abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219841422
Dacht dat het De Speld was eigenlijk.
  Admin donderdag 15 januari 2026 @ 15:26:07 #27
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_219841444
quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:07 schreef mitt het volgende:

[..]
Misschien is het Jensen undercover.
Dood
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_219841462
quote:
17s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:26 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dood
Dit geloven :') Valt wel erg precies met nieuwtje over één militair naar Groenland.
pi_219841465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit geloven :') Valt wel erg precies met nieuwtje over één militair naar Groenland.
Is allemaal te toevallig.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 15 januari 2026 @ 15:39:33 #30
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219841543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:22 schreef DrDentz het volgende:
Dacht dat het De Speld was eigenlijk.
Nou ik ook! Godsamme zeg... Wilde in dat andere topic nog wel de grap maken dat ze eerst nog even zes weken zouden gaan vergaderen over de vraag of ze er twee of drie zouden sturen, maar de werkelijkheid is dus gewoon nog veel gekker!

:D
pi_219841607
Moet je als die ene militair nu vereerd of vernederd voelen?

:')
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 16:03:45 #32
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219841770
Beste vrijheidsstrijders
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219841789
Ik vind dan wel dat ie volgens traditie met een fiets aan moet komen.
Twiddel
pi_219841799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:45 schreef Toine51 het volgende:
Moet je als die ene militair nu vereerd of vernederd voelen?

:')
"We hebben henk gestuurd, heeft ie ook weer eens wat anders te doen dan het washok stofvrij te maken"
Twiddel
pi_219841816
HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_219841833
[BREAKING]: Donald Trump ziet af van Groenland: "Het spijt me, ik zal het niet meer doen".
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_219841924
Ik kan hier de humor niet van inzien. Trump merkte al eens spottend op dat Denemarken maar één hondenslede zou sturen bij dreiging op Groenland. Die ene soldaat van Nederland onderstreept wat hij bedoelt: Europeanen zijn extreem bescheiden schijtluizen, die je met groot gemak kunt vernederen. Het wordt tijd dat we eens serieus onze spierballen laten zien. Dit is een vreselijke afgang die Trump volledig in de kaart speelt. Ik schaam mij op dit moment om Nederlander te zijn. Die oranje clown uit de VS moet met zijn fikken van ONS grondgebied afblijven en om dit tegen te gaan dienen we een complete vloot te sturen, niet 1 idioot soldaatje met een windbugs!
  donderdag 15 januari 2026 @ 16:27:46 #38
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219841951
Zo typisch Nederlands dit. "Hoe kunnen we onszelf nóg belachelijker maken dan we voorheen al deden?" Wat een parodie weer.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219841959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:23 schreef TokkieFamilie het volgende:
Ik kan hier de humor niet van inzien. Trump merkte al eens spottend op dat Denemarken maar één hondenslede zou sturen bij dreiging op Groenland. Die ene soldaat van Nederland onderstreept wat hij bedoelt: Europeanen zijn extreem bescheiden schijtluizen, die je met groot gemak kunt vernederen. Het wordt tijd dat we eens serieus onze spierballen laten zien. Dit is een vreselijke afgang die Trump volledig in de kaart speelt. Ik schaam mij op dit moment om Nederlander te zijn. Die oranje clown uit de VS moet met zijn fikken van ONS grondgebied afblijven en om dit tegen te gaan dienen we een complete vloot te sturen, niet 1 idioot soldaatje met een windbugs!
Ga maar naar Groenland dan
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 16:30:08 #40
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219841970
Goed om te zien dat men het bericht in de OP vooral niet wil lezen en men eigenlijk niet verder komt dan de TT.

Wat zou:
quote:
Nederland stuurt één militair naar Groenland, om mee te doen aan een verkenning voor een militaire oefening in het Arctisch gebied.
kunnen betekenen? Dat het bij deze ene militair blijft of dat er na hem een hele zooi meer komen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219841994
quote:
81s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:30 schreef xpompompomx het volgende:
Goed om te zien dat men het bericht in de OP vooral niet wil lezen en men eigenlijk niet verder komt dan de TT.

Wat zou:
[..]
kunnen betekenen? Dat het bij deze ene militair blijft of dat er na hem een hele zooi meer komen?
Ik hoorde het op het nieuws op de radio en daar werd dat er ook niet bij gezegd. Daar gaat het al mis.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_219842003
quote:
Nederland stuurt één militair naar Groenland, om mee te doen aan een verkenning voor een militaire oefening in het Arctisch gebied.
Volgens mij is dit nog het onderdeel van een voorbereiding. Daar hoef je geen honderden mensen voor naartoe te sturen.

[ Bericht 46% gewijzigd door HSG op 15-01-2026 16:39:05 ]
Corporate translator
  donderdag 15 januari 2026 @ 16:36:22 #43
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219842017
quote:
18s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1 marineman is gelijk aan drie compagnieën van buitenlandse troepen. Als Trump even in de geschiedenis duikt zal hem duidelijk worden dat dit een zeer sterke dreiging is. De geest van De Ruyter, Tromp, Evertsen en De With staan naast deze officier.
En Karel "Ik val aan, volg mij!" Doorman niet te vergeten!
  donderdag 15 januari 2026 @ 16:39:29 #44
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219842041
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:34 schreef HSG het volgende:

[..]
Volgens mij is dit nog het onderdeel van een voorbereiding. Daar hoef je geen honderden mensen naartoe te sturen.
Men had m op zn minst kunnen doen vergezellen van een liasson-officier, een adjudant, een oppasser en een kok.
pi_219842068
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo typisch Nederlands dit. "Hoe kunnen we onszelf nóg belachelijker maken dan we voorheen al deden?" Wat een parodie weer.
Je maakt jezelf belachelijk door het belachelijk te vinden dat iemand hier terecht wat van vindt. Als jij liever onderdanig door het leven gaat, moet je dat vooral doen.
pi_219842069
quote:
11s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[BREAKING]: Donald Trump ziet af van Groenland: "Het spijt me, ik zal het niet meer doen".
Hij broekpoept nu zeker....
  donderdag 15 januari 2026 @ 16:54:34 #47
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_219842161
Waarom zou je in 's hemelsnaam iets anders sturen? 'Laten we een bataljon militairen sturen om te verkennen wat voor militaire oefening we met de navo gaan doen'

Maar goed, 'de NAVO gaat verkennen of er een oefening wordt gehouden in Groenland' krijgt veel mensen clicks dan 'Nederland stuurt 1 militair naar Groenland'

Zie hier de kwaliteit van de hedendaagse journalistiek
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 15 januari 2026 @ 17:03:51 #48
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219842215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:54 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou je in 's hemelsnaam iets anders sturen? 'Laten we een bataljon militairen sturen om te verkennen wat voor militaire oefening we met de navo gaan doen'

Maar goed, 'de NAVO gaat verkennen of er een oefening wordt gehouden in Groenland' krijgt veel mensen clicks dan 'Nederland stuurt 1 militair naar Groenland'

Zie hier de kwaliteit van de hedendaagse journalistiek
Kort en krachtige titel! En feitelijk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 15 januari 2026 @ 17:07:12 #49
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219842235
quote:
81s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:30 schreef xpompompomx het volgende:

Wat zou:
[..]
Waarom lezen en de moeite nemen.
Meteen belachelijk maken is veel leuker, zie alle reacties. En getuige post #5 is biedt dit zelfs een ingang om een (ongetwijfeld ergens opgeslagen) twitter bericht van MinDef uit 2021 te plaatsen, want LGBT moet er aan de haren bij worden gesleept natuurlijk.
  donderdag 15 januari 2026 @ 18:06:34 #50
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219842762
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:44 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Je maakt jezelf belachelijk door het belachelijk te vinden dat iemand hier terecht wat van vindt. Als jij liever onderdanig door het leven gaat, moet je dat vooral doen.
Ah ja, het is een gebrek aan zelfvertrouwen. Slaap lekker.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')