Daar staat de naam van mijn dochtertje.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je SM grot heeft een zwart balkje?
Hier geen sunscreen, maar een ouderwets zonnescherm dat makkelijk verwijderd kan worden (en dus in de winter in de schuur), maar ervaring daarmee is dat het zeker een paar graden scheelt in huis. Maar die is wel aan de buitenkant, ik zie bij sunscreens binnen en buiten opties. Aan de binnekant lijkt me minder efficiënt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
Weet niet of het hier beter past of in het klus forum.
Zijn jullie bekend met sunscreens? Ik kom ze nu ineens overal tegen in mn algoritme, je hebt ze bijvoorbeeld van sun-eclipse.
Ik probeer dit jaar de warmte buiten te houden, bezig met plaatsen ban ren schaduwdoek over het dakterras, maar dit reikt niet alle ramen.
Raamfolie is niet mogelijk vanwege de dubbelglas+++, airco wil ik niet aan beginnen.
Mijn ramen zijn vol op het zuiden en in de zomer voel je de hitte naar binnen branden.
Iemand ervaring met screens? Welke website/winkel heb je het gekocht en welk type?
Ik zat te denken aan de zwaar verduisterende variant met weinig uitzicht.. liever donker en koel dan licht en heet
Ik woon aan de Afrikaanse grens.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow! Dat is heftig warm!
Hier is het 15 graden
Ooooooooh! Sorry dat wist ik nietquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik woon aan de Afrikaanse grens.
En tijdens de zomer is het hier makkelijk 45+ graden. Als je dan de airco te laag zet, krijg je hoofdpijn van.
28 is dan lekker fris![]()
Ja, ik dacht dat het wel handig was om even toe te lichtenquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooh! Sorry dat wist ik niet
Ik vroeg me al af "hoe dan", maar dat is een "zo dan"
Ja, klein detailquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het wel handig was om even toe te lichten
Hemelsbreed ligt er hier ook eennazc op nog geen km. vandaan. Maar 45 graden? Nope. Wel gaat het er soms flink verhit aan toe, incl. steekpartijtjes.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik woon aan de Afrikaanse grens.
En tijdens de zomer is het hier makkelijk 45+ graden. Als je dan de airco te laag zet, krijg je hoofdpijn van.
28 is dan lekker fris![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |