Juist wel!quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:44 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je wilt niets leren of weten. Dus is het enkelt verspilde moeite.
quote:Extreemlinks is zelf de oorzaak voor massa asiel-immigratie
Toon aan dan. In plaats van energie te verspillen aan het niet willen aantonen en onderbouwen van je stelling. Dan was je binnen één post klaar geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:47 schreef InzolVC het volgende:
[..]
De stand van de huidige werkelijkheid en wat er allemaal is gebeurd. Zou voldoende moeten zijn voor een normaal denkend persoon. Maar flikkertjes zoals jij en Isdatzo willen enkelt vervelend doen. Dit is jullie spiel.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:47 schreef InzolVC het volgende:
Maar flikkertjes zoals jij en Isdatzo
Dat komt natuurlijk vooral uit een pacifistisch gedachtengoed en is een beetje een gevalletje “The enemy of my enemy is my friend”.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De ironie met de pro pallies's is wel chef's kiss
Hoewel links zeker een aandeel hierin heeft, is het toch echt onder de VVD en Merkel de spuigaten uitgelopen. Arbeidsmigratie was ook al zo'n fantastisch idee van de VVD en het CDA.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:28 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Extreemlinks is zelf de oorzaak voor massa asiel-immigratie en daarmee een scherpe verhoging van verkrachtingen en aanrandingen en andere criminaliteit. 70% van alle gevallen van verkrachting/aanranding komt op konto van buitenlanders waar links zo gek op is. Dit is helemaal niet per capita berekend maar gewoon puur op aantallen. En jij durft te zeggen dat incels deze zaken verbeelden. Wat is er voor nodig om je uit je destructieve linkse bubbel te krijgen?
Je stelt wel hele moeilijke vragen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2026 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toon aan dan. In plaats van energie te verspillen aan het niet willen aantonen en onderbouwen van je stelling. Dan was je binnen één post klaar geweest.
Het is overduidelijk dat er aan beide kanten steeds radicaler gedacht wordtquote:Op woensdag 14 januari 2026 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb overigens een pittige mening over mensen die iets onderbouwen met “dat is toch overduidelijk”
Vooral als het helemaal niet “overduidelijk” is.
FOK is in tijden niet zo leuk geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat er aan beide kanten steeds radicaler gedacht wordt
Ik word alleen maar depressief van hoe erg alles polariseert.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
FOK is in tijden niet zo leuk geweest.
Je moet je niet gek laten maken. En vooral Twitter vermijden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word alleen maar depressief van hoe erg alles polariseert.
Dat lijkt me overduidelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb overigens een pittige mening over mensen die iets onderbouwen met “dat is toch overduidelijk”
Vooral als het helemaal niet “overduidelijk” is.
Pas mijn nichtje klagen dat roze scheermesjes 50% duurder waren dan blauwe. Terwijl ze verder precies hetzelfde waren.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Omdat vrouwen daar simpelweg vatbaar voor zijn. Die kan je ook meer laten betalen voor exact dezelfde shampoo of scheermesjes.
En fok!quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je moet je niet gek laten maken. En vooral Twitter vermijden.
Dat is hoe het werkt hoor. Veel vrouwenproducten zijn duurder, en je ziet het aan je nicht. Ze trappen er in.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Pas mijn nichtje klagen dat roze scheermesjes 50% duurder waren dan blauwe. Terwijl ze verder precies hetzelfde waren.
Ik zeg:’dan pak je toch gewoon die blauwe ‘.
Meteen een hoop gesputter…. Ja, nee, maar toch..
Op dit soort forums zijn koppige mannen in de meerderheid, dan blijft de discussie niet menswaardig of vriendelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word alleen maar depressief van hoe erg alles polariseert.
Rechts heeft toch juist mooie praatjes? Rijk, gezond, mooie homogene samenleving, orde, stabiliteit.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze zijn veel bevattelijker voor mooie praatjes. Weet niet hoe dat komt.
Als het "mooie praatjes" zijn zoals je zegt (onzin natuurlijk) snap ik niet waarom er dagelijks vanaf linkerzijde verwijten komen van fascisme, racisme, xenofobie, mysoginie aan alles rechts van D66.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Rechts heeft toch juist mooie praatjes? Rijk, gezond, mooie homogene samenleving, orde, stabiliteit.
Dat is bereikt en toen moest het kapot.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Rechts heeft toch juist mooie praatjes? Rijk, gezond, mooie homogene samenleving, orde, stabiliteit.
🤣😂😄😁🤣😂😄😁quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Pas mijn nichtje klagen dat roze scheermesjes 50% duurder waren dan blauwe. Terwijl ze verder precies hetzelfde waren.
Ik zeg:’dan pak je toch gewoon die blauwe ‘.
Meteen een hoop gesputter…. Ja, nee, maar toch..
Nee, dat ben ik helemaal met je eens. Daar zit je als vrouw ook niet op te wachten (ik als man overigens ook niet). Maar waarom dan bij veel vrouwen wel dat eindeloze geknuffel of op z'n minst goedkeuring van culturen en een geloof waar vrouwen beschouwd worden als gebruiksobjecten en 2e rangs burgers. Die debiele spagaat waarin veel vrouwen zich begeven snap ik nooit zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:02 schreef aquawoman het volgende:
Het huidige rechtse geluid is niet heel positief voor vrouwen en vaak gekoppeld aan conservatisme en christelijkheid. Er wordt getornd aan abortusrechten, het recht om zelf te besluiten of je kinderen wel, de rol van vrouw wordt vaak als ondergeschikt aan haar gezin gesteld... Niet heel gek dat vrouwen daar niet enorm op zitten te wachten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |