Nee, het gaat daar niet over. Wue ze neukt moet ze verder zelf weten, het gaat mij er om dat ze mij kleineert omdat ik hogere eisen stel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is dan ook vooral een excuus, dat hele deel van het verhaal. Waar het éigenlijk om gaat is het gedeelte over hoe kut de 'relaties' is die die 'vriendin' heeft want natuurlijk zijn die mannen ook allemaal maximaal kut en dát is waar het om gaat. Dat geblaat er omheen is een doorzichtige poging om dat wat te verbloemen.
Daarnaast is de vraag hoe je een vriendschappelijke relatie verbreekt ook helemaal niet relevant, want wat maakt het hoe nog uit als je toch al hebt besloten dat die persoon exit is? Het is een leuk rookgordijntje, want Ansa heeft geleerd dat continue topicjes openen over hetzelfde leidt tot slotjes, dus moet de invalshoek nu weer net iets anders zijn.
Dus we wachten gewoon op Armani.
Nee hoor, is niet op de man. Als iemand steeds problemen heeft met allerhande mensen, kan het ook aan de persoon zelf liggen hè.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ga niet in op opmerkingen op de man.
Kom op nou mevrouw Raton... U komt niet uit een ei toch?quote:
Sta ik hier bekend om mijn leugens? Of misschien niet? Laat dan maar. Stank voor dank, notabene in R & P.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kom op nu mevrouw Raton... U komt niet uit een ei toch?
Zie aanvulling. Het is mijnerzijds zeker niet kwaad bedoeld hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sta ik hier bekend om mijn leugens? Of misschien niet? Laat dan maar. Stank voor dank, notabene in R & P.
Je blijft het proberen he.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet op de man. Als iemand steeds problemen heeft met allerhande mensen, kan het ook aan de persoon zelf liggen hè.
Dan is het ook zaak kritisch naar je eigen gedrag en aandeel te kijken.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sta ik hier bekend om mijn leugens? Of misschien niet? Laat dan maar. Stank voor dank, notabene in R & P.
Dit is AI. Ben ik geen voorstander van maar voor nu even.quote:Een frame taal (of 'framing') is het bewust gebruiken van woorden, beelden en de context om een boodschap zodanig te 'verpakken' dat de ontvanger deze op een specifieke, gewenste manier interpreteert, waarbij de nadruk ligt op bepaalde aspecten en emoties. Het is een vorm van beïnvloeding die niet zozeer gaat over de inhoud, maar over het 'denkraam' (het frame) waardoor de werkelijkheid wordt bekeken, zoals 'winst' vs. 'verlies'.
Ik vraag me ook echt af hoe ze daar 5k mee verdient.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik denk dat als ik 3 dagen met haar meeloop, ik haar werk zo over kan nemen. En dan heb ik niet eens een vervolgopleiding gedaan
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af hoe ze daar 5k mee verdient.
Mogelijk aanvullende diensten? Het gebeurt echt.quote:personal assistant voor een rijke CEO
Dank maar ik snap er NIETS van. Ik pas.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[..]
Dit is AI. Ben ik geen voorstander van maar voor nu even.
Ze heeft wel dikke tieten waar ze steeds mee pronkt, maar ik denk dat CEO van de herenliefde isquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[..]
Mogelijk aanvullende diensten? Het gebeurt echt.
Je weet niet wat ze na kantooruren verder nog moet doen hèquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af hoe ze daar 5k mee verdient.
Dat doe ik. Jouw frame zegt dat ik de veroorzaker ben van het wangedrag van anderen. Het is smerig.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien moet ik het helderder zeggen: zoek uit wat je werkelijk dwarszit Ansa.
Nouja, ik denk dat de gemiddelde hostess 20 jaar jonger is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze na kantooruren verder nog moet doen hè
Ik ben niet degene die afgunstig is hier. Ik kleineer en saboteer haar niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alweer een afgunstig topic. Of je zoekt verkeerde vrienden uit of je bent gewoon enorm verrot van binnen
Tuurlijk, alles en overal zijn alleen maar klotemannen, in haar apps, in haar omgeving, in de omgeving van haar 'vriendinnen', echt gewoon o-ver-al. Dan is dit gewoon óf een act, of het ligt aan jezelf.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alweer een afgunstig topic. Of je zoekt verkeerde vrienden uit of je bent gewoon enorm verrot van binnen
Zet je oren open, draaikont. En hier laat ik het bij.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat doe ik. Jouw frame zegt dat ik de veroorzaker ben van het wangedrag van anderen. Het is smerig.
Ze kunnen nog zo jong, strak en slank zijn met fenomenale billen, maar als de skills ontbreken is het allemaal alleen maar leuk voor het oog.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat de gemiddelde hostess 20 jaar jonger is.
Maar toch blijf je met haar omgaan. Tsja.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die afgunstig is hier. Ik kleineer en saboteer haar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |