Leek me 1 lijn, maar soms vertekent het wat.quote:
Nounounouquote:
Zo mag ik het horen jongenquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En toch blijven we erachter staan!
Direct rood wel geloof ik.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:07 schreef Wotte het volgende:
Tellen rode kaarten in de beker eigenlijk ook in de competitie?
Tellen dubbel net als uitdoelpunten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:07 schreef Wotte het volgende:
Tellen rode kaarten in de beker eigenlijk ook in de competitie?
Ik ben best aardig over het algemeen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gun jou ook wel een rode kaart.
De perschef van PSV dubbelvouwen ging hem wel goed afquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
Wijndal
Die vent kan ook helemaal niks hè. Simpel balletje aannemen… ingooi.
Hoe ben je eigenlijk AZ supporter geworden?quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tellen dubbel net als uitdoelpunten.
Als je uit Oss komt ben je voor TOP.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk AZ supporter geworden?
Je kan beter uit de provincie komen en voor Ajax gaan staanquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij hebt in de toekomst gepost in het PSV-topicquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP.
Belachelijke auto en buscombi weer. Sowieso waren het minder kaartenquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat meer meldplichten na wat onschuldige incidentjes her en der.
Thuis op het bankie is toch ook lekkerquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Belachelijke auto en buscombi weer. Sowieso waren het minder kaarten
ja hoor. Volgende keer weer.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Thuis op het bankie is toch ook lekker
Ik kom alleen bij Schiphol in de provincie.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je kan beter uit de provincie komen en voor Ajax gaan staan
In before "Successupporterquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die user doet me altijd denken aan het gevoel dat je moet poepen maar er niet voldoende ontsluiting is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal die JAAAAAAAAAAAAAA wilde schreeuwen, een situatieschets:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In before "Successupporter"
Toen ik 11 was ofzo (zal schooljaar 2004/2005 geweest zijn) ging ik eens nadenken over voor welke club ik was. Voor die tijd keek ik niet echt (club)voetbal denk ik. Mijn vader was (en is nog steeds) voor Ajax maar daar had ik niet per se iets mee. Toen was er nog een klasgenoot voor Feyenoord dus heel kort nog even nagedacht of ik daarvoor moest zijn. Maar iemand die in mijn groepje op atletiek zat was voor AZ en dat sprak me wel aan, aangezien ik uit Den Helder kom ook de club het meest dichtbij in de Eredivisie. En ze kwamen natuurlijk op als subtopper in die jaren. En in die tijd zat er ook vaak een AZ-krant als bijlage bij het Noord-Hollands Dagblad. Dat zorgde ook wel voor naamsbekendheid (bij mij).
Mooie anekdote, mag je vaker doen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik 11 was ofzo (zal schooljaar 2004/2005 geweest zijn) ging ik eens nadenken over voor welke club ik was. Voor die tijd keek ik niet echt (club)voetbal denk ik. Mijn vader was (en is nog steeds) voor Ajax maar daar had ik niet per se iets mee. Toen was er nog een klasgenoot voor Feyenoord dus heel kort nog even nagedacht of ik daarvoor moest zijn. Maar iemand die in mijn groepje op atletiek zat was voor AZ en dat sprak me wel aan, aangezien ik uit Den Helder kom ook de club het meest dichtbij in de Eredivisie. En ze kwamen natuurlijk op als subtopper in die jaren. En in die tijd zat er ook vaak een AZ-krant als bijlage bij het Noord-Hollands Dagblad. Dat zorgde ook wel voor naamsbekendheid (bij mij).
Ik kijk altijd wel met warme gevoelens terug op die Europa League campagne van AZ toentertijd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ-Sportingquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel met warme gevoelens terug op die Europa League campagne van AZ toentertijd.
Wat een heerlijk Europees seizoen had AZ toen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat genoteerdquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader is uit 1956 dus die zal voor Ajax zijn vanwege de successen eind jaren 60. Mijn grootvader van moeders kant is opgegroeid in Rotterdam dus die was voor Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |