Reed 409,3 meter voluit.. dat is vrij specifiekquote:Op woensdag 4 februari 2026 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu een stuk meer deelnemers, tijden van Sebastiaan77 op het Schaatsforum
[..]
[..]
[..]
[..]
In het Engels.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowieso heet dat al een eeuwigheid Beijing ook.
Stolz zou prima en 1.42 of lage 1.43 kunnen doen zo te zien.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
De tijden ogen niet extreem langzaam, zeker als niet iedereen voluit is gegaan.
Kutje Boskerquote:Op donderdag 5 februari 2026 14:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Bosker maakt excuses voor 'dikke middelvinger' naar schaatsbond
Kan vast wel, maar is het een serieuze vraag?quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:09 schreef Aguero het volgende:
@:Pino112 Zou jij ook een prono voor het schaatsen in elkaar kunnen zetten?
Ja!quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan vast wel, maar is het een serieuze vraag?
Startlijsten van proskatingstats.com?quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb 4 (of 8) jaar geleden handmatig zitten tellen en dat was me teveel gedoe om het dit jaar opnieuw te doen, zeker nu PinoTech bestaat
Als er daadwerkelijk animo voor is kan ik morgen wel wat fabriceren, zaterdagmiddag moet haalbaar zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb 4 (of 8) jaar geleden handmatig zitten tellen en dat was me teveel gedoe om het dit jaar opnieuw te doen, zeker nu PinoTech bestaat
Voorspellen van de top 5 per wedstrijd en daar punten voor krijgen (analoog aan de Wielerprono)quote:
We zullen het nooitquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:09 schreef Aguero het volgende:
@:Pino112 Zou jij ook een prono voor het schaatsen in elkaar kunnen zetten?
Jeetje zelfs een algemene schaatsprono.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
We zullen het nooit
SPT / Schaatsprono 2009-2010 #4 Wie pakt de meeste medailles?
nooit
SPT / Schaatsprono #2 2:55.55
vergeten.
Er is zelfs ooit een biatlonprono geweestquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeetje zelfs een algemene schaatsprono.
Volgend seizoen maar volledig doen?
Nu nog een Ski Mountaineering prono en we hebben alles wel gehad.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is zelfs ooit een biatlonprono geweest
quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
De tijden ogen niet extreem langzaam, zeker als niet iedereen voluit is gegaan.
Marcel Bosker is het niet met jou eens.quote:Marcel Bosker deelt woorden van gelijke aard. “Het is niet realistisch dat een Nederlander een medaille haalt, gezien de tijden die internationaal gereden zijn. Ik was Inzell de snelste van de Nederlanders, dat kan ik hier ook zijn. Maar Stijn en Chris zitten dichtbij, het wordt een gevecht tussen ons drieën.”
Als Bosker de vraag beantwoordt welke tijden er gereden kunnen worden op de tijdelijke ijsbaan in Milaan, wordt duidelijk dat hij zich er bij voorbaat al bij neerlegt. “Deze baan is vergelijkbaar met Tomaszow, dus zou er 6.10 geschaatst kunnen worden. Maar misschien rijdt iedereen straks weer 28’ers en komen ze uit 6.05. Geen idee. Zelf moet ik weggaan op 6.15, 6.16.”
De reactie van de Nederlandse Sport Pers is wel wat hysterischquote:Sportpers dient klacht in bij TeamNL over ‘persboycot’ Jutta Leerdam: ‘Dit is ongepast, onacceptabel’
De Nederlandse Sport Pers (NSP) dient een klacht in bij Carl Verheijen, chef de mission van de Nederlandse sportploeg bij de Olympische Spelen in Milaan. De reden is dat schaatsster Jutta Leerdam in aanloop naar de 1000 meter van maandag journalisten niet te woord wil staan. Alle andere Nederlandse schaatsers praten tot dusver wel met journalisten in aanloop naar hun wedstrijd.
Als je dan statement wilt maken moet je besluiten als pers achteraf niet met haar te praten, ongeacht de uitslag.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:59 schreef Remco het volgende:
Ach Jutta https://www.ad.nl/olympis(...)acceptabel~ab4c8422/
[..]
De reactie van de Nederlandse Sport Pers is wel wat hysterisch
Ja, hysterisch.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Wat een stelletje jankballen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Raar zo’n persboycotquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Day 3 Monday, 9 February 17:30-19:05 Women's 1000 metresquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |