Geen medelijden mee. Die waarschuwen niet voor niks.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:04 schreef 12Beaufort het volgende:
Alle slachtoffers skieden off-piste, ondanks waarschuwingen voor lawinegevaar.
De Franse autoriteiten waarschuwen voor een onstabiel sneeuwdek door recente sneeuwval. "Voor uw eigen veiligheid en die van de reddingsteams: wees uiterst voorzichtig", aldus de politie. "Offpisteskiën wordt ten zeerste afgeraden."
Inderdaad. Elk jaar weer zoveel doden door dat off piste skiënquote:Op maandag 12 januari 2026 09:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen medelijden mee. Die waarschuwen niet voor niks.
Er is niks cru aan. Er was op voorhand gewaarschuwd.quote:
Dat het ongelooflijk dom is ben ik met je eens. Wel triest voor de nabestaanden.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is niks cru aan. Er was op voorhand gewaarschuwd.
Zelfde als iemand 250 rijdt omdat ie geld zat heeft voor een sportwagen en zich vervolgens wegens onkunde te pletter rijdt.
Deze skiërs waren vooral dom.
Gelukkig uit jij dat ook op internet.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is niks cru aan. Er was op voorhand gewaarschuwd.
Zelfde als iemand 250 rijdt omdat ie geld zat heeft voor een sportwagen en zich vervolgens wegens onkunde te pletter rijdt.
Deze skiërs waren vooral dom.
Skiër gespot die denkt het beter te weten en vooral zichzelf fantastisch te vinden en het maar dom gelul van de autoriteiten te vinden en die zelf wel bepaalt waar hij kan skiën.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig uit jij dat ook op internet.
quote:"Voor uw eigen veiligheid en die van de reddingsteams: wees uiterst voorzichtig", aldus de politie. "Offpisteskiën wordt ten zeerste afgeraden."
Alleen deze Britse lamlul heeft al 52 reddingswerkers in gevaar gebracht.quote:In La Plagne overleed een Britse man van in de vijftig nadat hij onder een lawine bedolven was geraakt in een off-pistegebied. Dat meldt het skiresort aan Franse media. In totaal zochten 52 reddingswerkers, een speurhond en een helikopter naar de skiër.
Als die mensen de regels/waarschuwingen hadden gevolgd, dan hadden ze nog geleefd.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
Vanaf je zolderkamertje haten op mensen die buiten plezier hebben. Typisch FOK!.
Wat is je punt? Helemaal niemand betwist dat het veiliger is om thuis op de bank een zak chips leeg te trekken.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:34 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Als die mensen de regels/waarschuwingen hadden gevolgd, dan hadden ze nog geleefd.
Het is de kick van het off piste schaatsen die ze de dood in heeft gedreven.
Ah ja, en hoe stond jij er destijds in toen de autoriteiten adviezen gaven tijdens corona?quote:Op maandag 12 januari 2026 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Skiër gespot die denkt het beter te weten en vooral zichzelf fantastisch te vinden en het maar dom gelul van de autoriteiten te vinden en die zelf wel bepaalt waar hij kan skiën.
Nee hoor, ik heb niks met wintersport.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Skiër gespot die denkt het beter te weten en vooral zichzelf fantastisch te vinden en het maar dom gelul van de autoriteiten te vinden en die zelf wel bepaalt waar hij kan skiën.
De vergelijking die je nu maakt raakt kant nog wal.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is je punt? Helemaal niemand betwist dat het veiliger is om thuis op de bank een zak chips leeg te trekken.
Van skiën naar coronaquote:Op maandag 12 januari 2026 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah ja, en hoe stond jij er destijds in toen de autoriteiten adviezen gaven tijdens corona?
Waarom?quote:Op maandag 12 januari 2026 15:33 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
De vergelijking die je nu maakt raakt kant nog wal.
Dat user in kwestie nu afgeeft op mensen die het advies van "de autoriteiten" niet opvolgen. Een groot contrast met wat ik mij meen te herinneren van de cejona-toppa's.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:35 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Van skiën naar coronaWat is uw punt in deze?
Ah, op die manier. Mensen gaan graag tegen regels in. Soms gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dat user in kwestie nu afgeeft op mensen die het advies van "de autoriteiten" niet opvolgen. Een groot contrast met wat ik mij meen te herinneren van de cejona-toppa's.
Ik was ook zo'n lul.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dat het ongelooflijk dom is ben ik met je eens. Wel triest voor de nabestaanden.
Ik verbaas me elk jaar weer hoeveel doden er vallen door lawines in dit soort sportgebieden en men blijft maar off piste gaanben je dan levensmoe ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |