bewering, dat er moslims/Marokkanen zijn die hun oorspronkelijk kamp niet meer willen omdat die de Nederlandstaligen niet willen amuseren?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:02 schreef matspontius het volgende:
[..]
En nu in begrijpbaar Nederland s.v.p. Dank.
Wellicht kun je ook op de inhoud van de post reageren - dat houdt het wel overzichtelijk ...
Nee, je braakt onzin uit. Vandaar het verzoek, indien mogelijk, in leesbaar Nederlands te reageren. Je eigen frustraties kun je overigens gerust achterwege laten 🙏quote:Op maandag 19 januari 2026 13:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Mijn reactie is toch een inhoudelijk reactie op jouw bewering, dat er moslims/Marokkanen zijn die hun oorspronkelijk kamp niet meer willen omdat die de Nederlandstaligen niet willen amuseren?
Dat kan alleen maar als je een stukje zelfreflectie hebt, ik denk dat je de rest zelf wel kan invullen.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je zou je toch dood moeten schamen als je uit dat land komt wtf.
Kom dan eens met controleerbare cijfers voor jouw bewering dat een aantal moslims/Marokkanen hun oorspronkelijke kamp wil verlaten.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:38 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, je braakt onzin uit. Vandaar het verzoek, indien mogelijk, in leesbaar Nederlands te reageren. Je eigen frustraties kun je overigens gerust achterwege laten 🙏
Beetje onsportief ook nog.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik weet nog wel dat ze online best wat sympathie hadden tijdens het WK van 2022. Dat was frustrerend omdat we natuurlijk wel weten hoe het echt zit. Het doet me daarom deugd dat men nu begint in te zien dat het een enorm kutteam en volk eromheen is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 januari 2026 14:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik weet nog wel dat ze online best wat sympathie hadden tijdens het WK van 2022. Dat was frustrerend omdat we natuurlijk wel weten hoe het echt zit. Het doet me daarom deugd dat men nu begint in te zien dat het een enorm kutteam en volk eromheen is
het viel mij nog mee dat nu.nl dit nieuws deelde, wel halen ze alle kritische berichten weg en lichten ze een woke reactie uitquote:Op maandag 19 januari 2026 00:06 schreef epicbeardman het volgende:
Laten we niet vergeten dat al deze beelden van vanavond, vermoedelijk gecensureerd zouden worden als de EU een site als "X" beheert of macht over kan uitoefenen.
Morgen wellicht een klein item in het nieuws en dan door naar Trump nieuws!
Omdat de NPO dat loopt te pushen het moment dat Nederland uitgeschakeld is. Dan moeten we opeens met z'n alleen massaal voor Turkije of Marokko zijn en gaat in het talkshows over niets anders.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:00 schreef tjoptjop het volgende:
Dergelijk nieuws is daar ongewenst.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol bij het nos journaal benoemen ze het niet eens.
lol. Staat gewoon op de website van NOS hoor.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:28 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Klopt, want het mag niet zo zijn dat Marokkanen slecht in het nieuws komen. Dat is racistisch namelijk.
Ik lees niks over racistische leuzen en handelingen. Misschien heb jij een andere NOS?quote:Op maandag 19 januari 2026 20:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Staat gewoon op de website van NOS hoor.
Niks over het onsportieve gedrag van zowel de ballenjongers als spelers van Marokko. Ook niks over de racistische spreekkoren en bananen op het veld. Geen item erover op het NOS journaal.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Staat gewoon op de website van NOS hoor.
Valt gewoon onder (groeps)belediging en dat staat er ook.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:23 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik lees niks over racistische leuzen en handelingen. Misschien heb jij een andere NOS?
Er is geen vuurwerkverbod.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:01 schreef incel het volgende:
Kijk dat vuurwerkverbod eens werken mensen
Er is altijd een vuurwerkverbod met uitzondering van 8 uurtjes per jaar en er mocht gisteren al helemaal geen vuurwerk afgestoken worden en toch gebeurde het en werd er met vuurwerk naar de ME gegooid.quote:
Ja, oke, op die manier. Maar dan is je sarcasme niet relevant want dát is al jaren zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:01 schreef incel het volgende:
[..]
Er is altijd een vuurwerkverbod met uitzondering van 8 uurtjes per jaar en er mocht gisteren al helemaal geen vuurwerk afgestoken worden en toch gebeurde het en werd er met vuurwerk naar de ME gegooid.
Dan heb je niet echt opgelet, dat vuurwerkverbod of de discussie ervan was een hot item in de afgelopen maand.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, oke, op die manier. Maar dan is je sarcasme niet relevant want dát is al jaren zo.
Als je had opgelet had je geweten dat het verbod rond Oudjaar nog niet definitief in werking is gesteld.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:03 schreef incel het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt opgelet, dat vuurwerkverbod of de discussie ervan was een hot item in de afgelopen maand.
Want dat zou ervoor zorgen dat er geen vuurwerk meer naar agenten werd gegooid tijdens de jaarwisseling.
Snapje
Weet ik maar dat is irrelevant. Het punt is dus dat je ALTIJD vuurwerk ellende hebt en een vuurwerkverbod dus niet uitmaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je geweten dat het verbod rond Oudjaar nog niet definitief in werking is gesteld.
quote:Op zondag 18 januari 2026 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben we hier geen ICE zoals in Minnesota
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |