Ja, je bent met ons of een Nazi.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wie zegt dat ik pro trump ben? Of is het alleen pro of anti in de simpele denkbeelden?
zo werkt het inderdaad blijkbaar in het hoofd van sommigen waarin het kennelijk elke dag feest isquote:Op zondag 18 januari 2026 14:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, je bent met ons of een Nazi.
Wil je een Nazi zijn?
ik zou je laten nakijken gappie. Je slaat wartaal uit.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:55 schreef Fok-it het volgende:
Nou he haha!
Al die jodenhaters! Geen idee wat antisemitisme betekent mja haha iedereen zegt het dus ik ook maar toch! Geen idee wat linkse politiek is, woke en paars haar toch? Ach, ook maar in meegaan en hopen dat iemand me niet inhoudelijke vragen stelt want ik ben stiekem toch best onzeker over hoe zwakzinnig ik ben
ziek volk, zowel links als rechts dat denkt dat gewelddadige demonstraties prima zijn zolang het in het eigen denkbeeld valt.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:57 schreef Ali_boo het volgende:
Knettergek dat volk daarzo
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ afbeelding ]
Niet echt. Vooral meer dan klaar met de schreeuwende minderheid die de zwijgende meerderheid overklast in het maatschappelijke debat.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zou je laten nakijken gappie. Je slaat wartaal uit.
Daar ben ik het verder mee eensquote:Op zondag 18 januari 2026 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Vooral meer dan klaar met de schreeuwende minderheid die de zwijgende meerderheid overklast in het maatschappelijke debat.
De tekst lijkt niet te kloppen, de agent reageert gewoon adequaat zonder dat de demonstrant zijn tanden verliest.quote:
Dan zou je je kunnen afvragen tot welke groep je zelf dan behoortquote:
Bijzonder dat een extreem-rechtse Jood "deus vult' tweetquote:Op zondag 18 januari 2026 14:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij is dat geen vraag hoor gezien ik mij niet voor ice agenten gooi of schreeuwend door de straten free palestine of queers for palestine liederen aan het zingen benquote:Op zondag 18 januari 2026 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou je je kunnen afvragen tot welke groep je zelf dan behoort
Ik denk dat het UvA bestuur hier wel een handje in de lucht wilt stekenquote:Op zondag 18 januari 2026 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou je je kunnen afvragen tot welke groep je zelf dan behoort
Balen ja, was opzich best gerechtvaardigd om iemand tandjes te laten tuffen als je in je gezicht gespuugd wordt.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
De tekst lijkt niet te kloppen, de agent reageert gewoon adequaat zonder dat de demonstrant zijn tanden verliest.
Het is een ordinaire provocateur die overuren draait om een rassenoorlog aan te wakkeren.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Bijzonder dat een extreem-rechtse Jood "deus vult' tweet
Het was op zijn helm.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:25 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Balen ja, was opzich best gerechtvaardigd om iemand tandjes te laten tuffen als je in je gezicht gespuugd wordt.
quote:Op zondag 18 januari 2026 14:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft bij mijn weten geen strafblad.
Verder vind ik de vraag niet relevant.
Stel dat Garcia een geboren Amerikaanse staatsburger was geweest. En was veroordeeld voor drugshandel.
Op het moment dat hij vrij komt zal hij iemands buurman worden.
Je kunt moeilijk elke veroordeelde crimineel naar Afrika deporteren.
Nu is Garcia geen geboren crimineel. Hij kan het land worden uitgezet als hij criminele activiteiten ontplooit.
Maar volgens de Amerikaanse overheid was er geen strafblad toen hij werd gedeporteerd naar CECOT.
misschien omdat de burgermeester al veel eerder de politie tegen ice in wil zetten.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
6 januari is er niets bij.
En toen weigerde Trump de oproerpolitie in te zetten.
Nu wil hij het leger inzetten.
Jup die weten niet dat een heel groot deel van die ICE agenten ook een ander kleurtje hebben.quote:
Dit betreft de contreien waar men o.a. Hamas en Hezbollah heeft bewierookt en constant het bestaansrecht van het enige Joodse land ter wereld in twijfel trekt of zelfs openlijk probeert te ontkennen.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus de persoon die klakkeloos met antisemitisme smijt
Het blijft opmerkelijk: radicaal links verafschuwt religie, met de Islam als grote uitzondering. Die idelogie dient met hand en tand te worden verdedigd zo vindt men dan.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ afbeelding ]
Klopt, maar die zijn niet al te snugger.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup die weten niet dat een heel groot deel van die ICE agenten ook een ander kleurtje hebben.
Je zou bijna denken dat ze een fetish hebben om onderdrukt te worden.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Het blijft opmerkelijk: radicaal links verafschuwt religie, met de Islam als grote uitzondering. Die idelogie dient met hand en tand te worden verdedigd zo vindt men dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |