Ach het is pas 1 uur, feestje op de woensdagnacht moet kunnen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 01:08 schreef Kriegel het volgende:
Tof volk is het toch.
Marokko wint, Marokko verliest, het maakt geen fuck uit, eindigt toch vanzelf in rellen in een land dat niet Marokko is.
Genoeg dorpen waar het al decennia met O&N uit de hand loopt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:11 schreef de_boswachter het volgende:
De link naar het telkens uit de hand lopen van de nieuwjaarsfestiviteiten in de grote steden in ons mooie landje mag zeker niet gelegd worden? Ach.
Ik heb het niet over dorpen. En bovendien valt dat ten opzichte van de steden in verhouding ontzettend mee.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:15 schreef EvilSkittle het volgende:
Genoeg dorpen waar het al decennia met O&N uit de hand loopt.
Het is vooral een probleem in Noord-West Europa. Vandalisme en rellen is hier zo’n beetje uitgevonden hè. Turken en Arabieren doen het wel beter, dat is waar, maar dat rellen met O&N hebben ze hier geleerd. Best goed geïntegreerd wat dat betreft.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dorpen. En bovendien valt dat ten opzichte van de steden in verhouding ontzettend mee.
Ja wat dat betreft staan ze bovenaan de ladder.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Het is vooral een probleem in Noord-West Europa. Vandalisme en rellen is hier zo’n beetje uitgevonden hè. Turken en Arabieren doen het wel beter, dat is waar, maar dat rellen met O&N hebben ze hier geleerd. Best goed geïntegreerd wat dat betreft.
Je dacht dat onze Marrokanen Arabieren waren?quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Het is vooral een probleem in Noord-West Europa. Vandalisme en rellen is hier zo’n beetje uitgevonden hè. Turken en Arabieren doen het wel beter, dat is waar, maar dat rellen met O&N hebben ze hier geleerd. Best goed geïntegreerd wat dat betreft.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 07:10 schreef Mubassie het volgende:
Allemaal geen stageplek kunnen vinden waarschijnlijk.
Maakt geen hol uit, winst of verlies is beide een reden om de stad te slopenquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Moet je nagaan als ze de finale verliezen.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik blijf erbij dat ze tijdens dit soort rellen gewoon met scherp mogen schieten. Rellers hoeven niet meteen dood, maar permanent kreupel is een goed alternatief.
Als Iran het leger loslaat op de eigen bevolking is Internet te klein, maar als het gaat om schieten op moslims / immigranten, staat half rechts Fok kwijlend en met de hand in de onderbroek vooraan om dat aan te moedigen.quote:
Er mag zeker wat harder opgetreden worden ja, maar goed dat gebeurt niet. En dan kunnen ze wel elke keer verontwaardigd doen, maar als de aanpak van dit tuig altijd hetzelfde is, blijft het gedrag van dat tuig ook gewoon hetzelfde natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik blijf erbij dat ze tijdens dit soort rellen gewoon met scherp mogen schieten. Rellers hoeven niet meteen dood, maar permanent kreupel is een goed alternatief.
Het is wachten op de eerste dode.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Er mag zeker wat harder opgetreden worden ja, maar goed dat gebeurt niet. En dan kunnen ze wel elke keer verontwaardigd doen, maar als de aanpak van dit tuig altijd hetzelfde is, blijft het gedrag van dat tuig ook gewoon hetzelfde natuurlijk.
Als de buurtvaders er waren geweest was dit niet gebeurd.quote:#DenHaag leek verrast door relschoppers. In de wijk geen verkeersregelaars en buurtvaders zoals bij voorgaande wedstrijden. Slechts 2 politiewagens van de ME.
Het is gewoon een bewuste keuze om het te laten uitrazen. Inderdaad vrij laf van de driehoek die de confrontatie liever vermijden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
Dan doen wij toch iets verkeerd. Ik stel voor dat we voor de finale van zondag een peloton Marokkaanse ME'ers laten invliegen, misschien dat die van ons daar iets van kunnen leren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen ze klappen met de lange lat... in Rabat
Waar zijn die eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als de buurtvaders er waren geweest was dit niet gebeurd.
Wat een jankbericht. Geldt natuurlijk ook voor Nederlandse hooligans. Maar die waren er gisteren niet he?quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als Iran het leger loslaat op de eigen bevolking is Internet te klein, maar als het gaat om schieten op moslims / immigranten, staat half rechts Fok kwijlend en met de hand in de onderbroek vooraan om dat aan te moedigen.
Nou even serieus: wat zou er zondag wel haalbaar zijn om het in goede banen te leiden? Het lijkt erop dat ze dit keer in Den Haag even vergeten waren dat de bezetting wat opgeschaald mocht worden. Die fout kunnen ze niet nog een keer maken maar ik denk ook dat dit niet meer beheersbaar is. Zondag gaat er hoe dan ook gedoe zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Zet er zondag gewoon een hek omheen, geen hulpverleners naar binnen, laat ze elkaar maar slopen.
Die hebben deze "jongeren" ook niet in het gareel. Nooit gehad ook.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:38 schreef Qarrad het volgende:
Hopelijk durven de buurtvaders het nog aan om zich nuttig te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |