Dan zou ik voor de grap eens googlen op Poolse hooligans.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
In Polen hebben ze dit probleem niet.
Hooligans en/of Ultras heb je vooral in zo'n beetje heel Europa en Zuid Amerika. In de rest van de wereld komt het ook wel voor maar is het wel echt veel minder gebruikelijk. Ik denk niet dat ze nu aan het rellen zijn Marrakesh of Dakar. Wat dat betreft is dit een prima staaltje geslaagde inburgering.quote:Op maandag 19 januari 2026 03:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de grap eens googlen op Poolse hooligans.
Rellen voor nationale teams komt weinig voor. Rellen voor nationale teams door migranten wonend in landen anders dan het nationale team waarvoor gereld word, is nog zeldzamer.quote:Op maandag 19 januari 2026 05:19 schreef borbit het volgende:
[..]
Hooligans en/of Ultras heb je vooral in zo'n beetje heel Europa en Zuid Amerika. In de rest van de wereld komt het ook wel voor maar is het wel echt veel minder gebruikelijk. Ik denk niet dat ze nu aan het rellen zijn Marrakesh of Dakar. Wat dat betreft is dit een prima staaltje geslaagde inburgering.
De bekende Oranje rellen. Ik weet het nog goed van 2001quote:Op maandag 19 januari 2026 05:19 schreef borbit het volgende:
[..]
Hooligans en/of Ultras heb je vooral in zo'n beetje heel Europa en Zuid Amerika. In de rest van de wereld komt het ook wel voor maar is het wel echt veel minder gebruikelijk. Ik denk niet dat ze nu aan het rellen zijn Marrakesh of Dakar. Wat dat betreft is dit een prima staaltje geslaagde inburgering.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 januari 2026 07:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Rellen voor nationale teams komt weinig voor. Rellen voor nationale teams door migranten wonend in landen anders dan het nationale team waarvoor gereld word, is nog zeldzamer.
Rellen in Nederland na winst Nederland...quote:
Rellen bij nationale teams zijn inderdaad zeldzaam. Engeland had vroeger een slechte reputatie maar dat heeft de overheid er met harde straffen flink uitgekregen. En bepaalde teams die elkaar echt niet pruimen, zoals Brazilie en Argentinie geeft altijd een verhoogde kans op ongeregeldheden.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Rellen voor nationale teams komt weinig voor. Rellen voor nationale teams door migranten wonend in landen anders dan het nationale team waarvoor gereld word, is nog zeldzamer.
25 jaar geleden. Tegenwoordig kan je met je Duitsland shirtje gewoon tussen de Oranjefans gaan zitten en er is niemand die je wat zal doen.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De bekende Oranje rellen. Ik weet het nog goed van 2001
Hey wil jij niet de waarheid vertellen, daar houden wij Nederlanders niet van.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer gaan we eens zeggen genoeg is genoeg? Dit zijn diezelfde figuren die met de jaarwisseling ook op de (grotendeels blanke) hulpverleners hebben geschoten.
Wmb worden ze per direct het land uitgezet en wordt de hele familie doorgelicht.
quote:Op zondag 18 januari 2026 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben we hier geen ICE zoals in Minnesota
Hier leeft hij voor, voor dit soort momenten. Die gast is zo voorspelbaar.quote:
mocro's ookquote:Op maandag 19 januari 2026 10:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hier leeft hij voor, voor dit soort momenten. Die gast is zo voorspelbaar.
Het zijn geen tokkies, het zijn mensen met een migratieachtergrond uit Marokko.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |