Geen gezicht, ik dacht het wordt echt de Ali Expres versie van M. Ze wil zo graag aan haar tippen maar neemt nog geen eens de moeite om de waslabel uit haar shirt te halen. Dat zie je toch zitten als je het filmpje plaatst.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stuk magerder ook en ik vind Sjaak er een beetje onverzorgd uitzien, een grote zichtbare waslabel in haar truitje, slechtzittende bh.
Zij werkte destijds al een aantal jaren niet vanwege haar mentale gezondheid na het overlijden van haar zoontje, toen nog de ziekte en het overlijden van Sebas en de onzekerheid die dat met zich mee bracht met een dreumes van net 1 jaar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:13 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom is er destijds ontzettend veel geld opgehaald voor M? Want voor een begrafenis is wel erg ruim, dan begrijp ik haar woning wel
Ja dat inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:38 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Geen gezicht, ik dacht het wordt echt de Ali Expres versie van M. Ze wil zo graag aan haar tippen maar neemt nog geen eens de moeite om de waslabel uit haar shirt te halen. Dat zie je toch zitten als je het filmpje plaatst.
Ja, dat "hét is begonnen" gevoel, heb ik dus ook. Ik voel me nerveus voor hun en ik heb het zelf godzijdank niet eens meegemaakt. Ik weet wel dat de persoon van wie je gaat scheiden, niet altijd dezelfde persoon is met wie je ooit bent getrouwd/een relatie bent aangegaan/een poly bent begonnen. En dát gegeven is zó triest; alsof die liefde nooit heeft bestaan.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sprak vanmiddag een collega en per toeval kwam het op de poly, haar theorie waarom Mies stil is en met weinig info over de breuk komt is omdat er misschien wel een rechtszaak loopt en ze zich daarom zo stil houdt.
Voor de kinderen is het natuurlijk ontzettend triest, eerst woonden ze allemaal bij elkaar en nu zonder Michelle, dat lijkt me voor hen zo lastig.
Je eigen woorden:quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sprak vanmiddag een collega en per toeval kwam het op de poly, haar theorie waarom Mies stil is en met weinig info over de breuk komt is omdat er misschien wel een rechtszaak loopt en ze zich daarom zo stil houdt.
Gaat snel wanneer je de nagelstyliste niet meer bezoekt, de dure kapper niet meer laat komen etcetera. Ik denk dat Michelle die twee goed onderhouden heeft al die tijd. Heel toevallig die “natural hair journey” ineens, en het zelf doen van haar nagels etc etcquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad![]()
Neem dan op zijn minst de moeite er een beetje verzorgd uit te zien, maar het oogt allemaal zo nietsjes.
Wij kunnen het natuurlijk een absurd idee vinden om die poly te beginnen, maar zij zijn er ingestapt met een heel ander idee voor ogen en dat is compleet in duigen gevallen, om welke reden dan ook en met alle gevolgen vandien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:44 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ja, dat "hét is begonnen" gevoel, heb ik dus ook. Ik voel me nerveus voor hun en ik heb het zelf godzijdank niet eens meegemaakt. Ik weet wel dat de persoon met wie je ooit bent getrouwd/een relatie bent aangegaan/een poly mee bent begonnen, niet altijd dezelfde persoon is, van wie je gaat scheiden. En dát gegeven is zó triest; alsof die liefde nooit heeft bestaan.
Met mijn opmerking bedoelde ik dat het niet de bedoeling is dat hier nieuws vanuit haar omgeving gedeeld wordt, wat je ook niet deed, maar waar ik voor waarschuwde.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:45 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Je eigen woorden:
Gelukkig delen we hier alleen op info die de influencers zelf laten zien
Of mag jouw bericht wel omdat je het woord 'misschien' er in gezet hebt?
Inderdaad, nu je het zegt, het is ineens heel erg doe-het-zelf.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Gaat snel wanneer je de nagelstyliste niet meer bezoekt, de dure kapper niet meer laat komen etcetera. Ik denk dat Michelle die twee goed onderhouden heeft al die tijd. Heel toevallig die “natural hair journey” ineens, en het zelf doen van haar nagels etc etc
Nog 5 jaar.. en dan is het al 25 jaar!quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Pff hoe vaak moeten we nog horen dat Michelle Tim al 20 jaar kent
Hoe meer ik naar ze kijk hoe meer ik denk: wat een sneu gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Pff hoe vaak moeten we nog horen dat Michelle Tim al 20 jaar kent
Gevalletje rebound?quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe meer ik naar ze kijk hoe meer ik denk: wat een sneu gebeuren.
Op FB bij Vriendin reageerde een typische kliek.... de 1 nog heiliger dan de ander....quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:17 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik vind heel veel van jouw reactie. Maar blijkbaar ken jij andere christenen dan ik en scheer je mensen helemaal niet over één kam.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:17 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik vind heel veel van jouw reactie. Maar blijkbaar ken jij andere christenen dan ik en scheer je mensen helemaal niet over één kam.
Haar ouders en vriendin wonen daar toch niet, dus als zij de kinderen heeft komt de zorg dan toch vooral op haar neer. Tim is er dan wel, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een opvoedkundige functie heeft, dus dan komt het vooral op haar terecht.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
MW: In één zin staat er co-ouderschap / de zorg voor de kinderen grotendeels alleen dragen. Met maximaal weinig slaap ook nog eens. Wat is haar omschrijving van alleen? Tim is er, haar ouders zijn er, haar BFF. Hoeveel is zij nou echt alleen met de klaver?
Laat ik het zo zeggen, ik zou een poly eventueel misschien wellicht kunnen overwegen met een (tweede) man erbij, maar in plaats daarvan een vrouw?! Oh, écht niet. Maximaal. Gedoemd. Tot. Mislukken.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij kunnen het natuurlijk een absurd idee vinden om die poly te beginnen, maar zij zijn er ingestapt met een heel ander idee voor ogen en dat is compleet in duigen gevallen, om welke reden dan ook en met alle gevolgen vandien.
Wat een lekkere steek ook naar Derko. Alsof hij haar jarenlang gevangen hield in een slechte situatie.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte die twee foto's deelt met 'het bestaat❤️' alsof ze jarenlang in een intens slechte relatie heeft gezeten.
DBM; haar moeder is 'vergeten' de kinderen op bed te leggen? Hoe dan? 😅
Jacqueline; ik moest bij Jacqueline een beetje grinniken, ze deelde een story over dr haar, tagde daarin een krullenkapper, die krullenkapper deelde haar story met o.a. de opmerking dat ze ruimte zag voor verbetering 🙈.
‘We hadden het erover en we bedachten een theorie’ is iets anders dan ‘ik zag Mies in de supermarkt en hoorde haar bellen met haar advocaat dat ze elkaar helemaal af maken’.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:45 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Je eigen woorden:
Gelukkig delen we hier alleen op info die de influencers zelf laten zien
Of mag jouw bericht wel omdat je het woord 'misschien' er in gezet hebt?
Dit vroeg ik mij dus ook af, ze hebben volgens mij een redelijke 50/50 verdeling.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
MW: In één zin staat er co-ouderschap / de zorg voor de kinderen grotendeels alleen dragen. Met maximaal weinig slaap ook nog eens. Wat is haar omschrijving van alleen? Tim is er, haar ouders zijn er, haar BFF. Hoeveel is zij nou echt alleen met de klaver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |