Was er iets gebeurd hadden ze wel wat meer laten zien dan een beetje knuffelen op de bank.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:07 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Tja onder dekentje is voor camera moeilijk te zien, zoenen is meteen vol in beeld
waar we wachten op de zwarte briefquote:
Ja, al is het maar met wat geluidjes (zoals Julia 'ia ia ia'!)quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was er iets gebeurd hadden ze wel wat meer laten zien dan een beetje knuffelen op de bank.
Ik meende al keer gezien te hebben dat zijn hand tussen haar benen zat. Kan zo snel niet terugvinden wanneer dat was.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was er iets gebeurd hadden ze wel wat meer laten zien dan een beetje knuffelen op de bank.
En ook wel een kleine reprimande van de FEBO, dat schelden was op het randje.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Gesprekje met de psych gehad natuurlijk
gisterenquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:11 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik meende al keer gezien te hebben dat zijn hand tussen haar benen zat. Kan zo snel niet terugvinden wanneer dat was.
Gaat om de zwangerheidstest die komt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:11 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik meende al keer gezien te hebben dat zijn hand tussen haar benen zat. Kan zo snel niet terugvinden wanneer dat was.
Of van de gitarist van de band van de ex ofzo, GTST eat you heart outquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:11 schreef LionHeart het volgende:
En dan zal ze nu zwanger zijn van d'r ex.... Awkward.
Als er raakgeschoten is is dat denk ik dan van haar bijna ex.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat om de zwangerheidstest die komt.
Heb mijn twijfels.
Kusje kroel kumbaja.quote:
Had die gedachte ook, nog meer drama.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:14 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Als er raakgeschoten is is dat denk ik dan van haar bijna ex.
Merlijn heeft nog wel pizza voor Roxy gemaaktquote:
Over die opdracht kwam dan weer geen drama.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Merlijn heeft nog wel pizza voor Roxy gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |