Daar zou ik niet te hard op rekenen, Marokko heeft een sterk team dat in principe van elke tegenstander kan winnen. Van Schotland zie ik ze sowieso wel winnen, Brazilie is een ander verhaal, maar bij de eerste twee in de groep zie ik ze wel eindigen. Geen idee trouwens wie het vierde land in die poule is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk ligt Marokko er op het WK snel uit.
Hup Brazilië en Schotland.
Vreemd genoeg heb ik er hier in Overvecht helemaal niks van gemerkt, en het is nou niet dat er hier geen Marokkanen wonen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:40 schreef Gia het volgende:
Hier in de binnenstad, klein Marokko, vannacht ook toeterend rondrijden. Gelukkig niet waar wij wonen, maar heb medelijden met de oude mensen die daar wakker van gelegen hebben.
En dan wordt er op een facebook pagina wat van gezegd, en dan zegt een knulletje van 18 dat wij ook feest vierden toen we het EK gewonnen hadden! Ja, klopt, maar niet toeterend door de straten rijdend. Wij gingen gewoon de kroeg in.
Ik ook niet, waar ik woon, maar zag het op een facebookpagina van Helmond voorbij komen. Schijnt in de binnenstad flink wat herrie geweest te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik er hier in Overvecht helemaal niks van gemerkt, en het is nou niet dat er hier geen Marokkanen wonen.Maar ik heb niks gemerkt van vuurwerk of getoeter, sterker nog...ik wist niet eens dat Marokko gespeeld had.
Dat is niet waar. Ze doen een hoop goed werk, maar dat haalt het nieuws niet of minder omdat er dan dus niks uit de hand loopt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die hebben deze "jongeren" ook niet in het gareel. Nooit gehad ook.
Wat een belachelijke vergelijking. In Iran is geen democratisch besluitvormingsproces en vrijheid van meningsuiting. Bovendien zegt niemand dat je mensen dood moet schieten. We hebben het hier in Nederland over ordinaire relschoppers. Men mag als het nodig is vind ik best zwaar geweld inzetten om die mensen onder controle te brengen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als Iran het leger loslaat op de eigen bevolking is Internet te klein, maar als het gaat om schieten op moslims / immigranten, staat half rechts Fok kwijlend en met de hand in de onderbroek vooraan om dat aan te moedigen.
Toen ik 30 jaar geleden nog met de bus naar school ging in de winter moesten er ook al buurtvaders op de bus mee rijden anders wouden de chaffeurs niet meer rijden op bepaalde lijnen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die hebben deze "jongeren" ook niet in het gareel. Nooit gehad ook.
Nou, nouquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik blijf erbij dat ze tijdens dit soort rellen gewoon met scherp mogen schieten. Rellers hoeven niet meteen dood, maar permanent kreupel is een goed alternatief.
Winst of verlies, altijd herresquote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
Marokko verliest zinderende finale Afrika Cup na gemiste strafschop in slotminuut
Marokko is er niet in geslaagd om na vijftig jaar voor de tweede keer de Afrikaanse titel te veroveren. In een zinderende finale in de Marokkaanse hoofdstad Rabat ging het tegen Senegal, dat in 2022 de Afrika Cup ook al won, na verlenging met 1-0 ten onder.
Nos.nl
Is dit goed? Of niet?
Het maakt geen reet uit waarschijnlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 22:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
Marokko verliest zinderende finale Afrika Cup na gemiste strafschop in slotminuut
Marokko is er niet in geslaagd om na vijftig jaar voor de tweede keer de Afrikaanse titel te veroveren. In een zinderende finale in de Marokkaanse hoofdstad Rabat ging het tegen Senegal, dat in 2022 de Afrika Cup ook al won, na verlenging met 1-0 ten onder.
Nos.nl
Is dit goed? Of niet?
Zo is coltoer.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:42 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Da's een fikse vuurbal JONGUH!!!!!
Goede vergelijking man, demonstranten die demonstreren voor hun vrijheid en mocro tuig dat relt en de boel sloopt vanwege een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als Iran het leger loslaat op de eigen bevolking is Internet te klein, maar als het gaat om schieten op moslims / immigranten, staat half rechts Fok kwijlend en met de hand in de onderbroek vooraan om dat aan te moedigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |