Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik zoek een partner, maar het schiet nog niet echt op. Voor vrouwen is daten als shoppen, maar voor mannen is daten als solliciteren. De lat ligt een stuk hoger, dus het is tot nu toe een moeizame zoektocht. Ik zou graag een vriendin willen, maar ik vraag mij af hoe. Qua sociale vaardigheden gaat het op zich wel goed, alleen merk ik dat ik voornamelijk in contact kom met andere mannen op vriendschappelijke basis. Romantische interactie met een andere vrouw is nog wel wat lastig, aangezien zij vaak al bezet zijn, ze problemen hebben met dat ik geen bovenmodaal inkomen heb of ze zien mij niet op een romantische manier. Ik zou dit graag willen veranderen, aangezien de tijd begint te dringen (vrouwen van 20-30 jaar zijn vaak wel de mooiste qua uiterlijk).
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!