Yep!quote:
Geen idee. Dat was net voor mijn tijd.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:03 schreef Starflyer het volgende:
Is de enige heuvel die ik zo van naam ken in Barcelona, vooral doordat er in de jaren '70 Formule 1 races werden gehouden. En daarom de volgende vraag.
Wat was er zo bijzonder aan de uitslag van de Formule 1 race van 1975 op dit Mont Juic circuit?
Eerste winst Lauda na zijn ongeluk?quote:Op maandag 26 januari 2026 17:03 schreef Starflyer het volgende:
Is de enige heuvel die ik zo van naam ken in Barcelona, vooral doordat er in de jaren '70 Formule 1 races werden gehouden. En daarom de volgende vraag.
Wat was er zo bijzonder aan de uitslag van de Formule 1 race van 1975 op dit Mont Juic circuit?
Er reed een F1 wagen mee met 6 wielen?quote:Op maandag 26 januari 2026 17:03 schreef Starflyer het volgende:
Dat kwam vaker voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er reed een F1 wagen mee met 6 wielen?
Ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:22 schreef pipster het volgende:
De winnaar ging achteruit over de finish.
Dat was in die race ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
Ik weet dat er ooit een vrouw in de punten is gefinisht. Was dat toen al...?
Dit zal in de huidige F1 auto's, nooit meer gebeuren. Geen vrouw in de wereld houdt dat fysiek vol. Ik zou mijn nek ook binnen 3 bochten breken.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was in die race ja.![]()
Lella Lombardi werd zesde en kreeg daarvoor een half punt, doordat de race vanwege een fataal ongeluk van Rolf Stommelen eerder werd afgebroken.
Stand topic 3381
mitt 3
Quyxz_ 1
Berkery 1
DTF 1
Bargehassus 2
Starflyer 1
En het is goed ook.quote:
Pogacar al 5? Of zijn het er nog 4.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:51 schreef pipster het volgende:
Twee wielrenners hebben vijf overwinningen in de Ronde van Lombardije, noem één van beiden?
Ja hoor die zit al op vijf, zullen er ongetwijfeld wel zes worden dit jaar, dan is hij recordhouder.quote:
Ik was ook niet verder gekomen dan een berg maar het schijnt de Triglav te zijnquote:Op donderdag 29 januari 2026 01:49 schreef DTF het volgende:
Bergen, maar dat zal triglav genaamd zijn
Dan moest je het wel wetenquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Vorig jaar de berg beklommen tussen vele Slovenen die de berg ook beklimmen omdat je dat als Sloveen eenmaal in je leven gedaan moet hebben! Het is de nationale trots. Leuke vraag.
Waarvan is Mohamed Atta bekend?
Jep. Zeer triest leven gehad, die man https://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Attaquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan moest je het wel weten
Antwoord op je vraag. Vliegtuigkaper en het bekendste gezicht van 9/11 (Na Bin Laden natuurlijk)
nr. 1 = 11, WTC noordtorenquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:56 schreef mitt het volgende:
Welke nummers hadden de gekaapte vliegtuigen op 9/11 en noem de plekken waar hun eindpunt lag.
Klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
nr. 1 = 11, WTC noordtoren
nr. 2 = ?, WTC zuidtoren.
nr. 3 = ?, Pentagon.
nr.4 = 93, Shanksville, PA.
Klopt ook.quote:
Eerste cijfers is andersquote:
quote:
Gegoogled en dit is goed.quote:
Werkelijk geen flauw idee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:13 schreef Starflyer het volgende:
Om maar bij het schaatsen te blijven, wie stonden in diezelfde periode bekend als de 4 S'en?
Schaatsen... niet mijn dingquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:13 schreef Starflyer het volgende:
Om maar bij het schaatsen te blijven, wie stonden in diezelfde periode bekend als de 4 S'en?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |