Tsja, Rusland heh. Andere landen (proberen) over te nemen. Liever burgerdoelen beschieten dan vrede stichten, en dan ook nog soldaten dood martelen.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind dat maar niks die posts waarin mensen lijden en je daar op verlekkeren.
Nee. De MAGA achterban moet constant propaganda gevoerd krijgen, anders stemmen ze misschien anders. Alles wat Trump, Hegseth, Noem, lievitt e.d. zeggen en posten is enkel en alleen propaganda voor de "links maakt alles kapot" achterban"quote:Op maandag 19 januari 2026 19:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee joh. Nog veel simpeler. Hij is boos want kreeg zijn vrede prijs niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 januari 2026 19:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet ingaan op dat gehuichel.
Er is maar 1 rus waar meneer php mee begaan is, en die zit in het kremlin (of ergens in een bunker).
Putin is een broekpoepert. In het filmpje zie je dat het water pas word geheiligd nadat hij er in is geweest. Hij zal bang zijn dat hij een bad in wijwater niet overleeft.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Nee hij was tot gisteren nog aan het chillen en 3 maal dopen in heilig koud water.
En geeft toe: je geeft hem geen 73
Menig 30er ziet er niet zo goed uit
Dit weerlegt niet wat hij zegt.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hij was tot gisteren nog aan het chillen en 3 maal dopen in heilig koud water.
Dat weerlegt dat hij in een bunker leeft.quote:
Dan moet er dan de laatste 4 jaar een enorme turn back zijn geweest, toen ik er in de Covid periode zat was de eis dat alles naar Azure moest, want Zeist moest toen eigenlijk al lang gesloten zijn.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:09 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Maar ik werk bij de Rabobank.. wij draaien alles in eigen beheer en niets van ons betalingsverkeer staat in een cloud van een andere partij..
Dat wij Azure gebruiken voor wat applicaties ja.. maar verder niets.
Dit zelfde doet de Volksbank (sns etc). Ing idem.... alleen nog een stuk in Belgie en Duitsland...
Ik volg je niet..
Kom jij wel onder de mensen? Zo zien mensen van in de 70 er gemiddeld wel uit hoorquote:Op maandag 19 januari 2026 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je act is vermoeiend.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het bevestigd het alleen.quote:
Zou hem eerder in de 60 geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:05 schreef ach het volgende:
[..]
Kom jij wel onder de mensen? Zo zien mensen van in de 70 er gemiddeld wel uit hoorDe mensen in mijn omgeving hebben zelfs nog een volle bos haar (sommigen zelfs nog met kleur!), in tegenstelling tot de sneue landingsbaan van dhr. Putin.
Kan aan mij liggen maar de meest recente datum in dat filmpje is in 2021. Sommige beelden nog ouder.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, dat wordt daarmee niet weerlegd.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weerlegt dat hij in een bunker leeft.
Je komt meteen met een video van Poetin om te weerleggen dat hij in een bunker zit..quote:En nee. Ik ben niet begaan met de man of welke Rus dan ook:
En dan een video uit nota bene 2018, 8 jaar geleden dus..quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat wordt daarmee niet weerlegd.
Daarnaast was dit de stelling:
Er is maar 1 rus waar meneer php mee begaan is, en die zit in het kremlin (of ergens in een bunker)
[..]
Je komt meteen met een video van Poetin om te weerleggen dat hij in een bunker zit..
Heel doorzichtig.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet er dan de laatste 4 jaar een enorme turn back zijn geweest, toen ik er in de Covid periode zat was de eis dat alles naar Azure moest, want Zeist moest toen eigenlijk al lang gesloten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
Not gayquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:44 schreef ExTec het volgende:
[..]Heel toevallig had ik het er pas over waarom de Rabo in Best en Boxtel zaten, zo dicht bij elkaar. Zou het ivm uitval stroom, onrusten, etc niet slimmer zijn om 1 centrum in Boxtel te plaatsen en het andere in Drenthe of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |