TS is toch die jankert die beweert zo slim te zijn? En dan in recruitment hebben gewerkt... hahaha.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vroeg haar ook wat ze nou precies doet als personal assistant. Zij geeft aan dat ze meetings plant, vakanties boekt en af en toe wat regelt op het gebied van dingen inhuren. Nou, met alle respect, maar mijn baan is echt wel een stuk intenser en ingewikkelder en ik werk denk ik drie keer zoveel als zij. Zeker als het gaat om momenten van piekbelasting. Ik heb kort in de recruitment en in HR gewerkt en dat was echt een stuk minder stressvol dan wat ik nu doe.
Ik gun haar haar hoge loon, echt waar. Ik gun elke vrouw vrijheid, een hoog loon en een goede baan. Maar ik erger me aan het feit dat ze doet alsof ik gefaald heb in het leven, alsof mijn leven niet goed genoeg is, alsof ik niet hard heb gewerkt. Terwijl zij ondertussen gewoon dik profiteert van de expatregeling en doet alsof zij het helemaal gemaakt heeft.
Ik heb vrienden waar ik veel meer respect voor heb, die echt wel een stuk minder verdienen. Een vriendin van mij werkt bijvoorbeeld in de gezondheidszorg en werkt echt vele malen harder dan deze meid. En toch zou zij waarschijnlijk over haar zeggen dat zij minder hard werkt omdat zij minder verdient.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
https://forum.viva.nl/relaties/frenemy/list_messages/514306
quote:Mijn god, had je je niet kunnen beperken tot de laatste aliinea? Jullie klinken allebei niet als hele leuke mensen.....
Trek het je aan Ans zou ik zeggen...quote:Jemig, ik zeg het niet vaak, maar wat klink jij onsympathiek zeg. Het venijn druipt van je OP. Er is hier zeker een frenemy, maar op basis van wat ik in je OP lees slaat dat vooral op jou.
Een klankbord en hoe ik dit oplos/beeindig.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat ik serieus reageren (lol)...
TS, wat is jouw gewenste uitkomst voor dit hele verhaal?
Dat zei gelijk krijgt ook al heeft ze het niet. Dat alle mannen toxic zijn ook al is dat niet het nut van het topic natuurlijk. etc etcquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat ik serieus reageren (lol)...
TS, wat is jouw gewenste uitkomst voor dit hele verhaal?
Mwoh, deze info is allang bekend.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Trek het je aan Ans zou ik zeggen...
Maar we moeten dus ook ItsMineru in de gaten blijven houden.
Waarom gaat het hier over mannen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zei gelijk krijgt ook al heeft ze het niet. Dat alle mannen toxic zijn ook al is dat niet het nut van het topic natuurlijk. etc etc
Hoe denk je dat het op te lossen is? Of te beeindigen is?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een klankbord en hoe ik dit oplos/beeindig.
Met alle respect uiteraard maar ben jij een mens? In de zin dat ik een bepaald AI experiment vermoed.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een klankbord en hoe ik dit oplos/beeindig.
Recruitment was een baan tijdens mijn studie😂. Wat dacht jij?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
TS is toch die jankert die beweert zo slim te zijn? En dan in recruitment hebben gewerkt... hahaha.
Ik ben een alien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Met alle respect uiteraard maar ben jij een mens? In de zin dat ik een bepaald AI experiment vermoed.
Gouden comments daarquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
https://forum.viva.nl/relaties/frenemy/list_messages/514306
Ik denk aan laf ghosten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het op te lossen is? Of te beeindigen is?
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Voorspelbaar. Maar ook goede.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gouden comments daar
* Friday12 Pakt de popcorn
quote:Het klinkt als een vervelend, verwend mens wat nooit tegenslag heeft gekend. Of een soort van overcompenseert uit onzekerheid of zo.
Ook een goede. Zelfreflectie enzoquote:ItsMineru schreef: ↑15-01-2026 20:37
Ik ben boos over het feit dat haar gedrag me klein, nietig en mislukt laat voelen.
Dat jij je zo voelt is niet haar schuld, dat zit in jezelf. Niemand is verantwoordelijk voor jouw gevoelens behalve jijzelf.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.quote:"De wet van Wuiles is in de OP wel heel erg ruim omschreven. Letterlijk is het: hoe langer de OP, hoe groter de kans dat de relatie het niet gaat redden."
Ik voel me ook klein. Ik hen daar meerdere topics over geopend. Wellicht niet doen alsof die er niet zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook een goede. Zelfreflectie enzo
Je hebt geen vrede met jezelf, zoveel is zeker. Is wel heel belangrijk voor peace of mind. Er is uiteraard geen kant en klaar recept voor om daartoe te komen. Maar ik gun het je wel. En dat is geen, ik herhaal GEEN frame.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik voel me ook klein. Ik hen daar meerdere topics over geopend. Wellicht niet doen alsof die er niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |