Ah dit was erg vermakelijk 10x beter dan wat tegenwoordig op de buis is!quote:
Dat is echt de geschiedenisboekjes in gegaan. De enige die Fortuyn niet aanval op tv.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leuk interview met Fortuyn had hij ook.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is echt de geschiedenisboekjes in gegaan. De enige die Fortuyn niet aanval op tv.
quote:áls mij wat gebeurt, dan zijn zij medeverantwoordelijk en dan kunnen ze niet hun handen der vanaf trekken in de zin van "ja ik heb die aanslag niet gepleegd", je hebt het klimaat mee gecreëerd en dat moet stoppen.
Ozempiccie, lekker manquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:16 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil
´´Beste vrijheidssstrijders´´quote:
Ja… net als die mensen die met een peuk in de mond zich zorgen maken over een asbestdak. Geen benul van statistiekquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:16 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Wel een ironische dood na jarenlang fophef maken over de gevaren die vaccins opleveren voor het hart. En ondertussen maar vergeten dat elke dag een megastal leegvreten wel echte impact op je lijf heeft.
Dit lijkt medicijngerelateerd te zijn. Ozempic?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:16 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil
Ja ik kan me haast niet voorstellen dat er niet meer aan de hand was.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:25 schreef Guanabana het volgende:
Bizar verschil in uiterlijk joh. Wat was daar aan de hand. Lijkt ook leverfalen te hebben gehad, ogen zijn geel.
Dan komt het wel erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:28 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik heb Robert Jensen in 2004 een keer een hand gegeven.
Hij gaf al aan gezondheidsproblemen te hebben in zijn programma.quote:
Was een mooie tijd, dat dat nog kon op tv. Nu allemaal woke helaas.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
RIP
Zou RTL Boulevard durven om oude fragmenten van JENSEN talkshow uit te zenden, omdat het niet echt woke meer is.
Op radio was hij veel beter dan op de tv.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was een mooie tijd, dat dat nog kon op tv. Nu allemaal woke helaas.
Robert Jensen, Bart de Graaff, Willibrord Frequin, etc
Nu maar hopen dat het niet besmettelijk isquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:28 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik heb Robert Jensen in 2004 een keer een hand gegeven.
Dat was meer omdat het zo uitkwam, want toen had ik al helemaal niets met die oelewapper.
Telefoonterreur was altijd wel mooi ja, toen waren het nog grappen dat er 200 asielzoekers in je straat werden geplaatst.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:57 schreef Urquhart het volgende:
Altijd enorm genoten van met name de Jensen in de Ochtend/Middag shows met Jan PaparazziTelefoonterreur, Talk of the Town, bellen met Maarten Spanjer
WEF heeft hem uitgeschakeld want teveel tegengeluid.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We zouden allemaal dood neervallen door de vaccinaties, volgens de wappies. En nu valt een ongevacineerde opperwappie dood neer.
Benieuwd hoe de 'vrijheidsstrijders' dit gaan spinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |