abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219835102
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
ze had toch niet anders verwacht??? of is ze zo dom van wel..
Ja dus.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219835104
tot morgen :W
pi_219835115
Sinds enige tijd weer zin in een aflevering. *O*
pi_219835127
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
Maar eigenlijk is uitslag zwangerschapstest nu ook al min of meer verklapt.
pi_219835133
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:32 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Maar eigenlijk is uitslag zwangerschapstest nu ook al min of meer verklapt.
Nee toch. We zien het morgen iig. *O*
pi_219835136
Gelukkig neemt Thomas nu wat afstand, kan ze even rustig nadenken.....Hahahahaha _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219835138
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
En die gozer heeft de beelden van deze week nog niet eens gezien :P :Y)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219835148
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:34 schreef Soury het volgende:

[..]
En die gozer heeft de beelden van deze week nog niet eens gezien :P :Y)
Kun je nagaan. Zou hij haar dan nog wel willen na die beelden. Ook al wonen ze samen.
pi_219835159
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:20 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Over die opdracht kwam dan weer geen drama.
Dat had ik als Merlijn zijnde toch wel even aangekaart.
pi_219835164
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Kun je nagaan. Zou hij haar dan nog wel willen na die beelden. Ook al wonen ze samen.
Kleding het raam uit. :W
pi_219835168
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Hoop dat ze naar huis gaat, zodat hij haar daar kan dumpen en de hut leeg kan maken :D

+ Als ze straks afleveringen lang aan het janken is terwijl Thomas haar teennagels schoon likt is het voor ons ook niet meer zo boeiend. :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219835175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Kleding het raam uit. :W
Zou zomaar kunnen.
pi_219835179
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:37 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Hoop dat ze naar huis gaat, zodat hij haar daar kan dumpen en de hut leeg kan maken :D

+ Als ze straks afleveringen lang aan het janken is terwijl Thomas haar teennagels schoon likt is het voor ons ook niet meer zo boeiend. :P
Joh }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219835183
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:37 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Ze mag inderdaad wel naar huis maar eerst ff drama nog. :P
pi_219835279
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
Roland is een beetje onhandig. :+
Roland Peter Koekenpan :Y
pi_219835629
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:40 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze dat ook (nog) niet. Het is De Bondgenoten, waarbij de promo's suggestiever en spannender gemaakt zijn dan dat we de volgende aflevering daadwerkelijk te zien krijgen, haha!

Ze zei geloof ik iets als dat die test te maken had met van voor de loods. Aangezien ze er sinds begin november zit, zou een eventueel pionnetje gewoon van (onder andere) haar (ex?)vriendje kunnen zijn. >:)
Op fragment van gisteren op de bank lijkt ie wel klaar te komen iig. :X
Hotapnyc
  woensdag 14 januari 2026 @ 21:22:19 #267
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219835661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:19 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Op fragment van gisteren op de bank lijkt ie wel klaar te komen iig. :X
En een dag later een zwangerheidstest?
pi_219836412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef spapaars het volgende:

[..]
En een dag later een zwangerheidstest?
Twee ongerelateerde gebeurtenissen. :D
Hotapnyc
pi_219836488
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:25 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Twee ongerelateerde gebeurtenissen. :D
Ze heeft iig nog voordat ze de loods in ging met vriendlief liggen neuken, wat logisch is als je relatie zo kut is. Hopelijk kan die gozer in dat huis blijven wonen zonder die muts.
  woensdag 14 januari 2026 @ 23:36:10 #270
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219836816
Vriend stelt Chess keihard ultimatum in De Bondgenoten.

https://lovereality.nl/vr(...)m-in-de-bondgenoten/
pi_219836845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 23:36 schreef spapaars het volgende:
Vriend stelt Chess keihard ultimatum in De Bondgenoten.

https://lovereality.nl/vr(...)m-in-de-bondgenoten/
Het telefoontje was ook ruim een week geleden. Nu is hij wat meer "bij"
pi_219836946
De vriend van Chess vraagt haar naar huis te komen, maar eigenlijk moet hij het gewoon uitmaken. Als het Thomas niet was geweest, dan wel een andere vent. Ver uit de buurt blijven van types zoals Chess als je monogaam bent ingesteld. Zij is een konijn en geen zwaan. Als de geruchten waar zijn dat hij foto's enz heeft verwijderd, dan zal het inmiddels voorbij zijn neem ik aan. Helaas zal de febo vermoedelijk doorgaan met het vertonen van de nachtelijke Thomas&Chess 'vriendschap' sessies op de bank ;(

Dat gestuntel van Roland met het frituurvet zag er best gevaarlijk uit _O- Als er ooit een NL versie van Jackass wordt gemaakt, dan hebben ze aan Roland een goeie >:)
All those angels with their wings glued on.
pi_219837046
Chess reageert alsof ze zich van geen kwaad bewust is, als ze met haar vriendje, die ze al 6 jaar schijnt te hebben aan het videobellen is. De hele loods sprak er over, meerdere hebben haar op haar gedrag met Thomas aangesproken. Dan reageerde ze, we zijn gewoon vrienden. Haar vriendje wil dat ze naar huis komt, ik zou dat niet meer willen, zou haar spullen inpakken in dozen en ergens neerzetten, die kan ze later wel ophalen. Als jij je zo gedraagt, wil je zo'n griet toch niet terug?
Of ben ik nu helemaal gek of ouderwets?
if it's meant to be, it will be
pi_219837051
Nou, alles weer koek en ei tussen Haaien en Gieren, en Roland die nog steeds Lisa en Marlijn niet voor de bus gooit omdat de opdracht om de brief te pakken echt van hun kwam. Hij neemt het zelf nog voor hen op, echt een bruikbaar schaap die Roland, wat een stumpert. En volgende keer doen ze het gewoon weer..
Thomas en Chess gaan al naar fase 2.0, en zijn er zelfs al overheen gegaan vandaar een zwangerschapstest verhaallijntje ingezet, en die cliffhanger voor morgen wordt me er eentje. Je laat je toch niet terug naar huis sturen door je 'vriend'. Die gast heeft op het moment van het gesprek nog niets gezien dus het wordt alleen maar erger nog. Nee, dit is einde oefening.
Ik hoorde overigens Daisy even tussen neus en lippen door tijdens het de wiedergutmachung schnitzelll met de Gieren vertellen dat ze aan gaat geven te willen verlengen (bij de FEBO), dus die gaat nog nergens heen.
De opdracht was wel geinig en glansrijk gewonnen door de Vossen, maar iets zegt me dat ze de finale niet gaan spelen en dat de Slangen er toch over heen gaan. Leuk hoor zoveel punten maar in the end is het niets waard. Daar zouden ze wat mee moeten doen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219837055
Leuke aflevering en in tegenstelling tot bijna iedereen hier heb ik wel met Chess te doen. Haar relatie thuis is duidelijk niet helemaal top (al twee jaar niet) en je kunt er weinig aan doen als je iemand tegen komt waar je verliefd op wordt. Je kunt het ook moeilijk uit de weg gaan in een loods waar je 24 uur op elkaar zit. Thomas blijkt precies haar typre te zijn en als je dan elkaar niet uit de weg kunt gaan en je relatie thuis niet 100% is, dan wordt het heel moeilijk. Chess heeft er tot nu toe niet aan willen toegeven, maar het wordt duidelijk wel steeds moeilijker. Psychologisch wat mij betreft zeer interessant. Morgen de eis van die vriend thuis dat ze naar huis komt. Ik verwacht niet dat ze dat gaat doen.
pi_219837522
Chess staat schaakmat
pi_219837526
vind het wel juicy hoor. we hebben dit bij de andere vreemdgangers nooit zo expliciet gezien, dat ze echt naar huis werden gesommeerd.
pi_219837539
Deze reactie is precies wat Chess niet wou. Ze had diep in haar hart het liefst een boze vriend gehad die het zelf uitmaakte, of anders eentje die haar vergaf. Maar een boze vriend die haar naar huis sommeert, nee dat was het minst gunstige scenario.
pi_219837798
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ongelofelijk stuk vreten is Chess
Spoiler is een verlengde van de cliffhanger van gister avond
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219837806
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Leuke aflevering en in tegenstelling tot bijna iedereen hier heb ik wel met Chess te doen. Haar relatie thuis is duidelijk niet helemaal top (al twee jaar niet) en je kunt er weinig aan doen als je iemand tegen komt waar je verliefd op wordt. Je kunt het ook moeilijk uit de weg gaan in een loods waar je 24 uur op elkaar zit. Thomas blijkt precies haar typre te zijn en als je dan elkaar niet uit de weg kunt gaan en je relatie thuis niet 100% is, dan wordt het heel moeilijk. Chess heeft er tot nu toe niet aan willen toegeven, maar het wordt duidelijk wel steeds moeilijker. Psychologisch wat mij betreft zeer interessant. Morgen de eis van die vriend thuis dat ze naar huis komt. Ik verwacht niet dat ze dat gaat doen.
Als je relatie niet goed is
Zorg je dat je er samen uit komt
Of ga je uit elkaar
Je gaat niet in een programma God weet wat doen met een ander en vervolgens huilie doen omdat je relatie niet goed is
Walgelijk gedrag
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219837911
Stukje gezien van het belletje. Geen traan bij Chess te zien.
  donderdag 15 januari 2026 @ 09:26:27 #282
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219837922
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:03 schreef greysbones het volgende:
SPOILER
Wat een kutwijf :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 januari 2026 @ 09:30:27 #283
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219837962
En Thomas :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 januari 2026 @ 09:33:02 #284
3542 Gia
User under construction
pi_219837988
quote:
99s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
:wtf: :wtf:
euhhh
die Thomas die niet wist hij snel hij Chess moest kriebelen terwijl vorige cyclus Lisa zijn bestie was??
Thomas is vrijgezel, toch? Chess is aantrekkelijker dan Lisa. En Lisa zat achter 3 mannen tegelijk aan. Haar harem, zoals ze dat noemde.
Daarbij is het ook wel Chess die het heel vaak opzoekt. Haar blik toen Thomas zat te praten met Roxy!

Maar goed, vanavond vuurwerk. Benieuwd wat ze doet.
  donderdag 15 januari 2026 @ 09:34:17 #285
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219837995
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Of ga je uit elkaar
Je gaat niet in een programma God weet wat doen met een ander en vervolgens huilie doen omdat je relatie niet goed is
Walgelijk gedrag
Dit ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219838007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Thomas is vrijgezel, toch? Chess is aantrekkelijker dan Lisa. En Lisa zat achter 3 mannen tegelijk aan. Haar harem, zoals ze dat noemde.
Daarbij is het ook wel Chess die het heel vaak opzoekt. Haar blik toen Thomas zat te praten met Roxy!

Maar goed, vanavond vuurwerk. Benieuwd wat ze doet.
Nou Thomas is dus wel bewust een relatie aan het slopen van een ander, kan hij wel vrijgezel zijn maar netjes is het niet.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_219838043
Chess zei tijdens het gesprek met Thomas dat het zo niet haar was en dat ze anti vreemdgaan is.

Dat vind ik nog vreemder hoe weinig verantwoordelijkheid ze neemt voor zichzelf. En Thomas zei dat hij geen vervanging wou zijn voor even dat en ze zei ik weet het allemaal niet.

Geef toe dat je dan fout bent geweest.
  donderdag 15 januari 2026 @ 09:44:49 #288
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219838063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nou Thomas is dus wel bewust een relatie aan het slopen van een ander, kan hij wel vrijgezel zijn maar netjes is het niet.
Nee dit is gewoon smerig van hem , geen excuses voor zijn gedrag in deze
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 januari 2026 @ 09:52:55 #289
3542 Gia
User under construction
pi_219838109
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:24 schreef Hagenesie het volgende:
Stukje gezien van het belletje. Geen traan bij Chess te zien.
Bizar dat ze dit in de huiskamer horen!
pi_219838129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Bizar dat ze dit in de huiskamer horen!
Het is een loods
Die is niet gebouwd op geluids reductie
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219838142

Moest hier wel om lachen _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 15 januari 2026 @ 09:58:00 #292
3542 Gia
User under construction
pi_219838143
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Als je Chess moet geloven, was de relatie al niet geweldig.
Chess is zo'n meisje die bij een vriend blijft omdat dat nu eenmaal haar vriend is. Ze wil niet alleen zijn.
Ik vermoed dat ze meer een gevoel van broer/zus of vriendschap heeft met haar vriend dan dat ze echt van hem houdt.
pi_219838147
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Chess is zo'n meisje die bij een vriend blijft omdat dat nu eenmaal haar vriend is. Ze wil niet alleen zijn.
Ik vermoed dat ze meer een gevoel van broer/zus of vriendschap heeft met haar vriend dan dat ze echt van hem houdt.
Das nogal flinke nivea

Voor iemand die samenwoont
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219838160
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219838163
quote:

[..]
Ja dat kan Idd en zou kunnen.

Maar toch als je zoiets doet is het niet raar dat die vriend helemaal kapot is. Dat vind ik wel heftig om te zien en ze praat vreemdgaan goed en dat vind ik storend.

Omdat het slecht gaat ga je vreemd en dan doen alsof het allemaal niks is. Dat is raar.
pi_219838164
Ik ga niet spoileren maar dit is niet best.
pi_219838269
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:03 schreef greysbones het volgende:
SPOILER
En de vervolgstory

SPOILER
pi_219838271
quote:

[..]
Met je broer neuk je (meestal) niet. Die test is er niet voor niets. Je bent gewoon een stuk verdriet als je iemand zo behandeld. Vriend moet dat allemaal aanzien in een tv programma en kan zelf verder helemaal niks.
pi_219838277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om niet stiekem en schijnheilig te doen en te liegen en de hele tijd in die vieze hoek te liggen. Zij is gewoon vet vies ranzig bezig en Thomas ook. In haar geval is het meer smoesjes dan gerechtvaardigd. Want ze heeft alle kansen gehad om dat met Thomas af te kappen of om eerst met haar ex te bellen en dát af te kappen.

Ga niet doen alsof je niks doet en intussen van alles doen wat nog net niet penetratie is. Ik kots op haar en op Thomas. Bah.

Nou lijkt die ex van haar me ook niet helemaal fijn, maar dat is een ander verhaal.
Hotapnyc
pi_219838293
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2026 09:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Of ga je uit elkaar
Walgelijk gedrag
inderdaad, slechte relatie of niet, op deze manier kun je wat mij betreft op weinig sympathie rekenen. :{w
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')