quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Secundaire traumatisering is real
Dat geloof ik wel. Zou misschien anders zijn als je zelf een medisch trauma had? Of een van je dichtbijsten?quote:Trauma gaat niet over hoe "erg" het was, maar over machteloosheid. En je moet als therapeut wel voldoende in huis hebben om je niet machteloos te voelen. EMDR is wel leuk om te geven, omdat het enorm effectief kan zijn. Maar ik doe eigenlijk alleen medisch trauma's en dat komt minder dichtbij dan veel andere narigheid.
Vast wel. Maar ik ga ook slecht op mensen die elkaar narigheid aan doen, ik wil dat eigenlijk liever niet weten. Medische problematiek is meer "het lot" ofzo. Ik ben na 10 jaar ook wel echt wat gewend qua verdrietige diagnoses, beperkingen, overlijdens, euthanasie etc. Maar in mijn privéleven goddank niet, dus dat zou best uit kunnen maken. Ik heb ook wel collega's die in Prinses Maxima Centrum werken bijvoorbeeld. Ik weet niet of ik dat ooit zou overwegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Dat geloof ik wel. Zou misschien anders zijn als je zelf een medisch trauma had? Of een van je dichtbijsten?
Op jullie boodschap dat je je psych moet vertrouwen. Dat is natuurlijk wel waar, maar bij een accountant of kassamedewerker of vuilnisman (om maar wat dingen te noemen) voelt het toch minder kak als ze matig goed in hun werk zijn dan bij een arts, psychiater, psycholoog.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waar reageer je nu op? Ben even los(het is voorbij mijn bedtijd denk ik).
Helder. Ik heb altijd de illusie dat al mijn collega's toppers zijn. Is niet zo he?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op jullie boodschap dat je je psych moet vertrouwen. Dat is natuurlijk wel waar, maar bij een accountant of kassamedewerker of vuilnisman (om maar wat dingen te noemen) voelt het toch minder kak als ze matig goed in hun werk zijn dan bij een arts, psychiater, psycholoog.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Helder. Ik heb altijd de illusie dat al mijn collega's toppers zijn. Is niet zo he?![]()
![]()
Twee punten:quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op jullie boodschap dat je je psych moet vertrouwen. Dat is natuurlijk wel waar, maar bij een accountant of kassamedewerker of vuilnisman (om maar wat dingen te noemen) voelt het toch minder kak als ze matig goed in hun werk zijn dan bij een arts, psychiater, psycholoog.
Dat zie ik anders, maar daarnaast wil melden dat knurft een heerlijke retrovibe heeft. Ik ga het vaker gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Ex collega's. Tegenwoordig ben ik de knurft
Ja, hier herken ik me ook in.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had ook een heel verhaal klaarstaan over mijn studiegenoten van vroegah maar ik hou me in, dat is wel zo aardig
Wel grappig, ik heb juist altijd de illusie dat vrijwel al mijn collega's knurften zijnIs vast ook niet waar.
Ja mooi hèquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat zie ik anders, maar daarnaast wil melden dat knurft een heerlijke retrovibe heeft. Ik ga het vaker gebruiken.
Ik ook niet, maar het paste op deze manier mooier na de quotequote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, hier herken ik me ook in.
Al vinden de enkele collega's waarvan ik dit niet vind, dit wel ook van de rest. Dus ik denk dat het bij mij geen illusie is. Of wij zijn allevier de knurften
Ik ben heel blij dat mijn kinderen nooit in de klas gezeten hebben bij sommige van mijn oud-klasgenoten. En van sommige andere vind ik het jammer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Helder. Ik heb altijd de illusie dat al mijn collega's toppers zijn. Is niet zo he?![]()
![]()
Ik ben bananenpannenkoekjes aan het bakken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:45 schreef exode het volgende:
Stobbenfrees en knurft, heerlijk wakker zo
Dat is echt een enorm lang woord, maar ik ben nu in de sportschool. Kan ik daarna aanschuiven?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben bananenpannenkoekjes aan het bakken.
Is dat ook niet heerlijk?
Oepsie, het is al op.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:42 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is echt een enorm lang woord, maar ik ben nu in de sportschool. Kan ik daarna aanschuiven?
Die is nog niet gek lang uit, waarom verkoop je hem alweer?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:22 schreef exode het volgende:
Wij hebben nog een voorraad bananenbrood en worteltjestaart in de vriezer liggenMaar gisteren was mijn cheatdag dus helaas.
Sportrondje er al op zitten en nu Lego Home Alone afbreken, die wordt morgen opgehaald. Verkocht voor de vraagprijs en exact dezelfde prijs als waar ik hem voor gekocht heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |