Ja geen onnodige notes als je op Deisy loopt te scheldenquote:Op maandag 19 januari 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan extra goed nu
nu ze uit de loods is
Hij mag bijna naar huis.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij nieuw? Die heeft er zin in!
we zijn er bijna vanafquote:Op maandag 19 januari 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij nieuw? Die heeft er zin in!
Wat mij betreft ook wat meer balans in leeftijd ja. Kan vaak ook prima botsenquote:Op maandag 19 januari 2026 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen onnodige notes als je op Deisy loopt te schelden![]()
Maar ik vind het toch wel jammer, het is wel een puber zootje nu. Hopelijk wat ouder persoon er voor terug.
volgens mij gaan er aardig wat wegquote:Op maandag 19 januari 2026 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen onnodige notes als je op Deisy loopt te schelden![]()
Maar ik vind het toch wel jammer, het is wel een puber zootje nu. Hopelijk wat ouder persoon er voor terug.
Ik heb geen idee meer wie er allemaal weg gaan. Ben best benieuwd.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij gaan er aardig wat weg
ze kunnen er een halve bejaarden soos van maken
Dat valt wel mee... 3 of 4 maarquote:Op maandag 19 januari 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij gaan er aardig wat weg
ze kunnen er een halve bejaarden soos van maken
+ 2 ratten dan al weg zijnquote:
Zal iig niet minder zijn geworden.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
ooit gedaan maar die prijs zal niet meer kloppen
Wordt dit jaar of volgend jaar minderquote:Op maandag 19 januari 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Zal iig niet minder zijn geworden.
en oude verlopen kop, of zou dit door het roken komen?quote:Op maandag 19 januari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Roland trouwens een vieze tanden
er zijn er al 2 weg, Daisy winnaar Julia Peter en Jesse Dat zijn er 7quote:
Heerlijk ff de bezem er door, op naar wat nieuw vleesquote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
er zijn er al 2 weg, Daisy winnaar Julia Peter en Jesse Dat zijn er 7
Er komt nog een 8e bijquote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
tenzijquote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is dus afwachten hoeveel bewoners geen contractverlenging krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en die nemen wat weetjes mee van buitenquote:Op maandag 19 januari 2026 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heerlijk ff de bezem er door, op naar wat nieuw vlees
Oh ja Nou ja genoeg.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij
god moge ons behoeden
peter of julia wint
dan 6
Ik ben nu ook voor de slangen.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:01 schreef StephanL het volgende:
Hup slangen, zou een mooi einde zijn. Vossen niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |