Je kan ook prima vinden dat streng religieuzen niet een reden is dat mensen wel dood mogen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:32 schreef GerryDV het volgende:
En het is paradoxaal want de ene keer sta je vóór een streng religieus en lichterlijk retarded islamitisch volk te protesteren (pro-Pallie) en dan nu ineens tégen eenzelfde volk (Revolutionaire Garde).
Ik wist niet dat de revolutionaire garde een volk was.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:32 schreef GerryDV het volgende:
En het is paradoxaal want de ene keer sta je vóór een streng religieus en lichterlijk retarded islamitisch volk te protesteren (pro-Pallie) en dan nu ineens tégen eenzelfde volk (Revolutionaire Garde).
Jammer dat dat in de islam best vaak hand in hand gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan ook prima vinden dat streng religieuzen niet een reden is dat mensen wel dood mogen.
Dat schijnt enkele mensen totaal te ontgaan.
Volk in de zin van groep mensen, niet volk in de geografische zin (volkeren).quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de revolutionaire garde een volk was.
Zelden zoveel domheid gezien.
Dat is nog steeds geen reden om het dan maar oke te gaan vinden ergens anders.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:47 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Jammer dat dat in de islam best vaak hand in hand gaat.
Ik denk dat je in de war bent.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:50 schreef GerryDV het volgende:
Maargoed,
Ik lees dat er nu een demonstratie gaande is waar Joden en Iraniërs samen optrekken. Dat zal bij menig beroepsdemonstrant aardig kortsluiting geven over of ze mee moeten doen of welke vlag er mee moet. Het kan een combinatie zijn van solidair zijn met de Iraniërs en en passant wat Joden lastig vallen. In dat geval niet de palestijnse vlag vergeten mee te nemen en je gezichtsbedekking.
Knap staaltje projectie c.q. gaslighting. 💪🏼quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent.
Vind je dat laatste (m.b.t. de VS) echt heel gek als je dit soort dingen leest?quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:05 schreef RotatoR het volgende:
Er speelt ook een anti-Israel sentiment mee waardoor de activistische clubjes stil zijn. Op social media zie je nogal wat pro-pallie figuren die beweren dat de protesten tegen het regime worden aangestuurd door Israel en de VS.
quote:Trump urges protesters to 'take over' institutions
quote:Donald Trump urged Iranians to keep protesting and remember the names of those abusing them, saying help is on the way
quote:Iranian Patriots, KEEP PROTESTING - TAKE OVER YOUR INSTITUTIONS!!!... HELP IS ON ITS WAY
quote:Trump has said military action is among the options he is weighing to punish Iran over the crackdown
Je zal ook veel, heel veel bommen moeten gooien als je het regime wil uitschakelen. En dan loop je als VS ook nog eens de kans dat het zich tegen de VS keert. De VS is nou ook weer niet het populairste land in die regio.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Denk dat trump zijn beloftes van ondersteuning net zo waardevol zijn als die van een paar van zijn voorgangers aan de Ahwar en de Koerden in Irak
Weet je waarom niet? Omdat vrijwel iedereen altijd al tegen het regime in Iran was/en is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vraag mij af waarom die er nog niet is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |