Beetje OT, kan me herinneren dat wij dat ook vonden, maar goed. Maar die dingen waren wel gloednieuw. Niveau dat als er niemand op de vloer was, de lucht eruit gepompt werd en werd vervangen door een of ander inert gas wat beter was voor koeling. Ze hadden toen iig ook een DC in croydon, londen. Anno nu geen idee meer. Finance is niet leuk om te werken, mensen nemen zichzelf allemaal veel te serieus.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heel toevallig had ik het er pas over waarom de Rabo in Best en Boxtel zaten, zo dicht bij elkaar. Zou het ivm uitval stroom, onrusten, etc niet slimmer zijn om 1 centrum in Boxtel te plaatsen en het andere in Drenthe of zo?
We feel your pain bro.quote:
Ja, had ik nog geeneens op gelet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:09 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
En dan een video uit nota bene 2018, 8 jaar geleden dus..
Op dit punt was ik inderdaad abuis. Hoewel dit fragment wel veel in het nieuws (feeds) is gekomen, en de uploaddatum van dit filmpje was ook van een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, had ik nog geeneens op gelet.
@:phpmystyle probeert met een video ui 2018 te weerleggen dat Poetin op dit moment zich in een bunker verblijft.
En trots zeggen dat hij er goed uit ziet voor zijn leeftijd
Maar hij is niet met Poetin begaan
Je weet dat je hiermee zijn punt alleen maar sterker maakt?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op dit punt was ik inderdaad abuis. Hoewel dit fragment wel veel in het nieuws (feeds) is gekomen, en de uploaddatum van dit filmpje was ook van een paar dagen geleden.
Anyway. Hieronder een foto van circa 5 jaar geleden.
Hij is duidelijk in goede shape.
[ afbeelding ]
https://edition.cnn.com/2(...)dip-russia-scli-intl
Hier een links met mooiere foto's ..
https://www.themoscowtime(...)frozen-plunge-a91709
Ja dat weet ik. Hij zit maar wat te ouwehoeren. Ik doe gewoon mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet dat je hiermee zijn punt alleen maar sterker maakt?
Jij verdedigt je fort.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Hij zit maar wat te ouwehoeren. Ik doe gewoon mee.
Je zou toch verwachten dat ze inmiddels hebben geleerd te spreiden..quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:22 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
enorm wapendepot in debaltseve (donetsk) opgeblazen door oekraine
Geruchten gaan, maar kans dat oekraine dat bevestigd, is zeer klein, tenzij ze de oranje kleuter tegen zich in het harnas willen jagen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:49 schreef HiZ het volgende:
Ik hoorde net bij beursbox dat de VS Oekraïnse informatie naar de Russen zou lekken.
1 simpele google levert je al je tegenargumenten.quote:
Dit is geen nono :pquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:56 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
1 simpele google levert je al je tegenargumenten.
Er zijn tal van wapens uit de EU voor de f16 bijvoorbeeld.
Idem met de Patriot: Irist, Sampt
Etc etc..
Een of andere nono roept wat en wordt aangehaald als waarheid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |