------------------------quote:Max von Kreyfelt getroffen door herseninfarct
Oprichter van Café Weltschmerz Max von Kreyfelt is getroffen door een herseninfarct en belandde daardoor in het ziekenhuis.
Ik schrok me helemaal lam, zei Flavio Pasquino van LightHouseTV, die samen met Von Kreyfelt een evenement organiseerde voor diens bundel ‘Stenen voor Goliath’, dat donderdag zou plaatsvinden.
Spraak helemaal kwijt
Gelukkig gaat het redelijk goed met Max, aldus Pasquino over de “Godfather van de nieuwe media”. “Hij loopt weer. Z’n spraak is bijna weer terug. In het begin was [hij] z’n spraak helemaal kwijt. Hij heeft het alweer over columns schrijven, hij wil weer aan de slag.”
Er wordt enorm goed voor me gezorgd, zegt Von Kreyfelt in een videoboodschap. “Ik dank iedereen die z’n medeleven en betrokkenheid uitspreekt.”
Minder columns
Hij zal de komende tijd minder vaak een column publiceren. “Dat wordt even wat lastiger met schrijven.”
Stuur vooral heel veel positieve energie, zei Pasquino nog.
https://www.ninefornews.n(...)-door-herseninfarct/
Lol! Die heeft blijkbaar bij Blckbx een greep in de kas gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:57 schreef capricia het volgende:
De zoveelste uit die hoek die wat overkomt. De een na de ander.
Flavio mag wel oppassen, en Willem ook.
Niet alleen IN Rusland.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:02 schreef Scjvb het volgende:
Ach, zo is overal wat. In Rusland bv vallen ze 'bij bosjes' uit ramen.
Hadden ze nou maar die prik genomenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:57 schreef capricia het volgende:
De zoveelste uit die hoek die wat overkomt. De een na de ander.
Flavio mag wel oppassen, en Willem ook.
Het anti-coronamaatregel gebeuren werd dan ook voornamelijk gebruikt als verdienmodel. Vind dat nog steeds sneu voor mensen die zich hebben laten oplichten omdat ze dachten een goede zaak te steunen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
veel wappienieuws, ja. Afgelopen dinsdag die man van BPOC2020 die gepakt is voor oplichting, verduistering, witwassen van geld, valsheid in geschrifte en fraude. Hij heeft zelfverzonnen politie-verklaringen aan Ferd Grapperhaus overhandigd
Als men ergens geld voor inzamelt zonder aan te kunnen geven waar het geld precies voor nodig is of naartoe gaat, dan ben je erg naïef als je dan donaties doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het anti-coronamaatregel gebeuren werd dan ook voornamelijk gebruikt als verdienmodel. Vind dat nog steeds sneu voor mensen die zich hebben laten oplichten omdat ze dachten een goede zaak te steunen.
Amsterdam uiteraard. In een zijstraat van de Fokkerweg om precies te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is dat café, Amsterdam? Nog nooit van gehoordNet als de arme drommel.
Weet je, toen Wappie Willem zijn verhaal begon kwam hij redelijk serieus over maar dat veranderde snel door zijn donatie oproepen en de steeds agressievere manier van communiceren. En ik snap best dat mensen die overrompeld werden door corona en alle bijkomende maatregelen in hem iemand zagen die hun probleem begreep.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als men ergens geld voor inzamelt zonder aan te kunnen geven waar het geld precies voor nodig is of naartoe gaat, dan ben je erg naïef als je dan donaties doet.
Dat covidgekkies erop los leven van donaties was toen ook al bekend. Was er niet zo'n vega-eettent in Utrecht die direct na een donatie-actie in de verkoop ging, zogenaamd uit protest? Ze zouden niet willen sluiten tijdens de lockdown, toen werd er ingegrepen.
Ben horse.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Amsterdam uiteraard. In een zijstraat van de Fokkerweg om precies te zijn
Ik mag hem niet meerquote:
Zou hij hem zijn denk je?quote:
Nee man.. dat is totaal iemand andersquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Is dat die vent van Pure Luxe? Die met champagne allemaal dure huizen gaat bezichtigen van BN'ers.
Ja weet ik toch niet, daarom vraag ik het lul !!quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee man.. dat is totaal iemand anders
ok sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja weet ik toch niet, daarom vraag ik het lul !!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |