Niet zo zwart-wit denken CotSquote:Op maandag 12 januari 2026 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zelf er cynisch over en dat is slecht van me, ik weet het... Anderzijds is het verhaal zo vaag dat het vast wel zal kloppen ja
Noem je het donkerwit. Of lichtzwart.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vakergrijs is gewoon niet mijn kleur
Ik erken daarom ook dat ik cynisch en slecht benquote:Op maandag 12 januari 2026 17:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Noem je het donkerwit. Of lichtzwart.
Anyway, ik snap je wantrouwen vóóraf maar nu blijkt áchteraf dat het gewoon koosjer was. En die inschatting komt van een wijkagent, niet van een buurvrouw ofzo. Dan moet het nu ook eens klaar zijn met vuur erbij bedenken omdat er rook was.
Zucht ... gaat heen slecht mens, gaat haken!quote:
Wat zou wél bewijs zijn dat iemand geen snode plannen heeft? Misschien heb jij wel snode plannen.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:16 schreef EvilSkittle het volgende:
Anderzijds, dat hij een schuur vol sleetjes heeft is geen bewijs dat de man geen snode plannen zou hebben.
Medische verklaring van (preventieve) castratie. Waterdichtquote:Op maandag 12 januari 2026 17:08 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Wat zou wél bewijs zijn dat iemand geen snode plannen heeft? Misschien heb jij wel snode plannen.
Goed ideequote:Op maandag 12 januari 2026 17:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Zucht ... gaat heen slecht mens, gaat haken!
Wat haak je? Een slee?quote:Op maandag 12 januari 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed idee
Ben ik ook al mee bezig
Ik heb altijd koekjes en snoepjes bij mequote:maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik erken dat ik onterecht cynisch ben.
Die wijkagent zal er vast wel oog op hebben en die man zal vast onhandig zijn geweest. En idd een sleeverzameling met ons klimaat om kinderen te kunnen lokken is uitermate onwaarschijnlijk. Dan kun je beter voor het ouderwetse zielige puppy gaan die geknuffeld wil worden oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2026 17:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat haak je? Een slee?
[..]
Ik heb altijd koekjes en snoepjes bij me
Oh zo wilde ik het niet vergelijken.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, altijd éérst even het nieuws checken voordat je een kind gaat lokken met een slee.![]()
En in Ghana hebben ze nog nooit een slee gezien
[..]
Die ouders zitten vaak thuis te Netflixen. Moet je eerst daar helemaal heen ..... zucht ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |