Nee hoorquote:Op maandag 12 januari 2026 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
De gemiddelde Nederland heeft een paar ton meer schuld.
Waarom kijk jij deze stront en waarom deel je dit met ons?quote:Op maandag 12 januari 2026 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[ tiktok ]
Wat een bazin. 240.000 euro schuld, maar dat maakt niet uit, want geld=energie.Dus als je goede energie uitstraalt, komt er veel energie naar je toe en dus geld. Het gaat wel steeds slechter, maar dat komt door anderen. Ze kan zelf wel goed met geld om gaan zegt ze
Zo positief wil ik ook zijn later
Veel lekkere wijven daar. Lekker dun.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:27 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon overal schulden maken en dan naar een ander land verhuizen. Ik heb al veertien landen aangedaan momenteel zit ik in cabodja
neequote:Op maandag 12 januari 2026 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
De gemiddelde Nederland heeft een paar ton meer schuld.
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:22 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Goeie discussie. Veel inhoudelijke feiten.
Waarom? Alle mannen worden al verliefd op dr zoals ze eruit ziet zegt ze:quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:24 schreef nostra het volgende:
Ze ziet er uit alsof ze wel een weekje slaap kan gebruiken met al die energie.
Ja, in gebruik zeggen mensen zoveel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom? Alle mannen worden al verliefd op dr zoals ze eruit ziet zegt ze:
[ tiktok ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |