Oh nee, een clubhuis. En ze lopen gewoon naar binnen? Wat verschrikkelijk zeg.quote:
Beroepsslachtoffer is wat die is.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:09 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Democrat? Om diverse redenen bij CNN eruit geknikkerd toch, is toch geen politicus maar een YouTuber.
Vergeet je niet de veelal zwakbegaafde slecht opgeleide agenten van ice? Dat zien we al hoe dat afloopt die gebruiken excsesief geweld jegens burgers en worden niet vervolgd hiervoor.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef Ali_boo het volgende:
Zwakbegaafde man met een geweer wacht op ICE.
Ik ben reuzebenieuwd hoe dit gaat aflopen
[ x ]
Als hij niets doet dan staat hij er de rest van de dag nog zo, open carry Staat. Geloof wel koud nu ;-)quote:Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Misschien even de regels opzoeken voor je wat roept, Minnesota heeft voorwaarden voor open carry, je moet een permit hebben, en dat geldt alleen voor pistolen, niet voor geweren.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:45 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Als hij niets doet dan staat hij er de rest van de dag nog zo, open carry Staat. Geloof wel koud nu ;-)
Nou heel simpel, als hij het in zijn hoofd haalt om dat wapen te richten op een federale agent, wordt hij ter plekke doodgeschoten nog voor hij de trekker kan overhalen. Niet echt slim om daar zo te gaan staan, tenzij je een deathwish hebt.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Lijkt mij een legitiem geval van 2nd amentment. Iets met tyranieke overheid enzo.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:39 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
AI-overzichtquote:Op maandag 19 januari 2026 09:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien even de regels opzoeken voor je wat roept, Minnesota heeft voorwaarden voor open carry, je moet een permit hebben, en dat geldt alleen voor pistolen, niet voor geweren.
Open Carry Laws in Minnesota | Giffords https://share.google/OsJKhEi9xqaQN0XDC
Maar goed, dit is precies waarvoor de Amerikanen het 2nd amendment hebben: om zich te beschermen tegen een kwaadaardige overheid.
Dus Obama was ook een tiran want die deporteerde 10x meer illegalen?quote:Op maandag 19 januari 2026 09:52 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Lijkt mij een legitiem geval van 2nd amentment. Iets met tyranieke overheid enzo.
Iemand op TikTok zegt dat veteranen staan te springen om ICE te versterkenquote:Op maandag 19 januari 2026 14:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Veteranen staan om te springen om ICE te versterken.
Waren alleen geen overbodige functionarissen, enige wat ze waren was vaak democraat en dus moeten ze volgens Trump weg.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:29 schreef theguyver het volgende:
Even kijken wat hij in een jaar heeft gedaan,
Overbodige overheids funktionarissen er uit getyft.
En wie erkent dat? Niemand, want het is de Golf van Mexico.quote:de golf van mexico veranderd naar de Golf van Amerika,
Daar is niet echt een wapenstilstand, laat staan iets goeds bereikt.quote:Bemiddeld tussen palasteinen en Israel, met als resultaat een wapenstilstand.
Mocht hij niet bepalen en zo maar doen, maar ok.quote:Een echte Dictator opgepakt.
Ondertussen de terroristen uit Israel steunen die nog 100x erger waren. Dus wat schiet je daar nou weer mee op?quote:Terroristen bestreden samen met Israel.
Uhm, nee...quote:Iran mogelijkheid om een nuke te maken uitgeschakeld
Voor Trump aantrad was de prijs ongeveer 2 USD. Nadat Trump was aangetreden steeg dit tot ong 5 USD en zit het nu rond 3,50USD.quote:Prijs van Gas verlaagd in veel staten.
Wat is armoede bestrijding bij Trump? Want armoede wordt juist erger onder Trump door alle voorzieningen die wegvallen.quote:50 miljard ingezet om armoede te bestrijden in een 5 jarig plan
Het wordt dus juist duurder daar....quote:Bepaalde wetgevingen aangepast om het voor gezinnen in de VS goedkoper te maken. 180miljard aan kosten wat de gewone burger niet meer mee zit.
En ondertussen net zo veel banen gesloopt.quote:700.000 banen vrijgemaakt in de prive sector.
Druk zetten ja, verlaagde prijzen? Nee. Worden alleen maar duurder.quote:medicijn prijzen verlaagd door 14 pharmaseutische bedrijven onder druk te zetten waardoor de prijs nu aardig in de buurt komt van europese prijs, dus vele malen goedkoper..
Nee, want die deed dat op een normale manier.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus Obama was ook een tiran want die deporteerde 10x meer illegalen?
Hij doet dat door meer ICE in te zetten en te dreigen met het leger.quote:Tot dusver is er nog geen inzet vanuit de overheid om het geweld tegen ICE te stoppen.
Trump zit er nog maar net een jaar hè.quote:even kijken laten we een dicatuur er bij pakken, Noord korea, even kijken de overheid beslist alles en mensen hebben geen eigen mening, en je verdwijnt in een concentratie kamp als je ook maar iets verkeerd tegen de overheid doet, kan me nog herinneren dat een Amerikaan opgepakt zou was omdat hij een poster van de muur zou hebben gehaald, hij kwam thuis na maanden als een kasplantje en overleed enkele dagen later, Iran dictatuur nou we hebben allemaal gehoord hoe het er daar aan toe gaat met duizenden slachtoffers als je de straat op gaat word je afgeknalt.
zo kan ik wel even door gaan, dit is geen tiran, het grappige is dat veel van wat Trump momenteel doet ook door Obama werd gedaan, dus mijn vraag was de democratische overheid ook een Tyranische overheid, of is het gewoon omdat trump aan de macht is?
omdat jij zijn oranje kop niet aan staat?
Van Khadaffi kun je ook zo'n lijst maken.quote:Even kijken wat hij in een jaar heeft gedaan,
Overbodige overheids funktionarissen er uit getyft.
de golf van mexico veranderd naar de Golf van Amerika,
Bemiddeld tussen palasteinen en Israel, met als resultaat een wapenstilstand.
Een echte Dictator opgepakt.
Terroristen bestreden samen met Israel.
Iran mogelijkheid om een nuke te maken uitgeschakeld
Prijs van Gas verlaagd in veel staten.
50 miljard ingezet om armoede te bestrijden in een 5 jarig plan
Bepaalde wetgevingen aangepast om het voor gezinnen in de VS goedkoper te maken. 180miljard aan kosten wat de gewone burger niet meer mee zit.
700.000 banen vrijgemaakt in de prive sector.
medicijn prijzen verlaagd door 14 pharmaseutische bedrijven onder druk te zetten waardoor de prijs nu aardig in de buurt komt van europese prijs, dus vele malen goedkoper..
Dat laatste hebben we aan Poetin te danken.quote:wat een hufter inderdaad... en ik mag die oranje pannenkoek niet eens!
maar om hem een tyran te noemen, misschien wat minder linkse media kijken maar eens alles van 2 kanten bekijken.
Gezorgd dat elk Nato lid zich aan hun 5 % houd
Momenteel doet Trump niks, en kijk hoe vrolijk de betaalde en niet betaalde mob tekeer gaat, de politie doet niks want ze hebben de opdracht gekregen om niks the doen van Waltz en er lopen groepen mensen rond die gewoon random mensen in elkaar slaan omdat ze vermoeden dat ze van Ice zijn of republikein.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, want die deed dat op een normale manier.
Trump zoekt opzettelijk de confrontatie.
[..]
Hij doet dat door meer ICE in te zetten en te dreigen met het leger.
[..]
Trump zit er nog maar net een jaar hè.
Het afbreken van de constitutes gaat de nodige tijd kosten.
We zullen bij de midterms zien hoe democratisch Trump nog is.
[..]
Van Khadaffi kun je ook zo'n lijst maken.
Maar dat was toch echt een dictator.
Dus dat zegt niets.
[..]
Dat laatste hebben we aan Poetin te danken.
Ik denk zelf dat het nog te vroeg is om te oordelen of Trump een democratisch leider is of een despoot.
Maar we zijn wel zover gekomen dat die vraag op tafel ligt.
Bij vorige presidenten was dat niet het geval.
Daarom juich ik het ook toequote:Op maandag 19 januari 2026 09:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou heel simpel, als hij het in zijn hoofd haalt om dat wapen te richten op een federale agent, wordt hij ter plekke doodgeschoten nog voor hij de trekker kan overhalen. Niet echt slim om daar zo te gaan staan, tenzij je een deathwish hebt.
Ja, want ICE is natuurlijk met iets heel belangrijks bezig.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Veteranen staan om te springen om ICE te versterken.
In wat voor zwakzinnige internetbubbel zit jij eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2026 18:36 schreef Ali_boo het volgende:
The KKK Act makes it illegal to threaten, hurt, or intimidate people to prevent them from exercising their God-given rights.
[ x ]
Please, God, make it happen
Internetbubbel genaamd realiteitquote:Op maandag 19 januari 2026 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
In wat voor zwakzinnige internetbubbel zit jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |