Wappies zouden toch eeuwig leven omdat juist prikjes de doden veroorzaakten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:09 schreef RedShoe het volgende:
Een uber wappie is heengegaan.
Die man die zag er ook erg ongezond uit.
R.I.P.
Waarom gaat ie dan ook naar een ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:02 schreef mitt het volgende:
[..]
WEF heeft hem uitgeschakeld want teveel tegengeluid.
Viesdik was hij toen ook nogquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben er serieus kapot van.
Zo jong nog. Hij was een van mijn belangrijkste steunpilaren tijdens het corona <Knip>
quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:08 schreef Viesdik het volgende:
Zo jong nog. Hij was een van mijn belangrijkste steunpilaren tijdens het corona <Knip>.
Onbegrijpelijke fout. Trapte zo in de val.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom gaat ie dan ook naar een ziekenhuis?
en geen prikjes gehad dat kon toch niet in jou wereldbeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:08 schreef Viesdik het volgende:
Zo jong nog. Hij was een van mijn belangrijkste steunpilaren tijdens het corona fascisme.
Ik heb denk ik op maximaal 5 uitzendingen na, al zijn uitzendingen gezien sinds hij daar in 2019 mee is begonnen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Hebben jullie zijn laatste uitzending gezien op jensen.nl?
Ik vond hem er daar al niet gezond uit zien... erg afgevallen lijkt het ook
Langzaam komt de echte waarheid naar boven.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wappies zouden toch eeuwig leven omdat juist prikjes de doden veroorzaakten.![]()
Desalniettemin RIP
Nog niet vaak meegemaakt, een <Knip>regime dat vrijwillig afstand deed van zn macht. En ook eerst alle "repressie" maatregelen ophief.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:08 schreef Viesdik het volgende:
Zo jong nog. Hij was een van mijn belangrijkste steunpilaren tijdens het corona <Knip>.
Hij sprak alleen maar met zijn anus, dat is niks nieuws.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik heb denk ik op maximaal 5 uitzendingen na, al zijn uitzendingen gezien sinds hij daar in 2019 mee is begonnen.
Hij had inderdaad gezondheidsproblemen. Volgens mij at hij ongezond en dronk hij veel. Hij is toen opeens gestopt met drinken en viel snel af. In een van zijn laatste shows sprak hij over z'n anus, maar dat het over het algemeen wel goed met hem ging.
Tja.. als je zo ongezond leeft en in een keer zo snel afvalt, dan loop je het risico op hartfalen.
Kan me ook voorstellen dat hij geen medicijnen wilde, zoals bloedverdunners ofzo.
Maar goed.. hij was ook heel kritisch op Wilders geworden. Hij vond hem een waardeloos figuur, een lafaard, een conman.
Misschien is hij ook een handje geholpen, maar dat is een complot
Volgens bericht in de OP hartstilstand.quote:
Nou, die Freek van Susan is een marathonloper en is terminaal, ben benieuwd wat zijn mede marathonlopers voor reactie gaan geven.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Langzaam komt de echte waarheid naar boven.
Ik ben wel benieuwd naar de reacties van medewapperts.
Die gaan zeggen "Jeetje wat een domme pech heeft die man".quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou, die Freek van Susan is een marathonloper en is terminaal, ben benieuwd wat zijn mede marathonlopers voor reactie gaan geven.
Hou me op de hoogte.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou, die Freek van Susan is een marathonloper en is terminaal, ben benieuwd wat zijn mede marathonlopers voor reactie gaan geven.
De ziekte van plotseling dus. Wat gek, dat zou alleen gevaccineerden treffen....quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Volgens bericht in de OP hartstilstand.
Het is ook onbegrijpelijk dat iemand in een ziekenhuis komt te overlijdenquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Die gaan zeggen "Jeetje wat een domme pech heeft die man".
Terwijl wappers hier een moordcomplot vanuit de deepstate van gaan maken (denk ik).
Dat is wel een verschilletje natuurlijk.
Daar komt men in dat geval mss toch nooit achter.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is ook onbegrijpelijk dat iemand in een ziekenhuis komt te overlijdendaar moet iets achter zitten.
Sowieso, wat deed hij daar? Big pharma was toch de grote vijand? Maar nee, toen meneertje met zijn dikke plofkop zich niet lekker voelde wist hij niet hoe snel hij naar die big pharma moest rennen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is ook onbegrijpelijk dat iemand in een ziekenhuis komt te overlijdendaar moet iets achter zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |