Dit is toch hopelijk niet serieus, toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:26 schreef Fushia2 het volgende:
Kijk naar de handhavers.
Oude gozer had geen ID op zak en natuurlijk geen vervoersbewijs.
Die man wordt in de boeien geslaan en overgebracht naar de politie waar hij de nacht moest doorbrengen omdat zijn zaak in de ochtend behandeld werd. Niks fouilleren ook niet.
Voor een fucking metrokaartje van 3,50?![]()
Logisch dat ze in december steevast belaagd een aangevallen worden.
En dan zwijg ik over de kosten. 2 BOA'S, 2 agenten,nachtje politiecem,....
Ja en dit allemaal voor enkele euro's
Ben bang van welquote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:22 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dit is toch hopelijk niet serieus, toch?
Ja dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:26 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ook zonder preekquote:Op vrijdag 16 januari 2026 07:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb ooit ook zwart gereden, maar toen was ik wel wat jongerEen flinke preek gekregen met een boete en ik heb het nooit meer gedaan
![]()
Ik kon daarna gewoon verder, maar ik had wel legitimatie bij me. Misschien was dat het issue?
Echt welquote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:22 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dit is toch hopelijk niet serieus, toch?
Dus voor een fucking metrokaartje van 3,50 hou je een cel bezet, 2 boa's, agenten,..quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:01 schreef Document1 het volgende:
Als hij zich kon legitimeren dan was hij niet meegenomen. Maar dat is vast te ingewikkeld voor je.
Daar zijn wij ook blij meequote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dus voor een fucking metrokaartje van 3,50 hou je een cel bezet, 2 boa's, agenten,..
Flikker toch op man.
Dit is wat rechts wilt. Elke dag blijer dat ik niet meer in Nederland woont.
Hij had geen treinkaartje en ID. Wauw.
Ik heb je fragment niet bekeken maar hij zal vast genoeg kans hebben gehad om niet opgepakt te worden. Gevalletje eigen schuld.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dus voor een fucking metrokaartje van 3,50 hou je een cel bezet, 2 boa's, agenten,..
Flikker toch op man.
Ik vind die Remco altijd zo'n vervelend mannetje. Doet echt enorm uit de hoogte en probeert dat dan te maskeren door zogenaamd normaal te doen. Ik mag 'm niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Heb je het fragment ook? Want ik vermoed dat het dit is.
Beetje de halve waarheid vertellen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mja, dat zijn wel meer BOA's, alleen als deze beste meneer gewoon even had meegewerkt had hij enkel een boete gekregen voor het kaartje, kreeg zelfs nog een kaartje om verder te kunnen, en was het klaar geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind die Remco altijd zo'n vervelend mannetje. Doet echt enorm uit de hoogte en probeert dat dan te maskeren door zogenaamd normaal te doen. Ik mag 'm niet.
Verrassend.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mja, dat zijn wel meer BOA's, alleen als deze beste meneer gewoon even had meegewerkt had hij enkel een boete gekregen voor het kaartje, kreeg zelfs nog een kaartje om verder te kunnen, en was het klaar geweest.
Dus de OP klopt gewoon niet
wollah allemaal racisten daarquote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:26 schreef Fushia2 het volgende:
Kijk naar de handhavers.
Oude gozer had geen ID op zak en natuurlijk geen vervoersbewijs.
Die man wordt in de boeien geslaan en overgebracht naar de politie waar hij de nacht moest doorbrengen omdat zijn zaak in de ochtend behandeld werd. Niks fouilleren ook niet.
Voor een fucking metrokaartje van 3,50?![]()
En dan zwijg ik over de kosten. 2 BOA'S, 2 agenten,nachtje politiecem,....
Ja en dit allemaal voor enkele euro's
Dus wat is jou oplossing dan? gewoon openbaar vervoer gratis maken zoals in luxenburg? probleem opgelost? maar dan wel extra belasting heffen. Mag jij ook mee betalen aan al die anderen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:29 schreef Fushia2 het volgende:
Flikker toch op man.
Niet voor een metrokaartjequote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:16 schreef Mortaxx het volgende:
In Spanje zou de politie hem afranselen met wapenstok
Wel voor een grote bek.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |