Zou hij hem zijn denk je?quote:
Nee man.. dat is totaal iemand andersquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Is dat die vent van Pure Luxe? Die met champagne allemaal dure huizen gaat bezichtigen van BN'ers.
Ja weet ik toch niet, daarom vraag ik het lul !!quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee man.. dat is totaal iemand anders
ok sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja weet ik toch niet, daarom vraag ik het lul !!
Dat is niet correct en anders kijk je even wanneer ik voor het eerst gepost heb hier, misschien snap je het dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:39 schreef Viesdik het volgende:
@:weltschmerz heeft op 14 december voor het laatst gepost hier
Zie jij een complot van de deepstate?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:57 schreef capricia het volgende:
De zoveelste uit die hoek die wat overkomt. De een na de ander.
Flavio mag wel oppassen, en Willem ook.
Ok sorry maat.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet correct en anders kijk je even wanneer ik voor het eerst gepost heb hier, misschien snap je het dan.
o fiew, blij dat ik je gementioned heb, nou weten we zeker dat jij het niet bentquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet correct en anders kijk je even wanneer ik voor het eerst gepost heb hier, misschien snap je het dan.
Ik denk dat de deepstate alle niet-schapen uit aan het schakelen is. Dus iedereen zonder 5G chip.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zie jij een complot van de deepstate?
Of hij is het vergeten dat hij het was. Weet niet hoe ernstig het is.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
o fiew, blij dat ik je gementioned heb, nou weten we zeker dat jij het niet bent
Ja sorry hoor, maar het begrip is een jaar of 150 oud en ik gebruikte het al als usernaam toen cafés zich nog vooral met vrolijkheid en afsluiting van de dagelijkse beslommeringen associeerden. Die associatie blijft maar terugkomen de laatste jaren terwijl het toch zo makkelijk te checken en zo onlogisch is, ik was het al langer beu.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ok sorry maat.
Ik schrok al eem beetje
Zie boven, maar bedankt voor de intentie.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
o fiew, blij dat ik je gementioned heb, nou weten we zeker dat jij het niet bent
Verzonnen politieverklaringen zijn in Nederland eerder regel dan uitzondering.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
veel wappienieuws, ja. Afgelopen dinsdag die man van BPOC2020 die gepakt is voor oplichting, verduistering, witwassen van geld, valsheid in geschrifte en fraude. Hij heeft zelfverzonnen politie-verklaringen aan Ferd Grapperhaus overhandigd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |