abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:04:20 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_219856207
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik zoek een partner, maar het schiet nog niet echt op. Voor vrouwen is daten als shoppen, maar voor mannen is daten als solliciteren. De lat ligt een stuk hoger, dus het is tot nu toe een moeizame zoektocht. Ik zou graag een vriendin willen, maar ik vraag mij af hoe. Qua sociale vaardigheden gaat het op zich wel goed, alleen merk ik dat ik voornamelijk in contact kom met andere mannen op vriendschappelijke basis. Romantische interactie met een andere vrouw is nog wel wat lastig, aangezien zij vaak al bezet zijn, ze problemen hebben met dat ik geen bovenmodaal inkomen heb of ze zien mij niet op een romantische manier. Ik zou dit graag willen veranderen, aangezien de tijd begint te dringen (vrouwen van 20-30 jaar zijn vaak wel de mooiste qua uiterlijk).
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_219856238
Een vriendin hoef je niet te zoeken, die komt vanzelf op je pad.
pindazakje
  roze zaterdag 17 januari 2026 @ 12:13:04 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219856247
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:13:39 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_219856251
Het probleem is dat alles tegenwoordig 'maakbaar' moet zijn en daardoor geforceerd wordt. Ik kan me goed voorstellen dat je bepaalde wensen en verlangens hebt naar een relatie, maar het is beter daar niet keihard voor te gaan werken. Veel mogelijke partners knappen daar ook juist weer op af. Een leuk praatje wordt dan meteen weer een versierpoging waar iemand helemaal niet op zit te wachten.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:18:49 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219856279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
ze problemen hebben met dat ik geen bovenmodaal inkomen heb
Raar.
Al die rondneukende gasten die ik heb gezien onder een bovenmodaal inkomen waren vast leugenaars of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:22:50 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219856306
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Qua sociale vaardigheden gaat het op zich wel goed
Ik betwijfel het.
Huilen dan.
pi_219856326
R&P / Hoe vergroot ik mijn kans op het vinden van een relatie?

Dit topic heb ik open gelaten destijds, heb ik ook vermeld dat ik dat deed, om te kijken in hoeverre jij je eigen topic onderhoudt. Dat deed je niet, het was gewoon fire & forget, net als de hele reeks aan andere topics die je hier over hebt gehad.

Dus we gaan dit niet voor de zoveelste keer opnieuw doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')