Geen Bobbi Eden?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 05:03 schreef Kriegel het volgende:
1. Huisbaas Bob
2. Zanger Bob
3. Zanger BOB
4. Douwe Bob
5. Bobby Farrell
goeie.. misschien had ik BN'ers moeten zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
1. Mijn vader en moeder
2. Mijn grootvader en grootmoeder
3. Mijn broer en zus
4. Mijn beste vriend
5. Mijn lief
bob Vylan niet noemenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 05:03 schreef Kriegel het volgende:
1. Huisbaas Bob
2. Zanger Bob
3. Zanger BOB
4. Douwe Bob
5. Bobby Farrell
Die zijn Nederlands ja? En dat is een groep, gek.quote:
Oh kut, inderdaad. Trap dan Douwe Bob er maar uit.quote:
Ojaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die zijn Nederlands ja? En dat is een groep, gek.
[..]
Oh kut, inderdaad. Trap dan Douwe Bob er maar uit.
Of zanger Bob, want die heb je nu dubbel? Of zijn Bob en BOB 2 verschillende zangers?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die zijn Nederlands ja? En dat is een groep, gek.
[..]
Oh kut, inderdaad. Trap dan Douwe Bob er maar uit.
Jolijn Hennemanquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
1. LordofLeaves
2. August.
3, Aart Staartjes.
4. Herman Finkers.
5. Dat rode meisje uit de Heksenkaas reclame.
Bobbie en de restquote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of zanger Bob, want die heb je nu dubbel? Of zijn Bob en BOB 2 verschillende zangers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja.Owwwww ik ken alleen de eerste!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
BOB is een rasartiest.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Owwwww ik ken alleen de eerste!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |