Omdat jij geen redpill loser of narcist bent waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mijn "ex" was ook in de veronderstelling dat ik het vervelend had gevonden dat zij meer zou verdienen. Is er uiteindelijk totaal niet van gekomen, want die ging net als jij direct de ziektewet in, maar ik heb die gedachte sowieso nooit begrepen. Vond het juist hardstikke tof dat ze zo veelzijdig was in wat ze kon en ik zou me echt niet 'minder' voelen als ze meer zou hebben verdiend.
Sowww rustig meid.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:04 schreef Ansa het volgende:
DIT TOPIC GAAT NIET OVER MANNEN DUS WTF SLUIT JE HET?
Deze pik ik er even uit. M.i. bestaat er niet zoiets als "omgaan met Outlook"...quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:04 schreef Ansa het volgende:
Ze keek me aan en zei: ja, maar kan je dan wel voldoende omgaan met Outlook? Ik was echt verbaasd. Hoezo zou ik niet met Outlook kunnen omgaan?
Nee hoor, niet iedereen is het probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:13 schreef Friday12 het volgende:
Als iedereen altijd het probleem is ben jij mischien wel het probleem?
Dat dus. Misschien was ze in de war met Office.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze pik ik er even uit. M.i. bestaat er niet zoiets als "omgaan met Outlook"...
In de zin dat er ontvangen mailtjes in een lijstje staan en daar kun je wat mee of niet al naar gelang.
Je kunt op "beantwoorden" klikken of op "delete". Dat vraagt geen speciale skills naar wij dachten.
Niet helemaal juist. Ik hoef geen steun van haar. Ik vroeg haar om 1 gunst.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:
De gebruiker ervaart een vriendschap die is veranderd in een emotioneel onveilige en neerwaartse relatie. De vriendin bagatelliseert haar levenssituatie, weigert professionele steun en maakt haar grenzen en trauma belachelijk. Hierdoor overweegt de gebruiker het contact te verbreken om haar eigen welzijn te beschermen.
Top wilde het net door chatgpt halen voor een klein verslagjequote:Op donderdag 15 januari 2026 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:
De gebruiker ervaart een vriendschap die is veranderd in een emotioneel onveilige en neerwaartse relatie. De vriendin bagatelliseert haar levenssituatie, weigert professionele steun en maakt haar grenzen en trauma belachelijk. Hierdoor overweegt de gebruiker het contact te verbreken om haar eigen welzijn te beschermen.
Zelf identificeer ik me inderdaad totaal niet zo, maar ik weet wel dat er bedenkelijke figuren zijn die mij narcisme, psychopathie, sociopathie, autisme en weet ik veel wat allemaal hebben toegedicht. Dat ze te dom zijn om te schijten laat ik daarbij maar even in het midden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat jij geen redpill loser of narcist bent waarschijnlijk.
Dat gezegd hebbende heb ik al ern topic over mijn ex, dit gaat om deze" vriendschap" en haar rare gedrag
Als mensen zich voor laten staan op het kunnen "omgaan" met Outlook dan is de verstandhouding al wat fishy. Persoonlijk zou ik daar nooit vriendschappelijk cq professioneel contact mee willen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat dus. Misschien was ze in de war met Office.
Natuurlijk baal ik dat ik niet 7 x op vakantie kan. Maar ik erger me aan haar lakse houding, alsof het heel normaal is en ik faal. Ik zie dit ook weleens op sociale media, types die een dikke erfenis hebben gekregen en doen alsof hun luxe komt door "hard werk".quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Top wilde het net door chatgpt halen voor een klein verslagje
Laatste stuk van de OP lijkt ook wel op jaloezie
Dit is een frame en aan frames doe ik niet meequote:Op donderdag 15 januari 2026 20:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ansa, klagen mag altijd. Maar wat is nu de gemene deler van je klachten? Of wie? Ik zou het daar eens over hebben. Wat zit er achter? Tip van mij en goed bedoeld.
Nee hoor. Waarheid is hard schijnbaar voor je.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dit is een frame en aan frames doe ik niet mee
Een huh? Geen idee wat het is maar het is goed bedoeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ji herkent een frame al op 20 kilometer afstand. Heel goed!quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vroeg haar ook wat ze nou precies doet als personal assistant. Zij geeft aan dat ze meetings plant, vakanties boekt en af en toe wat regelt op het gebied van dingen inhuren. Nou, met alle respect, maar mijn baan is echt wel een stuk intenser en ingewikkelder en ik werk denk ik drie keer zoveel als zij. Zeker als het gaat om momenten van piekbelasting. Ik heb kort in de recruitment en in HR gewerkt en dat was echt een stuk minder stressvol dan wat ik nu doe.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als mensen zich voor laten staan op het kunnen "omgaan" met Outlook dan is de verstandhouding al wat fishy. Persoonlijk zou ik daar nooit vriendschappelijk cq professioneel contact mee willen.
Nou ja de "Waarheid" (voorheen het orgaan van de CPN) is voor iedereen hard natuurlijk. Niet alleen voor haar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarheid is hard schijnbaar voor je.
Het is dan ook vooral een excuus, dat hele deel van het verhaal. Waar het éigenlijk om gaat is het gedeelte over hoe kut de 'relaties' is die die 'vriendin' heeft want natuurlijk zijn die mannen ook allemaal maximaal kut en dát is waar het om gaat. Dat geblaat er omheen is een doorzichtige poging om dat wat te verbloemen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als mensen zich voor laten staan op het kunnen "omgaan" met Outlook dan is de verstandhouding al wat fishy. Persoonlijk zou ik daar nooit vriendschappelijk cq professioneel contact mee willen.
Ik ga niet in op opmerkingen op de man.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarheid is hard schijnbaar voor je.
Wat is een frame?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja de "Waarheid" (voorheen het orgaan van de CPN) is voor iedereen hard natuurlijk. Niet alleen voor haar.
Nee, het gaat daar niet over. Wue ze neukt moet ze verder zelf weten, het gaat mij er om dat ze mij kleineert omdat ik hogere eisen stel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is dan ook vooral een excuus, dat hele deel van het verhaal. Waar het éigenlijk om gaat is het gedeelte over hoe kut de 'relaties' is die die 'vriendin' heeft want natuurlijk zijn die mannen ook allemaal maximaal kut en dát is waar het om gaat. Dat geblaat er omheen is een doorzichtige poging om dat wat te verbloemen.
Daarnaast is de vraag hoe je een vriendschappelijke relatie verbreekt ook helemaal niet relevant, want wat maakt het hoe nog uit als je toch al hebt besloten dat die persoon exit is? Het is een leuk rookgordijntje, want Ansa heeft geleerd dat continue topicjes openen over hetzelfde leidt tot slotjes, dus moet de invalshoek nu weer net iets anders zijn.
Dus we wachten gewoon op Armani.
Nee hoor, is niet op de man. Als iemand steeds problemen heeft met allerhande mensen, kan het ook aan de persoon zelf liggen hè.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ga niet in op opmerkingen op de man.
Kom op nou mevrouw Raton... U komt niet uit een ei toch?quote:
Sta ik hier bekend om mijn leugens? Of misschien niet? Laat dan maar. Stank voor dank, notabene in R & P.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kom op nu mevrouw Raton... U komt niet uit een ei toch?
Zie aanvulling. Het is mijnerzijds zeker niet kwaad bedoeld hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sta ik hier bekend om mijn leugens? Of misschien niet? Laat dan maar. Stank voor dank, notabene in R & P.
Je blijft het proberen he.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet op de man. Als iemand steeds problemen heeft met allerhande mensen, kan het ook aan de persoon zelf liggen hè.
Dan is het ook zaak kritisch naar je eigen gedrag en aandeel te kijken.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sta ik hier bekend om mijn leugens? Of misschien niet? Laat dan maar. Stank voor dank, notabene in R & P.
Dit is AI. Ben ik geen voorstander van maar voor nu even.quote:Een frame taal (of 'framing') is het bewust gebruiken van woorden, beelden en de context om een boodschap zodanig te 'verpakken' dat de ontvanger deze op een specifieke, gewenste manier interpreteert, waarbij de nadruk ligt op bepaalde aspecten en emoties. Het is een vorm van beïnvloeding die niet zozeer gaat over de inhoud, maar over het 'denkraam' (het frame) waardoor de werkelijkheid wordt bekeken, zoals 'winst' vs. 'verlies'.
Ik vraag me ook echt af hoe ze daar 5k mee verdient.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik denk dat als ik 3 dagen met haar meeloop, ik haar werk zo over kan nemen. En dan heb ik niet eens een vervolgopleiding gedaan
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af hoe ze daar 5k mee verdient.
Mogelijk aanvullende diensten? Het gebeurt echt.quote:personal assistant voor een rijke CEO
Dank maar ik snap er NIETS van. Ik pas.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[..]
Dit is AI. Ben ik geen voorstander van maar voor nu even.
Ze heeft wel dikke tieten waar ze steeds mee pronkt, maar ik denk dat CEO van de herenliefde isquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[..]
Mogelijk aanvullende diensten? Het gebeurt echt.
Je weet niet wat ze na kantooruren verder nog moet doen hèquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af hoe ze daar 5k mee verdient.
Dat doe ik. Jouw frame zegt dat ik de veroorzaker ben van het wangedrag van anderen. Het is smerig.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien moet ik het helderder zeggen: zoek uit wat je werkelijk dwarszit Ansa.
Nouja, ik denk dat de gemiddelde hostess 20 jaar jonger is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze na kantooruren verder nog moet doen hè
Ik ben niet degene die afgunstig is hier. Ik kleineer en saboteer haar niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alweer een afgunstig topic. Of je zoekt verkeerde vrienden uit of je bent gewoon enorm verrot van binnen
Tuurlijk, alles en overal zijn alleen maar klotemannen, in haar apps, in haar omgeving, in de omgeving van haar 'vriendinnen', echt gewoon o-ver-al. Dan is dit gewoon óf een act, of het ligt aan jezelf.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alweer een afgunstig topic. Of je zoekt verkeerde vrienden uit of je bent gewoon enorm verrot van binnen
Zet je oren open, draaikont. En hier laat ik het bij.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat doe ik. Jouw frame zegt dat ik de veroorzaker ben van het wangedrag van anderen. Het is smerig.
Ze kunnen nog zo jong, strak en slank zijn met fenomenale billen, maar als de skills ontbreken is het allemaal alleen maar leuk voor het oog.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat de gemiddelde hostess 20 jaar jonger is.
Maar toch blijf je met haar omgaan. Tsja.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die afgunstig is hier. Ik kleineer en saboteer haar niet.
TS is toch die jankert die beweert zo slim te zijn? En dan in recruitment hebben gewerkt... hahaha.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vroeg haar ook wat ze nou precies doet als personal assistant. Zij geeft aan dat ze meetings plant, vakanties boekt en af en toe wat regelt op het gebied van dingen inhuren. Nou, met alle respect, maar mijn baan is echt wel een stuk intenser en ingewikkelder en ik werk denk ik drie keer zoveel als zij. Zeker als het gaat om momenten van piekbelasting. Ik heb kort in de recruitment en in HR gewerkt en dat was echt een stuk minder stressvol dan wat ik nu doe.
Ik gun haar haar hoge loon, echt waar. Ik gun elke vrouw vrijheid, een hoog loon en een goede baan. Maar ik erger me aan het feit dat ze doet alsof ik gefaald heb in het leven, alsof mijn leven niet goed genoeg is, alsof ik niet hard heb gewerkt. Terwijl zij ondertussen gewoon dik profiteert van de expatregeling en doet alsof zij het helemaal gemaakt heeft.
Ik heb vrienden waar ik veel meer respect voor heb, die echt wel een stuk minder verdienen. Een vriendin van mij werkt bijvoorbeeld in de gezondheidszorg en werkt echt vele malen harder dan deze meid. En toch zou zij waarschijnlijk over haar zeggen dat zij minder hard werkt omdat zij minder verdient.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
https://forum.viva.nl/relaties/frenemy/list_messages/514306
quote:Mijn god, had je je niet kunnen beperken tot de laatste aliinea? Jullie klinken allebei niet als hele leuke mensen.....
Trek het je aan Ans zou ik zeggen...quote:Jemig, ik zeg het niet vaak, maar wat klink jij onsympathiek zeg. Het venijn druipt van je OP. Er is hier zeker een frenemy, maar op basis van wat ik in je OP lees slaat dat vooral op jou.
Een klankbord en hoe ik dit oplos/beeindig.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat ik serieus reageren (lol)...
TS, wat is jouw gewenste uitkomst voor dit hele verhaal?
Dat zei gelijk krijgt ook al heeft ze het niet. Dat alle mannen toxic zijn ook al is dat niet het nut van het topic natuurlijk. etc etcquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat ik serieus reageren (lol)...
TS, wat is jouw gewenste uitkomst voor dit hele verhaal?
Mwoh, deze info is allang bekend.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Trek het je aan Ans zou ik zeggen...
Maar we moeten dus ook ItsMineru in de gaten blijven houden.
Waarom gaat het hier over mannen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zei gelijk krijgt ook al heeft ze het niet. Dat alle mannen toxic zijn ook al is dat niet het nut van het topic natuurlijk. etc etc
Hoe denk je dat het op te lossen is? Of te beeindigen is?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een klankbord en hoe ik dit oplos/beeindig.
Met alle respect uiteraard maar ben jij een mens? In de zin dat ik een bepaald AI experiment vermoed.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een klankbord en hoe ik dit oplos/beeindig.
Recruitment was een baan tijdens mijn studie😂. Wat dacht jij?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
TS is toch die jankert die beweert zo slim te zijn? En dan in recruitment hebben gewerkt... hahaha.
Ik ben een alien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Met alle respect uiteraard maar ben jij een mens? In de zin dat ik een bepaald AI experiment vermoed.
Gouden comments daarquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
https://forum.viva.nl/relaties/frenemy/list_messages/514306
Ik denk aan laf ghosten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het op te lossen is? Of te beeindigen is?
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Voorspelbaar. Maar ook goede.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gouden comments daar
* Friday12 Pakt de popcorn
quote:Het klinkt als een vervelend, verwend mens wat nooit tegenslag heeft gekend. Of een soort van overcompenseert uit onzekerheid of zo.
Ook een goede. Zelfreflectie enzoquote:ItsMineru schreef: ↑15-01-2026 20:37
Ik ben boos over het feit dat haar gedrag me klein, nietig en mislukt laat voelen.
Dat jij je zo voelt is niet haar schuld, dat zit in jezelf. Niemand is verantwoordelijk voor jouw gevoelens behalve jijzelf.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.quote:"De wet van Wuiles is in de OP wel heel erg ruim omschreven. Letterlijk is het: hoe langer de OP, hoe groter de kans dat de relatie het niet gaat redden."
Ik voel me ook klein. Ik hen daar meerdere topics over geopend. Wellicht niet doen alsof die er niet zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook een goede. Zelfreflectie enzo
Je hebt geen vrede met jezelf, zoveel is zeker. Is wel heel belangrijk voor peace of mind. Er is uiteraard geen kant en klaar recept voor om daartoe te komen. Maar ik gun het je wel. En dat is geen, ik herhaal GEEN frame.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik voel me ook klein. Ik hen daar meerdere topics over geopend. Wellicht niet doen alsof die er niet zijn?
Ken iemand die z’n hond zo heeft genoemd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik kende deze niet maar Ans A. w.s. wel. Ik vind het een briljant natuurwetje.
Ik ben geen psygolooch. Daar kan je naartoe gaan en er ook daadwerkelijk voor open staan om te veranderen. Dus niet altijd maar je gelijk willen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik voel me ook klein. Ik hen daar meerdere topics over geopend. Wellicht niet doen alsof die er niet zijn?
Eigenlijk het skelet der dingen. Maar in het taalgebruik is het iets anders zo blijkt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Hetekip enne wuiles ouwe löbbesquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik kende deze niet maar Ans A. w.s. wel. Ik vind het een briljant natuurwetje.
quote:Als ik het goed begrijp ben je klaar met haar omdat je ze niet als kruiwagen mag gebruiken voor een nieuwe carrière, en is alles wat erop volgt een soort excuus om dat voor jezelf goed te praten. Als je die contactgegevens wel had gekregen was de rest van ondergeschikt belang geweest?
Ik vind je ook onsympathiek overkomen eerlijk gezegd. Wat maakt het uit dat ze zich laat n*ken door een man in Belgie? Of dat ze zich profileert als een Cougar, en plezier heeft met een toyboy? Wat doet het uiterlijk van die jonge gozer ertoe?
Zoals ik het lees, lees ik veel jaloezie vanuit jouw kant op haar (manier van) leven. Ik zou daar eens over te rade gaan bij mezelf. Wellicht zit er bij jou allerlei onverwerkt zeer op andere gebieden?
Een vriendschap mag je natuurlijk beëindigen, al dan niet actief, maar vraag jezelf dan ook af wat de eigenlijke reden is, en durf dan ook naar je eigen aandeel te kijken.
Dat werd vroeger vast ook tegen de slaven verteld. Kansloze tegeltjeswijsheid.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook een goede. Zelfreflectie enzo
Als het allemaal sjiek moest dan zat jij reeds lang niet meer bij deze knotsgekke Vrindenclub mevrouw Kien.quote:
Gekwetst zijn is op een gegeven moment een keuze.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat werd vroeger vast ook tegen de slaven verteld. Kansloze tegeltjeswijsheid.
Daarin heb je ook gelijk. Ik heb het idee dat mijn uitblinken minder wordt geaccepteerd dan het falen van anderen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hebt geen vrede met jezelf, zoveel is zeker. Is wel heel belangrijk voor peace of mind. Er is uiteraard geen kant en klaar recept voor om daartoe te komen. Maar ik gun het je wel. En dat is geen, ik herhaal GEEN frame.
Je prestaties boeit mensen geen fuck. Je persoonlijkheid en eigenwaarde is veel meer waard.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Daarin heb je ook gelijk. Ik heb het idee dat mijn uitblinken minder wordt geaccepteerd dan het falen van anderen.
Is dat niet gewoon de "Hollandse" of misschien universele instelling van kop boven het maaiveld uit die eraf wordt gehakt?quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Daarin heb je ook gelijk. Ik heb het idee dat mijn uitblinken minder wordt geaccepteerd dan het falen van anderen.
Ja 15 jaar lang en niks aan gehad. Ik heb problemen met grenzen stellen, machtsframes herkennen, en ik blijf mezelf te lang uitleggen ipv weg te gaan. Bij therapie propten ze me alleen vol met antidepressiva en zeikten over mijj gevoelens, ipv handvatten te biede .quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:04 schreef Friday12 het volgende:
Heb je wel eens andere therapie gehad of alleen traumatherapie? Staat me wel iets van bij dat je dit al gezegd had maar je kotst zoveel a4 per topic eruit dat ik het niet allemaal onthouden heb
Heel dom.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet verder wel enorm dom overkomen als ze denkt dat je niet eens overweg kan met Outlook.
Of zij is teringdom en dan is het raar dat je nog vrienden bent gezien al je rants over domme mensen.
Oftewel het ligt aan jezelf.
Dat zien we ja.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja 15 jaar lang en niks aan gehad. Ik heb problemen met grenzen stellen, machtsframes herkennen, en ik blijf mezelf te lang uitleggen ipv weg te gaan. Bij therapie propten ze me alleen vol met antidepressiva en zeikten over mijj gevoelens, ipv handvatten te biede .
Nee, ik bedoel dat ik 110% moet geven om aan tafel te mogen zitten, maar dat anderen de tafel in de fik mogen steken, over het eten mogen kakken en toch worden geaccepteerd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de "Hollandse" of misschien universele instelling van kop boven het maaiveld uit die eraf wordt gehakt?
Chinese botsquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:07 schreef Bart2002 het volgende:
Maar goed. De topics van mevrouw Ans A. genereren wel traffic als een malle. Mogelijk zit daar een beapaalde bedoeling achter...
Dat doe je m.i. in hoge mate superieur. Dus juist wel. Misschien is dat een beetje over the top gedaan zodat de radar ook aanslaat op valse positieven. Zou zomaar kunnen vrouw.quote:
Dan heb je niet de goede therapie gehad. Andere zoeken en weer beginnen. Zodra ze over medicatie beginnen doe je het weer opnieuw.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja 15 jaar lang en niks aan gehad. Ik heb problemen met grenzen stellen, machtsframes herkennen, en ik blijf mezelf te lang uitleggen ipv weg te gaan. Bij therapie propten ze me alleen vol met antidepressiva en zeikten over mijj gevoelens, ipv handvatten te biede .
Hij is fraai!quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik 110% moet geven om aan tafel te mogen zitten, maar dat anderen de tafel in de fik mogen steken, over het eten mogen kakken en toch worden geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |